TE KOOP AANGEBODEN / GEVRAAGD of TE RUIL!

Gestart door Franky R., 15 april 2011 - 18:11:56

« vorige - volgende »

Franky R.

Hallo forummers,

Ik zat naar het forum te kijken en ik miste iets. Een topic waar men zijn/haar spullen aan andere liefhebbers kan 'slijten'... ;)
Vandaar dat ik nu een topic open, waarbij Pitters 'zaken kunnen doen'... :)

Ik zal mij er het meest mee bezig houden (moderator), dus bij twijfel stuur je mij gewoon een IM! Ok?

Regels voor de Te Koop forums

- Graag producten die direct (of zo veel mogelijk) met de autosport te maken hebben of gerelateerd zijn. Bij twijfel stuur je een IM naar de redactie!

- Je dient een omschrijving te geven in de advertentietitel en de advertentietekst van het product dat je aanbiedt

- Geen links naar andere verkoopsite's, alle relevante info moet hier te lezen zijn. Foto van het product uitgezonderd, daar een foto meer zegt dan 1000 woorden. Graag wel een link naar een online-album zoals www.photobucket.com/mijnalbum.nl/http://imageshack.us

- Het is niet toegestaan om grote partijen aan te bieden. (zeer grote aantallen van 1 product)

- De te koop forums zijn alleen bedoeld voor Particuliere aanbieders, dus geen handelaren.
Bij twijfel mag uw advertentie worden verwijderd. Ook particulieren die veelvuldig handelen in 2e hands artikelen zijn handelaren.

- Na maximaal 2 maanden kunnen de advertentie's worden verwijderd door de beheerders van het forum. Als datum wordt de plaastingsdatum aangehouden.

- Er mogen vragen en/of opmerkingen worden geplaatst in een advertentie, mits deze aan de normale omgangsvormen voldoen en aan de rest van de regels op het forum, technische vragen of discussie's zijn echter niet toegestaan!

- Bij serieuze interesse de zaak gaarne afhandelen via IM (interne mail). Dit natuurlijk volgens de normale omgangsvormen en wederzijds respect!

- Product verkocht of geruild? Geef dat aan d.m.v. een wijziging of stuur een IM.



Veel succes... :)

- TIPS

* Maak goede afspraken omtrent eventuele verzendkosten (duidelijke advertentie!)
* Gebruik een tweede bankrekening voor je transacties met internetbankieren. Je kunt je account dan online controleren en de koper hoeft minder lang te wachten
* Wissel telefoongeg. / adressen per IM uit! Dat voorkomt dat je geg. door (kwaadwillende) derden bekend worden!





Franky R.

#2

Omdat er inmiddels het een en ander is veranderd qua internetverkopen, het reglement hierop aangepast. Zo hopen we ook zaken als dubbel werk te voorkomen voor de verkopers.

Citaat van: Franky R. op 15 april 2011 - 18:11:56

Regels voor de Te Koop forums

- Graag producten die direct (of zo veel mogelijk) met de auto(sport) te maken hebben of gerelateerd zijn. Bij twijfel stuur je een IM naar de redactie!

- Je dient een omschrijving te geven in de advertentietitel en de advertentietekst van het product dat je aanbiedt

- Verwijzingen naar verkoopsite's zoals Marktplaats of Speurders zijn toegestaan, mits alle relevante info te lezen op het betreffende link en het je eigen advertentie betreft! Foto van het product uitgezonderd, daar een foto meer zegt dan 1000 woorden. Graag wel een link werkende link. Controleer daar ook op!

- Het is niet toegestaan om grote partijen aan te bieden. (zeer grote aantallen van 1 product)

- De te koop forums zijn alleen bedoeld voor particuliere aanbieders, dus geen handelaren.
Bij twijfel mag uw advertentie worden verwijderd. Ook particulieren die over een langere periode veelvuldig handelen in 2e hands artikelen zijn handelaren. Uitgezonderd de liefhebber die stopt met zijn/haar verzameling. Maar bij twijfel zult u info ontvangen van de beheerder.

- Na maximaal 2 maanden kunnen de advertentie's worden verwijderd door de beheerders van het forum. Als datum wordt de plaastingsdatum aangehouden.

- Er mogen vragen en/of opmerkingen worden geplaatst in een advertentie, mits deze aan de normale omgangsvormen voldoen en aan de rest van de regels op het forum. Discussie's of niet-relevantie vragen zijn echter niet toegestaan!

- Bij serieuze interesse de zaak gaarne afhandelen via IM (interne mail). Dit natuurlijk volgens de normale omgangsvormen en wederzijds respect!

- Product verkocht of geruild? Geef dat aan d.m.v. een wijziging of stuur een IM.



Veel succes... :)

- TIPS

* Maak goede afspraken omtrent eventuele verzendkosten (duidelijke advertentie!)
* Gebruik een tweede bankrekening voor je transacties met internetbankieren. Je kunt je account dan online controleren en de koper hoeft minder lang te wachten
* Wissel telefoongeg. / adressen per IM uit! Dat voorkomt dat je geg. door (kwaadwillende) derden bekend worden!


Wijzigingen in het blauw....