Formule 1 onderzoek naar sportreizen

Gestart door smp2a, 07 maart 2012 - 17:46:54

« vorige - volgende »

smp2a

Beste Formule 1 Fans!

Vanuit mijn studie Sport en Economie vanuit de FONTYS Economische Hogeschool ben ik met mijn medestudenten de markt van de Formule 1 aan het analyseren om te kijken naar interesses voor sportreizen voor de Formule 1.

Om dit zo goed mogelijk voor elkaar te krijgen hebben wij jullie hulp hard nodig!
Zouden jullie deze vragenlijst willen invullen om ons goed op weg te helpen!

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dDBKTmF4c192NnBsaWdrMlNVUVNnY3c6MQ#gid=0

Het invullen van de vragenlijst neemt 5 minuutjes in beslag en de gegevens zullen anoniem verwerkt worden!

Alvast super bedankt!!
Met vriendelijke groet!

Jozef


smp2a

Haha inderdaad, heb hem maar zo snel mogelijk veranderd;)! Hij doet het weer!

Kootje

Zou je je onderzoek willen beperken tot deze oproep ??
Daarmee bedoel ik dat je niet in ieder topic 'n (ondertussen verwijderd) oproepje moet plaatsen.

Alvast bedankt,
Erik Koot (redactie)

smp2a

Is helemaal prima, had hem ondertussen door. Super bedankt dat hij wel geplaatst mag worden op het forum!

Kootje

#5
Das wat mij betreft geen probleem, heb 'm zelfs al ingevuld, maar om nu het gehele forum ermee te vullen. ::)

Succes iig. ;)

JimmySPA

Ik heb hem ingevuld.

Ooit zou ik nog wel eens naar Melbourne willen. F1 en V8Supercars in 1 weekend, hoe vet  8)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Fabian

Ik heb hem ingevuld. Ik zou nog graag een keer naar Monza gaan.

smp2a

Bedankt voor het invullen! Kunnen we echt veel mee!

smp2a

We zijn goed opweg met de enquetes, super bedankt voor degene die hem al hebben ingevuld. Zouden de mensen die hem nog niet ingevuld deze a.u.b willen invullen.

Alvast bedankt!

smp2a

Iedereen al bedankt voor het invullen van de vragenlijst! We hebben er nog maar 25 nodig! Hopelijk willen jullie de laatste paar ook invullen! Alvast super bedankt:)!

SanderD