Sepang: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 25 maart 2012 - 13:29:57

« vorige - volgende »

Wat vond jij ervan?

10
0 (0%)
9
6 (28.6%)
8
8 (38.1%)
7
4 (19%)
6
1 (4.8%)
5
2 (9.5%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Poll gesloten: 01 april 2012 - 13:29:57

0634


Kootje

Ik ook.
Schitterende race, enige minpunt de (terechte) code rood.
Anders had ik zelfs 'n 9 gegeven.

Sabai

een 7 , het was zeker een leuke race om te zien. De uitslag onverwacht maar niet wat ik graag had willen zien als fan van bepaalde coureurs.

_Makke_

Ondanks de saaie momenten door de regen toch een 7.

McLaren_über_alles

Ben voor een 7 gegaan. Zeer onvoorspelbare race, maar er is nooit een echte climax geweest.

Minpunten:
- SC blijft wederom VEEEEEEL te lang op de baan (waardoor de full wets er bij iedereen direct afgingen).
- Bij Perez en Alonso leek het tot 2 x toe enorm spannend te worden, maar twee maal liep het op een absolute sisser uit. Voor het overige was er vooraan amper actie.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

rafael25


Franky R.

Citaat van: McLaren_über_alles op 25 maart 2012 - 13:41:34
Ben voor een 7 gegaan. Zeer onvoorspelbare race, maar er is nooit een echte climax geweest.

Minpunten:
- SC blijft wederom VEEEEEEL te lang op de baan (waardoor de full wets er bij iedereen direct afgingen).
- Bij Perez en Alonso leek het tot 2 x toe enorm spannend te worden, maar twee maal liep het op een absolute sisser uit. Voor het overige was er vooraan amper actie.


Helemaal mee eens...van mij ook een 7 (tje). Ik had graag gezien dat Perez en Alonso tot aan de finish zouden strijden. :-\

Fabian

8. Leuke race, met verrassende uitslag. Ik heb genoten vandaag en dan vooral van Perez.

Jozef

Ondanks dat ik McLarenfan ben, toch een 9 voor deze race met veel duels, lastige strategische beslissingen en tot 5 ronden voor het einde gigantisch veel spanning om de eerste plaats.

Meer van dit aub.

T.Nuvolari

Ik ga ook voor een 9, toprace voor de neutrale fan als ik. Zat de laatste 15 ronden letterlijk op het puntje van mijn stoel en maakte de ronden achter de pacecar meer dan goed. 

Gerard

9! Ik heb dan ook het saaie deel overgeslagen ;)

Schumiiii

Een 8. Ik houd van regenraces maar diene oetlul van een grosjean verpest het en wie is er alweer het slachtoffer,roffll, begint de strot uit te hangen ze.

Enzo

Heb nog niet de hele race gekeken, maar ik ben verbaasd over de hoge scores die jullie het geven.
Dit is toch geen racen meer met die Pirelli's, echt waardeloos.
Dit is niet racen maar pacen....


Fabian

Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 19:55:00
Heb nog niet de hele race gekeken, maar ik ben verbaasd over de hoge scores die jullie het geven.
Dit is toch geen racen meer met die Pirelli's, echt waardeloos.
Dit is niet racen maar pacen....


Maar volgens mij vinden we het allemaal leuk om naar te kijken. Dat is misschien ook wel belangrijk als je thuis op de bank zit.

Enzo

Citaat van: Fabian van Tiel op 25 maart 2012 - 19:59:53
Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 19:55:00
Heb nog niet de hele race gekeken, maar ik ben verbaasd over de hoge scores die jullie het geven.
Dit is toch geen racen meer met die Pirelli's, echt waardeloos.
Dit is niet racen maar pacen....


Maar volgens mij vinden we het allemaal leuk om naar te kijken. Dat is misschien ook wel belangrijk als je thuis op de bank zit.

Nou, ik vind er anders weinig aan zo. Constructeurs besteden miljoenen aan de auto's en elke schroefje gaat in de windtunnel, maar waarvoor eigenlijk? Je wilt namelijk niet te hard gaan of teveel downforce hebben, want anders pleuren je banden meteen uit elkaar.
De lage middenmoot domineerde de racepace t.o.v. de gevestigde orde, dankzij dit vage rubber.