De carierre van Jos Verstappen

Gestart door gloudiesaurus, 01 augustus 2011 - 21:23:25

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 22 augustus 2011 - 20:43:21
Verstappen was niet altijd tactisch met zijn fans en media, dit heeft hem in zijn carrière zeker ook niet meegewerkt...
Albers en vooral Doornbos waren op dat aspect veel beter.

Absoluut. Maar het is ook een kwestie van 'opvoeden'.

gloudiesaurus

Doornbos en Albers werden ook gesponsord door reclame-boys, dat scheelt ook  ;)

Maar op een gegeven moment vond ik Albers en Doornbos daar ook weer in doorslaan, elk praatje de sponsoren etc. benoemen. En rare slogans als Maximum Attack, en Doornbos met zijn zelf bedachte naam Bobby D. ging in Amerika hierin ook wat te ver. Je moet er ook de balans in zoeken, anders gaat het irriteren en verdwijnt de spontaniteit, dan gaat het je weer tegenwerken....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Mee eens. Aan de andere kant maakte sponsoring rijden mogelijk voor een Albers. Zonder het commerciële praatje, geen F1. Daarvoor was hij 'te licht'. Dus het heeft hem wel in de F1 gehouden. Maar ben het wel met je eens. Omdat het juist onderstreept dat centen je talent compenseerd.

Gerard

Bobby D is 'bedacht' door een van de Amerikaanse commentatoren, en Rd heeft dat overgenomen
puur omdat de naam Robert Doornbos heel lastig is uitt te spreken door Engelstaligen..
jo' caarriere is natuurlijk ook 'gevormd door zijn welbekende manager....

gloudiesaurus

Die Amerikaanse commentator heeft dat misschien 1x geroepen, en dat is toen heel groot gemaakt door GR8, het management van Doornbos...
Veel heeft het hem niet gebracht...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Helaas niet! Is er al een Doornbos topic?

C.G. de Beaufort

Bij deze een interview over de brand in Höckenheim. Het was nogal zwart voor z'n vizier gedurende 6 seconden. Alleen wanneer'ie een pilsje of wijn neemt, komen er soms wat vlekken op z'n gezicht :



En dat valt dus erg mee!

Groet,

C.G. de Beaufort



Robbert65

Citaat van: C.G. de Beaufort op 29 januari 2016 - 14:13:59
Bij deze een interview over de brand in Höckenheim. Het was nogal zwart voor z'n vizier gedurende 6 seconden. Alleen wanneer'ie een pilsje of wijn neemt, komen er soms wat vlekken op z'n gezicht :



En dat valt dus erg mee!

Groet,

C.G. de Beaufort



Dat moment hapten we allemaal even naar adem...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

ChiefNLSF

Zo bizar.
Ik weet dit nog goed, we waren op weg naar ons vakantieadres in Zwitserland, en we volgden de race op de radio in de auto in Duitsland.
Mijn duits was toen nog niet heel briljant, maar dat wat ik hoorde behoefde weinig uitleg: Jos Verstappens auto vloog in de fik, een massale brand en zelfs de commentatoren raakte in paniek.  Toen viel de radio zender weg, en hebben we de volgende uren in de auto naar een andere zender gezocht die ons het lot van Jos kon vertellen. Het laatste wat wij hoorde was dat Jos Verstappen in een enorme vuurzee zat.

Pas uren later, toen wij ver in Zwitserland waren vonden we een telefooncel waarmee mijn vader in staat was om een oom van me in Nederland te bellen en te informeren naar Jos. Voor de jongelingen onder ons: Nee er waren nog geen mobiele telefoons..Laat staan Apps op je telefoon waarmee je real time al het nieuws op de hele wereld kan volgen inclusief live foto verslag en beelden. ::) ;D


gloudiesaurus

Hehe ik was 10 jaar toen het gebeurde en zat ook live te kijken.

Zonde dat het gebeurde want hij lag op een goeie plek in de race. Hij had 2e kunnen worden...

2 weken later stond hij wel op het podium in Hongarije.

Zonde dat Benetton hem daarna wipte...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort



Jos viert zijn verjaardag, hij is vandaag 46 geworden.

Felicitatie!

Groet,

C.G. de Beaufort


gloudiesaurus

Blijft mooi die oranje Orange Arrows!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

(..)"Maar daar ben ik door mijn vader gewend aan. Hij kan heel streng zijn. Maar dat is goed, aangezien je er dan aan gewend bent wanneer je in de Formule 1 gaat rijden. Je moet altijd omgaan met kritiek."

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/243900/verstappen-gaat-voor-het-eerst-kennismaken-met-honda

Ik blijf erbij, een betere kan die niet vinden. Hij begon toen hij 7 jaar was. Races Jos F1 : 106.

Groet!

C.G. de Beaufort


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

Citaat van: gloudiesaurus op 08 januari 2019 - 00:15:19
Een nieuw talentje?  ;)

Yep. Het is de 'follow up' van Max. Jos zal nog minder aanwezig zijn bij Max...  :P

Groet,

C.G de Beaufort