Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

Matthijs

Eigenlijk wou ik onderbouwen dat de tijden niet zoveel zeggen, dus ik ben het met je eens Jozef.


gloudiesaurus

Voor mij aan aanwinst! Kubica was een van de smaakmakers toen hij nog Formule 1 reed. Hij heeft nu voldoende laten zien dat hij een comeback kan maken. Palmer mag er van mij uit, zet Kubica er maar in  :)

Snelheid blijft nog wel een beetje een vraagteken. Maar als het goed is moeten ze daar bij Renault, na al die tests, hier meer over weten  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 16 augustus 2017 - 16:05:43
Voor mij aan aanwinst! Kubica was een van de smaakmakers toen hij nog Formule 1 reed. Hij heeft nu voldoende laten zien dat hij een comeback kan maken. Palmer mag er van mij uit, zet Kubica er maar in  :)

Snelheid blijft nog wel een beetje een vraagteken. Maar als het goed is moeten ze daar bij Renault, na al die tests, hier meer over weten  ;)


Sowieso is zo'n test niet goedkoop. Dat heeft Renault vast niet -alleen maar- gedaan voor de publiciteit...Nee, er wordt volgens mij redelijk serieus nagedacht over het inzetten van Robert...

Matthijs

Het lijkt me een no-brainer om Kubica een paar vrijdagtrainingen in 2017 te geven, als je echt serieus bent. Had inmiddels wel een mededeling daarover verwacht. Misschien uit respect voor Palmer (of zijn portemonnee).