Wat voor waardevolle spullen-uit de F1-heb jij?

Gestart door SanderD, 27 mei 2012 - 16:52:26

« vorige - volgende »

Charrel

Oke het is nog steeds geen F1, maar nu wel een full GP2 Race suit van Russian Time.
Ik was tijdens de F1 op Francorchamps te gast bij Russian Time 2 weken geleden --> Helm gehad van Artem Markelov & Schoenen van Mitch Evans.




Daarnaast laatst ook F1 handschoenen gehad van Giedo vd Garde, waarmee hij de shakedown mee had gedaan in de 2013 Caterham F1.


gloudiesaurus

#106
Gaaf zeg Charrel!
Je kan zo instappen  ;D

Maar een helm dat is wel supergaaf...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

#107
Of het waardevol is weet ik niet, maar heb een cap van Heidfeld. Natuurlijk een die hij op zijn hoofd heeft gehad tijdens een race-weekend. BMW/Sauber. GP Hongarije. Was er in de pits, en op het terras bij BMW. Maar die van Charrel zijn natuurlijk items die er toe doen. Mooi hoor.
Some things are too important to be left in the past.

Flying A

of het waardevol is, weet ik eigenlijk niet. Denk het niet, dus wil het wel weggeven aan iemand die het leuk vindt.
Ik heb een nieuw (rood) petje van Philips Car Systems met daarop de handtekening van J. Verstappen geborduurd. Volgens mij komt het uit de failliete boedel van Simtek. Wie hem wil hebben moet maar roepen. Ik die er werkelijk niks mee.

Charrel

Citaat van: Flying A op 15 februari 2015 - 18:43:16
of het waardevol is, weet ik eigenlijk niet. Denk het niet, dus wil het wel weggeven aan iemand die het leuk vindt.
Ik heb een nieuw (rood) petje van Philips Car Systems met daarop de handtekening van J. Verstappen geborduurd. Volgens mij komt het uit de failliete boedel van Simtek. Wie hem wil hebben moet maar roepen. Ik die er werkelijk niks mee.

Klinkt gaaf, graag zelfs! Heb enkele F1 (gerelateerde) caps verzameld in de jaren, helemaal gaaf om er 1 te hebben van vroeger! Want vroeger was alles beter toch?  ;) Dus mocht je hem kwijt willen dan bied ik me aan hoor  :)

Charrel

Wederom geen F1 spullen, wellicht ook niet waardevol maar wel leuk voor mijn collectie!  :)

Aangezien ik actief de Nederlandse coureurs volg en bij Beitske te gast was in de pitbox van AFV tijdens de World Series op Spa, nu McGregor Race schoenen van Steijn Schothorst en een Nomex top van Beitske Visser aan mijn collectie toegevoegd.




gloudiesaurus

Gaaf Charrel. Je kunt nog eens een museum beginnen. En hoe krijg je dingen toch altijd geregeld  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Citaat van: janke op 24 januari 2015 - 20:10:13
Of het waardevol is weet ik niet, maar heb een cap van Heidfeld. Natuurlijk een die hij op zijn hoofd heeft gehad tijdens een race-weekend. BMW/Sauber. GP Hongarije. Was er in de pits, en op het terras bij BMW.

Dan is deze niet waardevol. Tweedehands.

janke

Citaat van: Wings op 04 juli 2015 - 20:52:44
Citaat van: janke op 24 januari 2015 - 20:10:13
Of het waardevol is weet ik niet, maar heb een cap van Heidfeld. Natuurlijk een die hij op zijn hoofd heeft gehad tijdens een race-weekend. BMW/Sauber. GP Hongarije. Was er in de pits, en op het terras bij BMW.

Dan is deze niet waardevol. Tweedehands.

Bedankt voor de reactie na bijna een half jaar. ;D :D
Some things are too important to be left in the past.

Charrel

Wederom geen F1, nog steeds GP2! Vorig jaar na het seizoen had ik 2 brake disc holders gehad van de Russian Time GP2 auto. Leuk voor de up-cycle, o.a. geprobeerd er een mooie klok te maken:


Dit jaar had Artem zijn eerste podium in de GP2 op Spa en kreeg ik als cadeau zijn beschadigde voorvleugel.



Na een rondje op de MTB over Spa savonds vonden we nog wat leuke GP2 onderdelen, wellicht kan ik er nog wat Memento Exclusive achtig iets van maken voor aan de muur.

gloudiesaurus

Wat een mazzelpik ben jij Charrel!

Wel gaaf hoor. Zeker die foto met dat stukje voorvleugel  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Charrel


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Leuk spul. Race-overall van Ocon kon weleens een goede investering zijn.