Cijfer voor de race: Melbourne

Gestart door 0634, 27 maart 2011 - 18:40:51

« vorige - volgende »

Welk cijfer geef jij dde GP van Australie?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
4 (21.1%)
7
6 (31.6%)
6
8 (42.1%)
5
0 (0%)
4
1 (5.3%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 03 april 2011 - 18:40:51

0634

Ik zelf geeft een 6.5. Omdat ik hogere verwachtingen had rond ik het af naar een 6.

Aardige race maar op het puntje van mijn stoel zat ik niet.

meatball

Mee eens ,maar ik moet ook zeggen dat het anders kijken is wanneer je favo rijder vooraan rijdt.
Ik ben geen Vettelfan dus als hij makkelijk wint is het al vlug saai,had Massa vooraan gereden dan vond ik het waarschijnlijk al vlug een 8 waard.
Nu keek ik als Belg bv steeds naar D'Ambrosio ook al was hij laatste,deze plaats intresseerde mij vorig jaar niet en ik zou op het einde van een race ook nooit kunnen zeggen hebben wie de laatste was.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Edwin90

Een 8, omdat het de eerste van het seizoen is. En daar heb ik lang naar uit gekeken. Verder waren de gevechten en het kijken hoe de tactiek van de teams uitpakte uitermate interessant in mijn ogen.

Kootje

Ik sluit me volledig aan bij Edwin90 ,en ik geef de race dus ook 'n 8!!

Ik moet er zelfs nog aan toe voegen dat het cijfer hoger was geweest als dit niet de eerste race van het jaar was.
Wellicht komen er nog mooiere races dan deze ,dus moet er ruimte voor 'n hoger cijfer overblijven.
Maar voor mij had deze race alles wat het racen leuk maakt.

Mooie gevechten ,'n aantal aanrijdingen ,falende auto's en variatie in pitstrategiƫn.
Het enige wat het miste waren mislukte pitsstops en vuur.
Maar voor de rest heb ik er volop van genoten ,al was de overwinning al snel vergeven.


JimmySPA

Weinig spannende momenten. Vettel buitenom was geweldig, en nog een aantal leuke actie's gezien. Button vs Massa was ook gaaf.
Race was ok, maar ik heb ze veel leuker gezien. Matig 6je.

Maja komende 4 races zijn nog een paar saaie, daarna gaat het beginnen :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Niels_

7. Indien het niet de eerste race van het seizoen was een 6.

gloudiesaurus

6,5. Matige race, wel een aantal leuke duelletjes maar echt spannend was het gevecht om de leiding toch zeker niet...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Heb de race een 8 gegeven, maar ik had ook erg veel last van ontwenningsverschijnselen.
Daarnaast ws de spanning hoog met alle vernieuwingen, ik was erg benieuwd hoe dit zich ging ontvouwen.

Franky R.

Een acht, omdat er toch altijd wel wat te zien was...Maar kennelijk moet de TV-regisseur er ook nog inkomen...

T.Nuvolari

6/10 aanegname race, maar zo zijn er vaker op een seizoen, niet meer niet minder.

Gerard

een 6-je

Ik had meer verwacht van de achtervleugels en de dominantie van Vettel maakte de strijd om de overwinning niet echt spannend...