Cijfer voor de race: Hongarije

Gestart door 0634, 31 juli 2011 - 17:05:05

« vorige - volgende »

Hoe beoordeel jij deze race?

10
1 (9.1%)
9
1 (9.1%)
8
5 (45.5%)
7
4 (36.4%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

0634

Zegt t maar.

Ik ga voor een 8. Toprace weer :)!

Kootje

Bij gebrek aan halve cijfers  :P  inderdaad 'n 8 !!!

Leuke spannende race onder te delen in 3 sessies.
Sessie 1: leuke gevechten tussen Hamilton - Vettel , Vettel - Button en tussen de Ferrari's en Mercedessen
Sessie 2: weinig actie op de baan ,maar volop spanning door het tactische spel rondom de pitsstops
Sessie 3: mooie gevechten in de achterhoede en 'n leuk duel tussen Hamilton - Button en Hamilton - Webber als slotakkoord

Wizard

De verwachting lag sowieso al erg laag. Doorgaans vind ik de races op Hongarije saai. Als het dan regent ontpompt het zich altijd tot een geweldige race waar veel gebeurt. Zo ook vandaag. Dus een dikke 9!!

_Makke_

9. Uiteraard door de weersomstandigheden.

monaco2011


T.Nuvolari

7 Begin en einde was leuk maar middelste deel niet.

Franky R.

Een zeven...Spannend begin, maar daarna een wat minder einde. Dit zagen we ook in Duitsland met Alonso, Webber en Hamilton.


Jammer dat de top 5 niet dicht(er)bij kan blijven gedurende race...

Gerard

#7
Ik geef de race een 8!
Eigenlijk de hele race door waren er her en der mooie gevechten te zien! 8)
Vooral hetstuivertje wisselen van plek 1 tussen Button en Hamilton was erg gaaf!
Sowieso vind ik dat erg cool om te zien! Die gasten gunnen het elkaar en laten elkaar meestal,( remember Canada) ;) leven
Daar kunnen Webber en Vettel nog wat van leren!  :D

Anyway, het was een pukie race op het mickey mouse baantje!

Enzo

Een 7tje deze keer, was teleurgesteld in MercedesGP en vond het jammer van de misstap van Hamilton en in mindere mate Alonso. But that's racing... ::)

JimmySPA

Een 9, was weer een toppertje om te kijken!!!  :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"