Robert kubica crasht

Gestart door KVDracer, 06 februari 2011 - 12:04:18

« vorige - volgende »

Zal Robert Kubica ooit nog als coureur terug keren in de F1?

Ja maar kan nog wel aantal jaar duren
niet volgend seisoen maar die daar op
nee hij keer niet meer terug
weet niet

Enzo

Om 16.00 uur wordt meer nieuws over de conditie van Kubica verwacht.
Ik bedenk me net dat Hulkenberg ook een goede optie zou zijn...

_Makke_

Citaat van: Enzo op 06 februari 2011 - 13:50:44
Wow... :o, wat erg voor Kubica!!
Ook erg beroerde timing, zo vlak voor het seizoen.

Ik weet wat je wil zeggen, maar voor zoiets is er nu ook geen goede timing eh.  ;)

Citaat van: flupke3 op 06 februari 2011 - 13:51:42
Bruno senna had vorige jaar geen eerlijke kans met die supertrage bolide dus
geef hem eens een herkansing met een deftige wagen zou ik zeggen!

Senna zat inderdaad in een wagen die amper vooruit te branden was, maar toen Klien in de HRT stapte ging die wel sneller dan Senna. Daar maakte Senna niet bepaald een goeie beurt.


gloudiesaurus

Damn Kubica!

Ik hoop echt dat het geen amputatie wordt, want dan is zijn F1-carrière voorbij. Met die botbreuken gaat hij de seizoensstart ook echt niet halen, maar dan heb ik er toch wel hoop op dat hij nog kan herstellen.

http://www.f1pits.net/nieuws/beelden_crash_kubica_video/

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

flupke3

Citaat van: Makke op 06 februari 2011 - 14:23:17
Citaat van: Enzo op 06 februari 2011 - 13:50:44
Wow... :o, wat erg voor Kubica!!
Ook erg beroerde timing, zo vlak voor het seizoen.

Ik weet wat je wil zeggen, maar voor zoiets is er nu ook geen goede timing eh.  ;)

Citaat van: flupke3 op 06 februari 2011 - 13:51:42
Bruno senna had vorige jaar geen eerlijke kans met die supertrage bolide dus
geef hem eens een herkansing met een deftige wagen zou ik zeggen!

Senna zat inderdaad in een wagen die amper vooruit te branden was, maar toen Klien in de HRT stapte ging die wel sneller dan Senna. Daar maakte Senna niet bepaald een goeie beurt.
Dat klopt en dat pleit niet in senna voordeel maar...klien had ook al veel meer f1 ervaring.

Edwin90

Volgens GPupdate wordt de hand definitief niet geamputeerd. Wel gaat hij 1 of meerdere races missen.

gloudiesaurus

Ben blij als zijn hand niet geamputeerd wordt, zou goed nieuws zijn.

Maar ontving juist dit bericht via e-mail:
CitaatA detailed medical bulletin has therefore been delayed.

"All assessments have yet to be made," said official Roberto Carrozzino.  "An amputation is not a decision that is made so rapidly.  I do not confirm or deny this report."

Photographs of the crashed car show severe frontal damage, and French sports channel Eurosport said the 26-year-old may also be suffering a damaged hip and multiple other injuries.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Schijnbaar kwam de weg afzetting door de voorruit zetten, daar helpt een kooi niet tegen.  :-\

Enzo

"Daniel Morelli, Robert's manager, will be available for the press in front of the hospital emergency entrance at 16h30 CET."


JimPunkRawker

man!! hopen dat het geen amputatie wordt!
Kubica was diegene waar ik dit jaar het meest van verwachte en hoopte.

blijft racesport he?! ::) ::)

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

rafael25

Hoor net ook op Nieuws (Ned1)dat hij wel eens zijn hand kan verliezen, is dus ernstig en denk niet dat we hem dit jaar fomule 1 zien rijden. :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Kootje

Als hij inderdaad z'n hand kwijtraakt is het over en uit.  :'(
Mochten de doktoren z'n hand wel kunen redden ,dan blijft er nog de vraag: Hersteld die hand volledig ??
Daarom ,en door onderstaand bericht , krijg ik er 'n steeds zwaarder gevoel over.  >:(

Citaat van: gloudiesaurus op 06 februari 2011 - 15:40:22
A detailed medical bulletin has therefore been delayed.

"All assessments have yet to be made," said official Roberto Carrozzino.  "An amputation is not a decision that is made so rapidly.  I do not confirm or deny this report."

Photographs of the crashed car show severe frontal damage, and French sports channel Eurosport said the 26-year-old may also be suffering a damaged hip and multiple other injuries.
[/quote]
Ik ben bang dat het exit Robert is.
Wat 'n groot verlies voor de sport betekent.  :-\

Niels_

In het persbericht is duidelijk gemaakt dat de hand NIET geamputeerd moet worden. Er is wel nog onzekerheid of hij nog over de volledige functionaliteit gaat beschikken.

Wat een drama trouwens dit.

_Makke_

Hopelijk zien we hem dit jaar of eventueel volgend jaar terug in de F1. Dat zou dan betekenen dat hij volledig herstelt is en dat is op dit moment het allerbelangrijkste. Een vroegtijdig einde van zijn carrière als (f1-)piloot zal voor hem ongetwijfeld een enorme ontgoocheling zijn, maar als hij daarenboven ook in het dagelijkse leven nog last ondervind dan zou dat nog erger zijn.

Hopelijk kent dit verhaal hetzelfde lucky end als het verhaal dat Massa schreef. Ook toen werd er een tijd gevreesd voor zijn verdere carrière. Ondertussen zit ie reeds terug in zijn rood scharlaken bolide.

Gerard

#29
OMG Dat is schrikken zeg! Zag het vanmiddag op twitte langskomen,maar had niet verwacht dat het zò ernstig zou zijn! Laten we als eerste hopen dat hij volledig herstelt, die f1 is voor latere zorg.. Maar dat gezegd hebbende.... RENAULT/LOTUS moet nu wel zijn kopmnan missen, en voor hoelang?? DAMN :( de vraag zal inderdaad wel rijzen of nevenactiviteiten als deze wel kunnen...
ik lees net rtl gp teletekst en daar staat dat RK op weg was naar de rally, dus het is gebeurd nog voor de race van start ging??? ???