Man van de wedstrijd: Canada

Gestart door 0634, 12 juni 2011 - 23:27:46

« vorige - volgende »

Wie was de man van Canada

Button
19 (73.1%)
Vettel
2 (7.7%)
Webber
0 (0%)
Schumacher
4 (15.4%)
Petrov
0 (0%)
Massa
1 (3.8%)
Koba
0 (0%)
Alguersuari
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Buemi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

0634

Wie was het vandaag!

Voor mij Button. Liefst 6 stopt, 2 ongelukken, 1 tijdstraf en toch winnen.

Geniaal.

_Makke_

Bernd Mayländer! Reed by far de meeste ronden op kop en maakte daarbij geen fouten.

KVDracer

Citaat van: Makke op 12 juni 2011 - 23:29:07
Bernd Mayländer! Reed by far de meeste ronden op kop en maakte daarbij geen fouten.

Schumacher heeft meer ronden geen rijden en bijna geen enkele fout gemaakt  ;) Maar button is nu wel de man van de race, zonder twijfel;

Michael schumacher

Schumacher zonder twijfel; die rijd met een veel minder goeie wagen als oa button, bij de 1ste stop maakte mercedes een grote fout ook waardoor schumi opeens slechts 12de zat, in de regen was schumacher de beste man mee zo'n strontwagen, natuurlijk is een red bull inhalen praktisch onmogelijk.
Hamilton was duidelijk terug sneller dan button, rosberg was niet sneller dan schumacher vandaag.
En button die steengoed heeft gereden wint wel door een fout van vettel want vettel had nog 1seconde en zo snel dichter komen deed button niet, zou er niet voorbij zijn geraakt.

Enzo

Button, wat een mooie overwinning!!  8)

meatball

Schumacher een toprace met die Mercedes en zonder DRS  op het podium.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Michael schumacher

Citaat van: meatball op 12 juni 2011 - 23:41:03
Schumacher een toprace met die Mercedes en zonder DRS  op het podium.

???
Schumi is helaas 4de geeindigd, die mcalren en red bull achter zich houden was onmogelijk.

_Makke_

Citaat van: Michael schumacher op 12 juni 2011 - 23:36:01
En button die steengoed heeft gereden wint wel door een fout van vettel want vettel had nog 1seconde en zo snel dichter komen deed button niet, zou er niet voorbij zijn geraakt.

Bwa, ik denk dat je na 6 pitstops en nog wat extra tijdsverlies door incidenten meer nodig hebt dan één foutje van Vettel. Het gebeurd hier wel vaker, maar je laat je nu toch gewoon leiden door het feit dat MS je idool is? Hij deed het meer dan goed, maar na die race van Button kan je toch maar voor 1 persoon gaan.

meatball

Citaat van: Michael schumacher op 12 juni 2011 - 23:42:43
Citaat van: meatball op 12 juni 2011 - 23:41:03
Schumacher een toprace met die Mercedes en zonder DRS  op het podium.

???
Schumi is helaas 4de geeindigd, die mcalren en red bull achter zich houden was onmogelijk.
Ik bedoel zonder DRS had hij zeker op het podium gestaan Webber was er op een eerlijke manier nooit over gegaan.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Michael schumacher

Citaat van: Makke op 12 juni 2011 - 23:42:59
Citaat van: Michael schumacher op 12 juni 2011 - 23:36:01
En button die steengoed heeft gereden wint wel door een fout van vettel want vettel had nog 1seconde en zo snel dichter komen deed button niet, zou er niet voorbij zijn geraakt.

Bwa, ik denk dat je na 6 pitstops en nog wat extra tijdsverlies door incidenten meer nodig hebt dan één foutje van Vettel. Het gebeurd hier wel vaker, maar je laat je nu toch gewoon leiden door het feit dat MS je idool is? Hij deed het meer dan goed, maar na die race van Button kan je toch maar voor 1 persoon gaan.

Maar man toch, steek schumacher vandaag in een goeie wagen en die rijd iedereen in de vernieling, met die kutmercedes was deze de beste in de regen, natuurlijk heeft vettel en een aantal andere het voordeel om met een snellere wagen te rijden maar op meerdere momenten had schumacher de snelste ronde,
Zoiets heb ik button nog nooit zien doen zenne mee zo'n ne kutwagen dit kunnen.
Wat button heeft gedaan vandaag was prachtig, steengoed maar vergeet niet dat hamilton sneller was .

0634


Gerard

Ik heb dezelfde topic gemaakt :( kan iemand mijn topic weghalen of combineren met deze?  :'(

Franky R.

Button,

Die reed op een bepaald moment helemaal achteraan.

Speciale vermelding;

Michael Schumacher, Kobayashi en Massa...Die versloeg Koba met een paar centimeter... :D

@michael schumacher,

Doe eens even rustig. Je vergeet wel erg makkelijk dat Button erg vaak naar de pits moest, om het op een foutje van Vettel te gooien... ::)

Franky R.

Citaat van: Gerard op 12 juni 2011 - 23:49:56
Ik heb dezelfde topic gemaakt :( kan iemand mijn topic weghalen of combineren met deze?  :'(

U got Mail!
;)

Michael schumacher

Citaat van: Franky R. op 12 juni 2011 - 23:51:35
Button,

Die reed op een bepaald moment helemaal achteraan.

Speciale vermelding;

Michael Schumacher, Kobayashi en Massa...Die versloeg Koba met een paar centimeter... :D

@michael schumacher,

Doe eens even rustig. Je vergeet wel erg makkelijk dat Button erg vaak naar de pits moest, om het op een foutje van Vettel te gooien... ::)

Achzo zit het hem hier, omdat ik niet naar jullie pijpen dans zou ik mijn mening niet mogen geven? Dat je het er niet mee eens bent verbaasd me al helemaal niet, de haatclub is trouwens groter blijkbaar dan de fanclub.