Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

Kootje

Weer geen finish voor vd Garde ,en weer die Bianchi als schuldige.
Morgen achteraan starten en inhalen maar.
Alles is nog mogelijk ( Grosjean deed 't vandaag ook ) ,maar makkelijk gaat 't niet worden.

http://www.gpupdate.net/nl/gp2-nieuws/260805/valsecchi-wint-in-monaco-van-der-garde-scoort-niet/

Gerard

Ja, en vandaag is Giedo wèèr door Jules Bianchi Bianci uit de race gereden, net als vorige week  >:(

Franky R.

Die Bianchi moeten ze maar eens voor een paar races schorsen. Kan Giedo ook eens de finish bereiken... ::)

Enne, dit was de aanleiding tot de straf voor Giedo, kijk bij minuut 2.33....Ik vind het een zeer zware straf, hoor!
http://www.youtube.com/watch?v=rm2BMM71S14&feature=player_embedded

Kootje

:o  Dus omdat die Turvey niet aan de kant gaat voor vd Garde wordt Guido bestraft.  ::)

Lekker bezig weer bij die FIA.
Dankzij die straf werd hij er door Bianchi afgereden.
Zonder had hij gewoon aan de leiding gelegen.

Blijft natuurlijk wel de vraag of hij dat vast had weten te houden ,maar nu kreeg hij de kans niet eens.  >:(

Gerard

Tja jongens, wie is de manager van die Bianchi? Inderdaad, meneer N. Todt, zoon van FIA voorzitter. JEAN Todt. Dus het stinkt wel een beetje naar de misdaad

Kootje

Zo'n complot had Guido het ook al enigszins over.
Voor zijn gevoel doet de FIA er alles aan om weer 'n Fransman in de F1 te krijgen.
Dit onderstreepte hij door de in zijn ogen zware straf die hij kreeg ivm de lichte straf van Bianchi.

http://www.gpupdate.net/nl/gp2-nieuws/260810/van-der-garde-witheet-na-nieuwe-crash-met-bianchi/

Ook na race 1 deed er zich weer 'n situatie voor waarmee die theorie gevoed kan worden.
De nr 7 van race 1 Oliver Turvey ( toevallig hoofdrolspeler in de strafzaak tegen Guido ) kreeg ook 'n tijdsstraf ( geheel terecht wegens het niet inlossen van 'n drive through ) en zal dus vandaag niet van P2 vertrekken.
En wie schuift er daardoor op naar P8.......Charles Pic........juist ,ook 'n Fransman.

Maar goed ,ik geloof daar zelf niet zo in.
De straf die Grosjean vóór race 1 opgelegd kreeg zorgde ervoor dat hij achteraan moest starten.
En naar mijn weten is ook Grosjean nog steeds Frans.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 28 mei 2011 - 10:46:45
Zo'n complot had Guido het ook al enigszins over.
Voor zijn gevoel doet de FIA er alles aan om weer 'n Fransman in de F1 te krijgen.
Dit onderstreepte hij door de in zijn ogen zware straf die hij kreeg ivm de lichte straf van Bianchi.

http://www.gpupdate.net/nl/gp2-nieuws/260810/van-der-garde-witheet-na-nieuwe-crash-met-bianchi/

Ook na race 1 deed er zich weer 'n situatie voor waarmee die theorie gevoed kan worden.
De nr 7 van race 1 Oliver Turvey ( toevallig hoofdrolspeler in de strafzaak tegen Guido ) kreeg ook 'n tijdsstraf ( geheel terecht wegens het niet inlossen van 'n drive through ) en zal dus vandaag niet van P2 vertrekken.
En wie schuift er daardoor op naar P8.......Charles Pic........juist ,ook 'n Fransman.

Maar goed ,ik geloof daar zelf niet zo in.
De straf die Grosjean vóór race 1 opgelegd kreeg zorgde ervoor dat hij achteraan moest starten.
En naar mijn weten is ook Grosjean nog steeds Frans.

Grosjean is toch een Zwitser?
;)

Kootje

#22
Heb 't nagezocht ,en je hebt gelijk.  ::)
:-[  Dacht echt dat hij 'n Fransoos was ,maar blijkbaar niet.

