Euro 2012

Gestart door gloudiesaurus, 02 december 2011 - 19:19:07

« vorige - volgende »

Kootje

Liever beide zelfs.
Huntelaar als diepe spits, Persie daar omheen.

Dan van links naar rechts op het middenveld:
Affelay - Sneyder - Robben als aanvalsondersteuning met kort daarachter de Jong en Bommel als eerste verdedigingslinie.

Mathijssen - Heitinga - Bouhlarouz vormen daarachter het verdedigend blok.
Geen gezeik met vleugelverdedigers, dan heb je er aan 3 echt genoeg.

Fabian

Ik heb ook het liefst Huntelaar en Van Persie beiden voorin, maar aangezien Bert niet van zijn systeem af stapt gaat mijn voorkeur naar Huntelaar.

Bouhlarouz in de basis Kootje?? Ik vind Bouhlarouz toch matig om eerlijk te zijn.

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 02 juni 2012 - 17:27:02
Bouhlarouz in de basis Kootje?? Ik vind Bouhlarouz toch matig om eerlijk te zijn.

Wel waar het opbouwende kwaliteiten betreft, maar "als sloper" in 'n puur verdedigende rol geef ik de voorkeur aan hem boven de rest vd selectie

Fabian

Citaat van: Kootje op 02 juni 2012 - 20:26:55
Citaat van: Fabian van Tiel op 02 juni 2012 - 17:27:02
Bouhlarouz in de basis Kootje?? Ik vind Bouhlarouz toch matig om eerlijk te zijn.

Wel waar het opbouwende kwaliteiten betreft, maar "als sloper" in 'n puur verdedigende rol geef ik de voorkeur aan hem boven de rest vd selectie
Als het gaat om slopen is Boulahrouz inderdaad een goede samen met Nigel de Jong. Toch denk ik dat het zoiets zal worden:
Stekelenburg, van der Wiel, Heitinga, Mathijsen(als hij fit is), Willems, De Jong, Van Bommel, Robben, Sneijder, Affelay en Van Persie

Kootje

#34
Citaat van: Fabian van Tiel op 03 juni 2012 - 00:46:43
Citaat van: Kootje op 02 juni 2012 - 20:26:55
Citaat van: Fabian van Tiel op 02 juni 2012 - 17:27:02
Bouhlarouz in de basis Kootje?? Ik vind Bouhlarouz toch matig om eerlijk te zijn.

Wel waar het opbouwende kwaliteiten betreft, maar "als sloper" in 'n puur verdedigende rol geef ik de voorkeur aan hem boven de rest vd selectie
Als het gaat om slopen is Boulahrouz inderdaad een goede samen met Nigel de Jong. Toch denk ik dat het zoiets zal worden:
Stekelenburg, van der Wiel, Heitinga, Mathijsen(als hij fit is), Willems, De Jong, Van Bommel, Robben, Sneijder, Affelay en Van Persie

Zo zal 't er idd (ongeveer) uit gaan zien.
Het oude vertrouwde, maar ondertussen o zo bekende 4-3-3 systeem met vleugelverdedigers. ::)

Ik zie echter meer potentie in ''n aanvallend 3-5-2 systeem.
En dan heb je toch echt 'n stevige, puur verdedigende, verdediging nodig waarin Bouhlarouz zeker op z'n plaats is.

                    Stekelenburg

                       Heitinga
Bouhlarouz                                Mathijssen


          v Bommel             de Jong


                       Sneyder
Robben                                      Affelay

                Huntelaar   v Persie 

Fabian

Citaat van: Kootje op 03 juni 2012 - 08:48:18
Zo zal 't er idd (ongeveer) uit gaan zien.
Het oude vertrouwde, maar ondertussen o zo bekende 4-3-3 systeem met vleugelverdedigers. ::)

Ik zie echter meer potentie in ''n aanvallend 3-5-2 systeem.
En dan heb je toch echt 'n stevige, puur verdedigende, verdediging nodig waarin Bouhlarouz zeker op z'n plaats is.

                    Stekelenburg

                       Heitinga
Bouhlarouz                                Mathijssen


          v Bommel             de Jong


                       Sneyder
Robben                                      Affelay

                Huntelaar   v Persie 
Oee ik vind het niet erg, maar ik denk dat Bertje het te gewaagd vindt!!

Wizard

Bouhlarouz? Mein himmel, NEIN!! :)

gloudiesaurus

Citaat van: Fabian van Tiel op 03 juni 2012 - 00:46:43
Citaat van: Kootje op 02 juni 2012 - 20:26:55
Citaat van: Fabian van Tiel op 02 juni 2012 - 17:27:02
Bouhlarouz in de basis Kootje?? Ik vind Bouhlarouz toch matig om eerlijk te zijn.

