Man van de wedstrijd: Canada

Gestart door 0634, 12 juni 2011 - 23:27:46

« vorige - volgende »

Wie was de man van Canada

Button
19 (73.1%)
Vettel
2 (7.7%)
Webber
0 (0%)
Schumacher
4 (15.4%)
Petrov
0 (0%)
Massa
1 (3.8%)
Koba
0 (0%)
Alguersuari
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Buemi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

Franky R.

Citaat van: Michael schumacher op 12 juni 2011 - 23:57:02
Citaat van: Franky R. op 12 juni 2011 - 23:51:35
Button,

Die reed op een bepaald moment helemaal achteraan.

Speciale vermelding;

Michael Schumacher, Kobayashi en Massa...Die versloeg Koba met een paar centimeter... :D

@michael schumacher,

Doe eens even rustig. Je vergeet wel erg makkelijk dat Button erg vaak naar de pits moest, om het op een foutje van Vettel te gooien... ::)

Achzo zit het hem hier, omdat ik niet naar jullie pijpen dans zou ik mijn mening niet mogen geven? Dat je het er niet mee eens bent verbaasd me al helemaal niet, de haatclub is trouwens groter blijkbaar dan de fanclub.

Huh, he...watte?

En geeft AUB aan waar ik Schumacher zou haten? Vind je je reacties niet een beetje...triest? Ook vanwege je taal heb ik je aangesproken; "kutwagen dit, kutwagen dat"

Vandaar dat ik vroeg of het even rustig aan kon en dan kom jij met 'haatclub' en dergelijke?

Gerard

#16
Citaat van: Makke op 12 juni 2011 - 23:29:07
Bernd Mayländer! Reed by far de meeste ronden op kop en maakte daarbij geen fouten.

eens ;D (had ik trouwens ook  neergezet bij het(zelfde) topic wat inmiddels is weggehaald  :-X
Maar... alsnog staat Bernd met lege handen! ???

Kootje

Schumacher en Kobayashi hebben 't beiden retegoed gedaan ,maar niemand kon toch om Button heen vandaag.

Zoveel pech ,en dan toch winnen.
Eerst had hij al de verkeerd getimede pitsstop. ( ging over op intermediates waarna 't ging regenen )
Daarna nog 'n terechte drive through wegens speeding.
Voor de lol nog ff 'n lekke band eroverheen na de aanvaring met Alonso.
Eigenlijk zat alles 'm tegen ,maar hij bleef maar gaan.

Dat hij dan de mazzel had dat Vettel 'n foutje maakte kan je wel wegstrepen.
Ik denk ten eerste dat hij Vettel in de chicane voor start / finish sowieso nog wel gepakt zou hebben.
En ten tweede maakte Vettel die fout omdat Button hem onder druk zette ,dus het was geen echt kadootje.

0634

Citaat van: Michael schumacher op 13 juni 2011 - 00:04:51


Allee, tis goed, die mercedes is een hele goeie wagen,lol.
De mercedes is een prima wagen. Alleen niet zo goed als de McLaren, Ferrari of RBR. Maar soms doe jij voorkomen of het een HRT is...

Gerard

 uh...waarom gaat het iedere keer een bepaalde kant op als jij (Michael schumacher) een reactie plaatst op dit forum ???

Kom, zet eens iets neer wat niemand iriteert, geoof me, dat maakt het voor ons allemaal alleen maar leuker! ;)

Michael schumacher

Ik zal eens meedoen met de vriendenclub; button was top, buttn was de beste en snelste, button was magisch, button is de beste rijder van heel de f1.
Die mercedes is een top wagen, schumacher heeft heel slecht geraced ondanks zo'n steengoeie wagen.

Gerard

 gefrustreerd?  ;D (leuk onderschrift trouwens  :-X)

:P

Michael schumacher

Citaat van: Gerard op 13 juni 2011 - 00:22:22
gefrustreerd?  ;D (leuk onderschrift trouwens  :-X)

:P

Integendeel, zeer fier op de beste ooit, de ouwe heeft ze nog eens getoond hoe je moet race in de regen, in droog weer is de wagen niet goed genoeg, helaas.

Gerard

ik had het niet over Schumacher,maar meer over je eigen gesteldheid.. Gezien de manier waarop je reageert en meteen als door een wesp gestoken in de aanval schiet....


Schumacher heft vandaag een puike race gereden.. zeker, maar niet meer dan Vettel, Webber, Kobayashi of Massa....

Michael schumacher

Citaat van: Gerard op 13 juni 2011 - 00:28:27
ik had het niet over Schumacher,maar meer over je eigen gesteldheid.. Gezien de manier waarop je reageert en meteen als door een wesp gestoken in de aanval schiet....


