Motors TV?

Gestart door SDG, 27 november 2011 - 11:26:48

« vorige - volgende »

SDG

Waar ik mij vroeger op vlak van autosport doorgaans beperkte tot Formule 1, ben ik mij de laatste tijd ook in andere raceklassen beginnen interesseren. Aangezien ik over digitale televisie beschik via Belgacom TV, heb ik de mogelijkheid om in te tekenen op het boeket 'Sport & Pleasure', waarin o.a. Motors TV en ESPN - waar ook regelmatig een streepje autosport passeert - in het pakket zitten. Is er iemand die die zenders al heeft/gezien heeft en mij kan vertellen of dit interessant is om in huis te halen?

Doefie

Het zijn leuke zenders in het hoogseizoen of deze periode met jaaroverzichten (Brits en Europees F3, V8 Supercars, Brits Formule Ford ... noem maar op), maar er komt heel vaak hetzelfde aan bod (al die Britse series waar 10-15 man rondrijdt en niemand kent, rallycross, motocross, Brits Superbike, ...). ESPN Classics is qua autosport vrij beperkt tot jaaroverzichten van 70-80 maar daar komen nog veel andere sporten bij zoals boksen (vaak), voetbal, ....

Franky R.

MotorsTV is echt een gave kanaal, maar UPC vraagt wel de hoofdprijs voor toegang... >:( ...plus dat je een hele riedel zenders erbij krijgt, waar je geen reet aan hebt.

JimmySPA

Citaat van: Franky R. op 27 november 2011 - 16:15:22
MotorsTV is echt een gave kanaal, maar UPC vraagt wel de hoofdprijs voor toegang... >:( ...plus dat je een hele riedel zenders erbij krijgt, waar je geen reet aan hebt.

Bij mij is het maar een paar euro meer?  :-\

Maar er zit ook een hoop troep tussen... Ik wil gewoon V8Supercars, DTM, MotoGp, GP2, INDY!!!!!!!, Nascar en natuurlijk dragracen. Niet F3 Engeland of motorcross...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
http://www.youtube.com/watch?v=-l4Vqz1S0gE

gloudiesaurus

Ik heb motors TV een tijdje gehad, maar ik vind het zwaar tegen vallen...
Heel veel herhalingen, enorm veel Engels F3 waar niemand interesse voor heeft, en niet de echte goede races/ evenementen van andere klassen.
Daarnaast veel promotiefilmpjes die je ook gratis op internet kan bekijken van bijv. Allaince.

Ik zou er geen paar euro extra voor over hebben...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimmySPA

Citaat van: gloudiesaurus op 30 november 2011 - 18:29:42
Ik zou er geen paar euro extra voor over hebben...

Maar voor die paar euro heb ik ook nog een bak andere zenders...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
http://www.youtube.com/watch?v=-l4Vqz1S0gE

gloudiesaurus

Een bak andere zenders is natuurlijk een voordeel, maar alleen voor motors tv zou ik die paar euro iig. niet over hebben...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

-Nino-

In 2017 Live het IMSA WeatherTech kampioenschap LIVE op Motors TV, met dit weekend onder andere de 24 uur van Daytona.
https://www.facebook.com/MotorsTVInternational/

-Nino-

Weet iemand wat er in maart met MotorsTV gaat gebeuren? Wordt het veranderd in Motosport.tv? Wat gaat dit inhouden voor de uitzendrechten en het online uitzenden?

-Nino-

Dit weekend LIVE: IMSA 12H Sebring en MXGP/MX2. Nog mensen die het gaan volgen?

Jehoentelaar


-Nino-

De zender is bij Ziggo vanaf vandaag daadwerkelijk in HD te bekijken en is al een tijdje beschikbaar via Ziggo GO.

gloudiesaurus

Het heet tegewoordig Motorsport.tv. Is ook overgenomen door Motorsport.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is