Sepang: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 25 maart 2012 - 13:29:57

« vorige - volgende »

Wat vond jij ervan?

10
0 (0%)
9
6 (28.6%)
8
8 (38.1%)
7
4 (19%)
6
1 (4.8%)
5
2 (9.5%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 01 april 2012 - 13:29:57

Jozef

Citaat van: Edwin90 op 26 maart 2012 - 08:13:44
9! Leuke race, alleen jammer inderdaad de de finale een beetje met een sisser afliep door de schuiver van Perez.

De rode vlag was geloof ik niet zó lang nodig, hooguit op het zwaarst van de bui. Als je de race uit 2001 terugkijkt zie je dat het daar bijna net zo hard regent en dat ze gewoon achter de SC doorrijden. Er schuift er hier en daar wel 1 af, maar dan kun je zien wie z'n hoofd koel houdt.

Dan heb ik liever dat ze het afvlaggen dan doorrijden achter de SC hoor. Doorrijden achter SC zorgt er gewoon voor dat je minder echte raceronden overhoudt achteraf, maar het levert niet meer spektakel op.

Kootje

Citaat van: Jozef op 26 maart 2012 - 11:47:30
Dan heb ik liever dat ze het afvlaggen dan doorrijden achter de SC hoor. Doorrijden achter SC zorgt er gewoon voor dat je minder echte raceronden overhoudt achteraf, maar het levert niet meer spektakel op.

Dat is ook waar.
Maar waarom dan na de herstart nog zolang achter die SC doorrijden terwijl iedereen roept: "Intermediates are the way to go!"  ??

Gerard

Er zijn maar weinig rijders het grind in gegleden die vervolgens niet verder konden
Ik krijg het idee dat de teams en sponsors hierachter zitten
Als je natuurlijk een race hebt waar 10 rijders uitvallen na een flinke bui, betalen de sponsors,maar komen ze niet in beeld, omdat de auto uitgevallen is....
Misschien ver gezocht,maar met de bedragen die er tegenwoordig mee gemoeid zijn.... ???

Sabai

Citaat van: Kootje op 26 maart 2012 - 15:32:17
Citaat van: Jozef op 26 maart 2012 - 11:47:30
Dan heb ik liever dat ze het afvlaggen dan doorrijden achter de SC hoor. Doorrijden achter SC zorgt er gewoon voor dat je minder echte raceronden overhoudt achteraf, maar het levert niet meer spektakel op.

Dat is ook waar.
Maar waarom dan na de herstart nog zolang achter die SC doorrijden terwijl iedereen roept: "Intermediates are the way to go!"  ??


In dit geval had 2 ,3 rondjes achter de sc genoeg geweest. Iedereen kan even voelen hoe de baan is en daarna gaan met die banaan. Op deze manier halen ze een hoop plezier voor ons weg. ;)

_Makke_

Citaat van: Kootje op 26 maart 2012 - 15:32:17
Citaat van: Jozef op 26 maart 2012 - 11:47:30
Dan heb ik liever dat ze het afvlaggen dan doorrijden achter de SC hoor. Doorrijden achter SC zorgt er gewoon voor dat je minder echte raceronden overhoudt achteraf, maar het levert niet meer spektakel op.

Dat is ook waar.
Maar waarom dan na de herstart nog zolang achter die SC doorrijden terwijl iedereen roept: "Intermediates are the way to go!"  ??

Niet de eerste keer eh. Dat ze een aantal ronde achter de SC rijden lijkt me logisch. Op sommige circuits blijft het water liggen, en dan lijkt het me interessant om er een aantal ronden rustig over te rijden. Alleen lijkt Charlie te wachten tot het circuit quasi kurkdroog is. En dan krijg je taferelen waar er meteen naar intermediates (of erger slicks) wordt gegrepen.

0634

Tja, ik kon de beslissing goed begrijpen. Regen is altijd leuk maar het moet wel racen blijven.

JimmySPA

Ik kan niet kiezen ik wil -10 door de Safety Car  :)

Leuke race dus een 8

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
http://www.youtube.com/watch?v=-l4Vqz1S0gE

Folkert

Ondanks de wat teleurstellende uitslag toch een 9. Leuke gevechten, wat spannende achtervolgingen en verrassende stijgers. Senna heeft me deze race erg vermaakt. En toch ook wel leuk dat "De Vinger" ook niet mister perfect is en RBR ook te verslaan is.
Zelfs tijdens de code rood heb ik me vermaakt. Ok, kwam voornamelijk door Ramona en Rosalie, maar dan nog.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Schumiiii op 25 maart 2012 - 18:43:11
Een 8. Ik houd van regenraces maar diene oetlul van een grosjean verpest het en wie is er alweer het slachtoffer,roffll, begint de strot uit te hangen ze.
Daar heb je wel beetje gelijk in, maar daarna heeft Schumacher ook niets laten zien. Hij stelde me enorm teleur eigenlijk. Samen met Button had ik verwacht dat hij in deze omstandigheden wel naar voren zou komen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 27 maart 2012 - 09:35:05
Citaat van: Schumiiii op 25 maart 2012 - 18:43:11
Een 8. Ik houd van regenraces maar diene oetlul van een grosjean verpest het en wie is er alweer het slachtoffer,roffll, begint de strot uit te hangen ze.
Daar heb je wel beetje gelijk in, maar daarna heeft Schumacher ook niets laten zien. Hij stelde me enorm teleur eigenlijk. Samen met Button had ik verwacht dat hij in deze omstandigheden wel naar voren zou komen.


Ben ik best wel mee eens. Zeker als je een Senna van de laatste plek naar P6 ziet rijden...Of er was iets stuk aan de Mercedes, waardoor Schumi niet harder kon?

Enzo

Nou, zal ik dan nog een keer over de banden beginnen?
McLaren en Mercedes konden niet sneller door de banden... ;)

Niels_


Enzo


Folkert

Citaat van: Enzo op 28 maart 2012 - 11:28:49
Nou, zal ik dan nog een keer over de banden beginnen?
McLaren en Mercedes konden niet sneller door de banden... ;)
Grote graag. :P

Nee, maar serieus even. Tuurlijk spelen de banden ook mee. Maar juist in deze omstandigheden zou je van Schumacher verwachten er toch wel iets van te maken. Kan zijn dat ik het helemaal onderschat en zijn banden echt niets waren, maar de Ferrari van Alonso is ook een barrel, maar wint wel de race. Ik vind het een kort excuus, om nu alles op de banden te leggen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 28 maart 2012 - 22:38:34
Citaat van: Enzo op 28 maart 2012 - 11:28:49
Nou, zal ik dan nog een keer over de banden beginnen?
McLaren en Mercedes konden niet sneller door de banden... ;)
Grote graag. :P

Nee, maar serieus even. Tuurlijk spelen de banden ook mee. Maar juist in deze omstandigheden zou je van Schumacher verwachten er toch wel iets van te maken. Kan zijn dat ik het helemaal onderschat en zijn banden echt niets waren, maar de Ferrari van Alonso is ook een barrel, maar wint wel de race. Ik vind het een kort excuus, om nu alles op de banden te leggen.

Hoe verklaar je anders dat McLaren in Melbourne super dominant is om vervolgens in Sepang te falen?