Schumacher heft vandaag een puike race gereden.. zeker, maar niet meer dan Vettel,WebberKobayashi of Massa....

Button ook niet.

Enzo

Citaat van: Michael schumacher op 13 juni 2011 - 00:11:21
Ik zal eens meedoen met de vriendenclub; button was top, buttn was de beste en snelste, button was magisch, button is de beste rijder van heel de f1.
Die mercedes is een top wagen, schumacher heeft heel slecht geraced ondanks zo'n steengoeie wagen.


Waarom doe je zo vreemd?? Graag meteen, vandaag nog, nu meteen je onderschrift aanpassen en je toon nuanceren.
Anders laat je ons geen keus...

monaco2011

Ok, allereerst, uiteraard Button man de wedstrijd. Maar we moeten het nu ook niet gaan overdrijven, hij mag dan 6 stops hebben gemaakt, hij heeft natuurlijk ook heel veel tijd cadeau gekregen door alle SC's. In de regen was Vettel veruit de beste, reed in een paar rondjes seconden weg bij de Alonso en later Koba. Vettel reed idd veels te conservatief op het eind, toen ie in de gaten kreeg dat Button er aan kwam kon ie zo ineens bijna 2 seconden harder. Maar toch knap van Button dat ie m toch nog weet binnen te halen, nu maar hopen dat ie niet alsnog een straf krijgt. Dat zou ik zelf als Vettel fan liever niet zien, omdat het gewoon niet terecht zou zijn.
Schumacher ook netjes idd, maar die had op het eind een topsnelheid probleem volgens mij, Webber en Button vlogen er gewoon langs. Massa was ook weer eens goed trouwens

Gerard

Citaat van: monaco2011 op 13 juni 2011 - 00:42:50
Ok, allereerst, uiteraard Button man de wedstrijd. Maar we moeten het nu ook niet gaan overdrijven, hij mag dan 6 stops hebben gemaakt, hij heeft natuurlijk ook heel veel tijd cadeau gekregen door alle SC's. In de regen was Vettel veruit de beste, reed in een paar rondjes seconden weg bij de Alonso en later Koba. Vettel reed idd veels te conservatief op het eind, toen ie in de gaten kreeg dat Button er aan kwam kon ie zo ineens bijna 2 seconden harder. Maar toch knap van Button dat ie m toch nog weet binnen te halen, nu maar hopen dat ie niet alsnog een straf krijgt. Dat zou ik zelf als Vettel fan liever niet zien, omdat het gewoon niet terecht zou zijn.
Schumacher ook netjes idd, maar die had op het eind een topsnelheid probleem volgens mij, Webber en Button vlogen er gewoon langs. Massa was ook weer eens goed trouwens

Daar heb je inderdaad wel een punt, (met het door mij vetgedrukte deel) ;) Daar had ik nog niet bij stil gestaan...

Die finish van Massa, wow, dat was echt close!!

0634

Citaat van: Gerard op 13 juni 2011 - 00:47:49
Citaat van: monaco2011 op 13 juni 2011 - 00:42:50
Ok, allereerst, uiteraard Button man de wedstrijd. Maar we moeten het nu ook niet gaan overdrijven, hij mag dan 6 stops hebben gemaakt, hij heeft natuurlijk ook heel veel tijd cadeau gekregen door alle SC's. In de regen was Vettel veruit de beste, reed in een paar rondjes seconden weg bij de Alonso en later Koba. Vettel reed idd veels te conservatief op het eind, toen ie in de gaten kreeg dat Button er aan kwam kon ie zo ineens bijna 2 seconden harder. Maar toch knap van Button dat ie m toch nog weet binnen te halen, nu maar hopen dat ie niet alsnog een straf krijgt. Dat zou ik zelf als Vettel fan liever niet zien, omdat het gewoon niet terecht zou zijn.
Schumacher ook netjes idd, maar die had op het eind een topsnelheid probleem volgens mij, Webber en Button vlogen er gewoon langs. Massa was ook weer eens goed trouwens

Daar heb je inderdaad wel een punt, (met het door mij vetgedrukte deel) ;) Daar had ik nog niet bij stil gestaan...

Zeker had hij voordeel van de laatste SC situatie. Maar dat gold voor alle jagers, zoals Schumacher, Webber, etc.. Schumacher en Button hadden eerder juist pech dat de SC kwam nadat ze net hadden gepit.


JimmySPA

Schumi en Button! Button toch het best! Hij blijft me verbazen in dit soort races.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"