Nyck de Vries topic

Gestart door gloudiesaurus, 11 oktober 2011 - 00:50:04

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Lijkt me een goed idee om een Nyck de Vries topic aan te maken, het Nederlandse McLaren talent.

Hij heeft vandaag zijn debuut in de autosport gemaakt, in de Formule Renault reed hij voor het Duitse team Kauffmann tijdens een test vandaag de 4e tijd. Er waren 44 deelnemers, dus zeker niet slecht te noemen...

Ben benieuwd of De Vries nu al de overstap naar de autosport maakt, hij wordt in februari 17.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Het zal interessant zijn hem te volgen, hopelijk kan hij goed doorgroeien binnen de Formule wagens.
De Vries is Nederlands beste kans op de Formule1 later, samen met Max verstappen miss..

gloudiesaurus

Klopt helemaal, zou mooi voor hem zijn als hij volgend jaar al de autosport in gaat  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Inderdaad! Vettel was immers ook pas 19 toen hij voor het eerst in de BMW F1 stapte en op Vrijdag reed ;)

Ik hoop van harte dat we met Nicky een waardig F1 coureur hebben in de toekomst!

4de is iig zeer hoopgevend!! :)

Kootje

4e is zeker 'n mooi resultaat.

Daar wil ik ook geen afbreuk aan doen als ik vraag: Is Kaufmann 'n topteam ?? ???

gloudiesaurus

Kaufmann is wel een topteam, brengen regelmatig kampioenen voort... Robin Frijns werd er in 2011 kampioen mee in de Formule Renault  :)
En Berger, Buemi, Hulkenberg, Vitores, GutiĆ©rrez reden er.  Niet onaardig dacht ik zo.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Zeker niet onaardig.  ::)

Maar dan nog blijft 'n 4e tijd 'n fantastisch resultaat voor 'n debuut in de autosport.
Hopelijk komt dat jong er wel.  8)

gloudiesaurus

Het is nog maar een test, maar zou mooi voor hem zijn als hij bij dit team zijn debuut kan maken...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Maar laten ze met deze jonge coureur niet dezelfde fout maken als bij Verstappen. Toen die in de F1 kwam was in mijn ogen nog te vroeg.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Verstappen had de pech te kiezen om in te stappen bij Benetton waar alles om Schumnacher draaide.
Daar heeft hij nooit 'n echte kans gehad.
Had hij voor het testcontract bij McLaren gekozen, dan had hij 'n betere carriere in het verschiet gehad.
Althans, dat denk ik.

Die Nyck de Vries volgt momenteel het pad dat Hamilton ook heeft afgelegd.
Laten we hopen dat hij dat pad met net zoveel succes doorloopt.

Franky R.

Citaat van: janke op 16 oktober 2011 - 12:25:56
Maar laten ze met deze jonge coureur niet dezelfde fout maken als bij Verstappen. Toen die in de F1 kwam was in mijn ogen nog te vroeg.


Wat ook Jos toegeeft...maar dat is achteraf! Ik zou zeker hetzxelfde gedaan hebben; tekenen voor Benetton en instappen na de crash van Letho!


Achteraf was het beter geweest om te tekenen bij Arrows. Jos ging geweldig hard met dat ding, tot ongenoegen van Warwick en Suzuki... :P


Maar ja, achteraf he! Hoe veel dingen zou je, met de wijsheid / kennis van nu anders hebben gedaan in je leven?
;)

0634

Citaat van: Franky R. op 17 oktober 2011 - 20:35:57


Maar ja, achteraf he! Hoe veel dingen zou je, met de wijsheid / kennis van nu anders hebben gedaan in je leven?
;)
Dan zou ik Formule 1-coureur zijn geworden... ;)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 17 oktober 2011 - 21:48:14
Citaat van: Franky R. op 17 oktober 2011 - 20:35:57


Maar ja, achteraf he! Hoe veel dingen zou je, met de wijsheid / kennis van nu anders hebben gedaan in je leven?
;)
Dan zou ik Formule 1-coureur zijn geworden... ;)


Werkelijk? Ik had dan wat meer mijn best gedaan op school en dan werken als bankier... :P

Kootje

WERELDKAMPIOEN in de KF1 klasse !!!!!  :) 8)

0634


Yup. Volgend jaar stapt hij over naar formule-racen!