Wel waar het opbouwende kwaliteiten betreft, maar "als sloper" in 'n puur verdedigende rol geef ik de voorkeur aan hem boven de rest vd selectie
Als het gaat om slopen is Boulahrouz inderdaad een goede samen met Nigel de Jong. Toch denk ik dat het zoiets zal worden:
Stekelenburg, van der Wiel, Heitinga, Mathijsen(als hij fit is), Willems, De Jong, Van Bommel, Robben, Sneijder, Affelay en Van Persie

Dit is op het moment de sterkste opstelling denk ik. Gisteren ging het eindelijk weer lekker met Nederland, maar Noord Ierland is ook geen top tegenstander. Ben benieuwd hoe het tegen Denemarken zal gaan, dan moeten ze er meteen staan en winnen.

Nog een paar daagjes en ik ben erbij in de Oekraïne  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Dat zijn de betere vooruitzichten!!

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Citaat van: Wizard op 02 juni 2012 - 13:57:39
Ik ben erg benieuwd! Tot nu toe vind ik Nederland inspiratieloos voetballen.

Overigens: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ek-2012/12265265/___EK-deelname_Itali_op_de_tocht___.html
Ja vind ik ook. Maar kijk naar WK. Matige voor rondes op het WK zelf, maar wel keihard langs Uruguay en Brazilië.

Maar Huntelaar zie ik ook liever in de spits. Van Persie valt mij soms wat tegen. Te veel show en wil te veel, waar ik bij Huntelaar vaak meer vertrouwen heb.
Maar goed, zo goed volg ik het allemaal ook weer niet dus : what do i know :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 03 juni 2012 - 17:11:02
Nog een paar daagjes en ik ben erbij in de Oekraïne  :)
Oooww lekker. Geniet ervan, maar dat komt wel goed denk ik!

gloudiesaurus

Citaat van: Folkert op 03 juni 2012 - 19:00:22
Citaat van: Wizard op 02 juni 2012 - 13:57:39
Ik ben erg benieuwd! Tot nu toe vind ik Nederland inspiratieloos voetballen.

Overigens: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ek-2012/12265265/___EK-deelname_Itali_op_de_tocht___.html
Ja vind ik ook. Maar kijk naar WK. Matige voor rondes op het WK zelf, maar wel keihard langs Uruguay en Brazilië.

Maar Huntelaar zie ik ook liever in de spits. Van Persie valt mij soms wat tegen. Te veel show en wil te veel, waar ik bij Huntelaar vaak meer vertrouwen heb.
Maar goed, zo goed volg ik het allemaal ook weer niet dus : what do i know :P

Al lijkt de tandem Affelay - Van Persie wel lekker te lopen  :)

Overigens liep het tegen Noord Ierland weer lekker, maar goed dat is geen maatstaaf voor tegenstander als Denemarken, Duitsland, en Portugal
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Er valt werkelijk geen pijl op te trekken. Voor mijn gevoel is het een wisselvallig elftal. Bertje reageert een beetje kortaf dus ik hoop maar dat de sfeer in de groep goed is. Dat is toch belangrijk en kan een elftal ook in een flow brengen. Maar ik moet toch eerlijk toegeven dat ik af en toe mijn twijfels heb.

Folkert

Citaat van: gloudiesaurus op 04 juni 2012 - 23:26:48
Citaat van: Folkert op 03 juni 2012 - 19:00:22
Citaat van: Wizard op 02 juni 2012 - 13:57:39
Ik ben erg benieuwd! Tot nu toe vind ik Nederland inspiratieloos voetballen.

Overigens: http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ek-2012/12265265/___EK-deelname_Itali_op_de_tocht___.html
Ja vind ik ook. Maar kijk naar WK. Matige voor rondes op het WK zelf, maar wel keihard langs Uruguay en Brazilië.

Maar Huntelaar zie ik ook liever in de spits. Van Persie valt mij soms wat tegen. Te veel show en wil te veel, waar ik bij Huntelaar vaak meer vertrouwen heb.
Maar goed, zo goed volg ik het allemaal ook weer niet dus : what do i know :P

Al lijkt de tandem Affelay - Van Persie wel lekker te lopen  :)

Overigens liep het tegen Noord Ierland weer lekker, maar goed dat is geen maatstaaf voor tegenstander als Denemarken, Duitsland, en Portugal
Nee dat klopt wel. Al is het belangrijk dat het team goed loopt. En dat kan je dan ook wel testen en vergelijken met een zwakkere tegenstander.
Maar goed, Nederland in de voorkwalificaties/rondes heb ik nooit echt spectaculair gevonden, maar tijdens het tournooi stonden ze er heel vaak wel. Dus wie weet.
Trotse vader van Rosalie(L)