Formule 2

Gestart door Kootje, 08 mei 2011 - 12:35:50

« vorige - volgende »

Sphinx

Nyck de Vries vanmorgen winnaar in de GP3 race  :D

en zowel Leclerc als Albon vallen uit  :D :D

Ik vind het zowaar jammer dat Fuoco te wisselvallig was dit seizoen, had het nog echt spannend kunnen worden morgen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sphinx

http://www.gppits.net/nieuws/gp2_abu_dhabi_gasly_neemt_voorschot_op_de_titel/

Bij Gasly werkte de mogelijke titel als doping, evenals bij Albon in de GP3. Prima gedaan van de Fransman. Albon verknoeide het helaas zelf in de GP3, maar het leverde De Vries iig een mooie overwinning op.

Gio moét nu de sprintrace winnen en Gasly mag niet hoger eindigen dan 7e.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Titel voor Gasly! De 1e race heeft hij het gewoon afgemaakt met die overwinning.
Gio had het dit weekend gewoon niet...

Ben benieuwd wat Gasly nu gaat doen. Formule 1 zit er nog niet in en een extra jaar GP2 lijkt me geen optie.

En ik ben wel benieuwd naar Daniel de Jong, gaat MP Motorsport zonder hem door in het GP2?
Ik denk het wel.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Ik schreef eerder dat ik hoopte dat Rowland een promotie naar een topteam krijgt, maar als MP Sette Camara naast Rowland zet, wordt het vanzelf een topteam en hebben ze decenten van Henk en Daniel de Jong niet meer nodig. We wachten af.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar

Citaat van: gloudiesaurus op 27 november 2016 - 21:09:45
Titel voor Gasly! De 1e race heeft hij het gewoon afgemaakt met die overwinning.
Gio had het dit weekend gewoon niet...

Ben benieuwd wat Gasly nu gaat doen. Formule 1 zit er nog niet in en een extra jaar GP2 lijkt me geen optie.

En ik ben wel benieuwd naar Daniel de Jong, gaat MP Motorsport zonder hem door in het GP2?
Ik denk het wel.

Nog een jaar GP2 mag niet eens.

Sphinx

Ferrari's junioren Leclerc en Fuoco volgend jaar samen bij Prema  :D Ik typ er vanavond wat over.

Vraag me af of het dan echt over is voor Gio, of dat ie ineens bij Trident opduikt.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

die regel dat de kampioen niet meer mag rijden in GP2 werkt nu wel heel hard tegen Gasly. Testrijden bij RBR of STR levert in de regel niet heel veel werk op. Ik denk dat Kvyat moet uitkijken dat hij niet nog eens een douw krijgt, jeses wat staat die jongen onder druk...

http://www.gppits.net/nieuws/gasly_reed_met_gebroken_nekwervel/


"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Vandoorne werd ook weggestuurd naar Japan omdat hij GP2-kampioen was...

Ik denk dat die regel er was om F1-teams wat te pushen om een instroom uit de GP2 in stand te houden. Maar sinds de FIA de GP2 heeft gedegradeerd door het licentiepuntensysteem, werkt het inderdaad misschien wel averechts.

gloudiesaurus

Japan is de enige optie voor Gasly die over blijft wil hij zich blijven richten op de Formule 1.
Gasly heeft gedaan wat hij moest doen in het GP2, kampioen worden.

Waarom mag De Jong niet nog één jaar GP2 doen?

Mooie line up volgend jaar bij Prema!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

De Jong mag nog wel GP2 doen, maar wil dit zelf niet meer. Gaat nu volgens mij voor de GT's of LMP2. En terecht, hij zou daar best nog eens een leuke carriere kunnen hebben. Hij zou verder ook meer in de zaak van zijn vader willen doen.

Een beetje hetzelfde verhaal als Dennis van de Laar, die verdween ook (na compleet afgedroogd te zijn door Max Verstappen in de Florida World Series) in het zakenleven.

Sphinx

Grinnik, het afdrogen van Vd Laar vondt in de F3 ook nog plaats, waar Dennis de minst competitieve Prema rijder van 2014 was. Daar was ie idd met de noorderzon mee
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Matthijs

Compleet afgedroogd? Ken je feiten: https://en.wikipedia.org/wiki/2014_Florida_Winter_Series

Dat hij van een ander kaliber is dan Verstappen bestrijd ik natuurlijk niet.

Edwin90

Afdrogen is inderdaad een groot woord, maar ik las laatst in dat boek over Max Verstappen dat het verschil in kunnen tussen Verstappen en Van de Laar de laatstgenoemde zo dusdanig de ogen heeft geopend om een verdere carriére in de autosport niet na te jagen. Nu moet ook gezegd worden dat de gelijkwaardigheid in materiaal bij de Florida World Series onder andere door kamp Verstappen ernstig in twijfel getrokken werd. Volgens sommigen moesten vooral de Ferrari talenten goed voor de dag komen.

gloudiesaurus

Citaat van: Edwin90 op 29 november 2016 - 16:02:49
Afdrogen is inderdaad een groot woord, maar ik las laatst in dat boek over Max Verstappen dat het verschil in kunnen tussen Verstappen en Van de Laar de laatstgenoemde zo dusdanig de ogen heeft geopend om een verdere carriére in de autosport niet na te jagen. Nu moet ook gezegd worden dat de gelijkwaardigheid in materiaal bij de Florida World Series onder andere door kamp Verstappen ernstig in twijfel getrokken werd. Volgens sommigen moesten vooral de Ferrari talenten goed voor de dag komen.

Klopt Van de Laar gaf gewoon eerlijk toe dat hij niet van het kaliber Verstappen is. Van de Laar heeft nu een succesvolle internet start up (wecycle) dus hij heeft geen slechte move gemaakt denk ik  ;)

De Jong riep vorig jaar ook al dat hij LMP2 ging rijden, toen alsnog voor het GP2 gekozen. Ik ben benieuwd. Hij bleef dit jaar toch wel heel ver achter bij Rowland en progressie is er ook niet.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

De Jong is totaal ongeschikt voor dit niveau en het wordt tijd dat hij z'n biezen pakt.