Cijfer voor de wedstrijd: Bahrein

Gestart door 0634, 22 april 2012 - 15:43:51

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
5 (31.3%)
8
7 (43.8%)
7
1 (6.3%)
6
3 (18.8%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14


Wizard

Diverse gevechten maakte het een leuke race. Voor Bahrein begrippen, een 8!

rafael25


gloudiesaurus

9, spannende race met non-stop actie.

De beste race in Bahrein tot nu toe!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Na China wederom 'n zéér vermakelijke en spannende race.
Wederom 'n 9 dus.

0634

8. Had een 9 kunnen zijn als Kimi een vuist had kunnen maken.

KVDracer

Ikzelf heb een 6 gegeven.
Vorige race in China las ik hier halverwege de wedstrijd dat het saai was door de schijngevechten en dat dit niet de spanning bracht die we wilden zien. Vandaag heb ik zelfs met moeite schijngevechten gezien. Raikkonen die hoogstens eens kwam piepen bij Vettel en voor de rest hier en daar wat inhaalbewegingen, de meeste dan nog door de DRS. Dan vond ik het vorige week een veel interessantere race.

Jozef

Ik vond het ook veel minder boeiend dan de voorbije races.

Sabai

Ik vind ook dat deze race bewezen heeft dat drs helemaal niet nodig is en de banden al voor genoeg spektakel zorgen. Ik zou willen zeggen afschaffen dat DRS. Heb nu al twee race gezien waar het meer voorbij rijden was dan inhalen. En ik zie dit jaar sowieso door de nieuwe banden inhaal acties op plekken waar ik ze voorheen nooit zag.

Schumiiii

Heel goede race, constant de toppers die elkaar bekampten, veel duels en inhaalpogingen.

Ik zie hier mensen een 6 geven? Jullie zijn ongeloofelijk, tijdje geleden was er echt een saaie race en dan kreeg deze ook 6, begrijpe wie begrijpe kan.

KVDracer

Citaat van: Schumiiii op 22 april 2012 - 21:19:21
Heel goede race, constant de toppers die elkaar bekampten, veel duels en inhaalpogingen.

Ik zie hier mensen een 6 geven? Jullie zijn ongeloofelijk, tijdje geleden was er echt een saaie race en dan kreeg deze ook 6, begrijpe wie begrijpe kan.

Ik heb een 6 gegeven omdat ik vorige week hier al in het midden van de race van China las hoe saai die race wel was. Hoewel er daar altijd actie op de baan was. Het enige wat ik nu zag waren auto's die vrijd dicht bij elkaar reden en eens kwamen piepen. Op de inhaalmaneuvers op Rosberg na dan. Ik vond het nu gewoon geen goede race.