Dat maakt die complottheorie iig weer iets plausibeler ,al geloof ik er nog steeds niet in.

Maar goed ,helaas is het Guido net niet gelukt om in de punten te rijden.

http://www.gpupdate.net/nl/gp2-nieuws/260924/pic-wint-sprintrace-monaco-vanaf-pole-position/

Al is opklimmen van 19 naar 9 natuurlijk wel 'n prestatie van wereldformaat.
Gelukkig scoorde z'n directe concurent ook geen punten ,maar het kampioenschap ligt wel weer open.


Gerard

Nou Franky en Kootje, ik heloof dat het GPUpdate was waar ik het gelezen heb,maar daar stiond inderdaad wat Kootje zei over die complot theorie, en daar stond ook dat Grojean een Fransman is..  dus de verwarring bij Kootje kan ik goed begrijpen ;)

Infderdaad is het zeer netjes om van 19 naar 9 op te klimmen!!

Wie weet wat Trulli ons morgen zal laten zie ;D

gloudiesaurus

Citaat van: Gerard op 27 mei 2011 - 21:04:49
Tja jongens, wie is de manager van die Bianchi? Inderdaad, meneer N. Todt, zoon van FIA voorzitter. JEAN Todt. Dus het stinkt wel een beetje naar de misdaad

Vond deze uitspraken van VD Garde niet verstandig, hij maakte de laatste veel onnodige fouten en reageerde af en toe niet slim. Dit jaar moest het anders, ja ok heeft hij nu echt de snelheid, maar nu reageert hij weer zo. Op dat soort uitspraken zitten ze in de Formule 1 niet te wachten...

Ik geloof niet in die complottheorie van een Fransman in de F1. Lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Een geluk voor Vd Garde, dat zijn concurrenten ook wisselt scoorden. Hij staat nu 2e in het kampioenschap en doet nog volop mee. Maar dit soort weekend, met een 0-score moet hij niet nog eens hebben...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 28 mei 2011 - 20:20:53
Citaat van: Gerard op 27 mei 2011 - 21:04:49
Tja jongens, wie is de manager van die Bianchi? Inderdaad, meneer N. Todt, zoon van FIA voorzitter. JEAN Todt. Dus het stinkt wel een beetje naar de misdaad

Vond deze uitspraken van VD Garde niet verstandig, hij maakte de laatste veel onnodige fouten en reageerde af en toe niet slim. Dit jaar moest het anders, ja ok heeft hij nu echt de snelheid, maar nu reageert hij weer zo. Op dat soort uitspraken zitten ze in de Formule 1 niet te wachten...

Ik geloof niet in die complottheorie van een Fransman in de F1. Lijkt me erg onwaarschijnlijk.

Een geluk voor Vd Garde, dat zijn concurrenten ook wisselt scoorden. Hij staat nu 2e in het kampioenschap en doet nog volop mee. Maar dit soort weekend, met een 0-score moet hij niet nog eens hebben...

Mss. is het niet verstandig, maar GvdG wordt wel erg zwaar bestraft voor hele kleine dingen...Die jongen doet de laatste tijd vrij weinig verkeerd, hoor! En de F1 zit ook niet te wachten op stumpers als Bianchi, maar die gast heeft wel de 'juiste vrindjes' om zich heeft?

Ik zeg niet expliciet dat er een complot is, maar ik zeg ook niet dat de politieke invloed binnen de GP2 te verwaarlozen is...

gloudiesaurus

Nou als Bianchi zo blijft rijden komt hij ook heus niet in de Formule 1 hoor ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 29 mei 2011 - 23:02:52
Nou als Bianchi zo blijft rijden komt hij ook heus niet in de Formule 1 hoor ;)

Dat zou mij ook zeer verbazen.  ;D

Kootje

#28
vd Garde op de eerste rij naast teamgenoot Pic die op pole staat
met z'n "vriend" Bianchi op 9 is dat toch 'n mooi uitgangspunt  ;)

http://www.gpupdate.net/nl/gp2-nieuws/262759/pic-en-van-der-garde-geven-addax-eerste-startrij/

Edwin90

De sprintrace van de GP2 wordt overigens uitgezonden op RTL7, live.