24 uur van Le Mans 2011

Gestart door lemans24uur, 04 november 2010 - 21:08:21

« vorige - volgende »

Gerard

Citaat van: Edwin90 op 11 juni 2011 - 14:30:20

Net een megaklapper tussen Mcnish (Audi) en Capello (Ferrari) echt een domme actie van Mcnish. Gewoon in het eerste uur alles vergooien. Terwijl hij met iets meer geduld er gewoon voorbij had gekund. Het is een 24 uurs race, geen Formule 1 race van 2 uurtjes.

Holy sh!t, wat een klapper! :o
Die Anthony Beltoise zat "ff niet op te letten" zeg maar :(
En wat hebben die fotograven geluk gehad
Enkele fotografen leken geraakt te worden door de onderdelen, maar niemand lijkt serieuze verwondingen te hebben overgehouden aan het ongeval van de Schot.


http://www.gpupdate.net/nl/videos/1101/

gloudiesaurus

Heb het ook gezien, wat een geluk hebben die mannen.
En McNish ging echt als een dolle van start, het leek wel een sprintrace...

Beetje domme actie van McNish, en hij mag van geluk spreken dat hij zichzelf niet verwond heeft.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.


SDG


Edwin90

Weer een klapper! En weer een Audi! Mike Rockenfeller lijkt bij het inhalen van een Ferrari alle controle te verliezen. Hij wordt afgevoerd in een ambulance, maar Ullrich zegt dat hij in orde is. We wachten af!

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 11 juni 2011 - 22:59:06
Weer een klapper! En weer een Audi! Mike Rockenfeller lijkt bij het inhalen van een Ferrari alle controle te verliezen. Hij wordt afgevoerd in een ambulance, maar Ullrich zegt dat hij in orde is. We wachten af!

Weer een Ferrari...

Gerard

Ongelovelijk zeg! pff
http://www.gpupdate.net/nl/videos/1104/tweede-horrorklap-in-le-mans/ (SORRY, HEB HEEN ANDERE LINK VAN EEN FILMPJE KUNNEN VINDEN)  :-[

gloudiesaurus

De Audi is iig wel veilig ;)

En ze liggen met Lotterer nu nog 1e, voor de Peugeot's, knap als ze nu nog winnen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Zit nu op eurosport2 te kijken, het is echt superspannend met de rare weersomstandigheden
het regent,maar niet hard genoeg voor 'full wets'
iedereen rijdt op eieren, en verschillende mensen glijden van de baan!

Franky R.

Audi heeft de Le Mans editie van 2011 gewonnen...Ondanks een hoop drama voor het merk.

Gerard

Citaat van: Franky R. op 12 juni 2011 - 20:33:27
Audi heeft de Le Mans editie van 2011 gewonnen...Ondanks een hoop drama voor het merk.
terecht, na het onsportieve gedrag van "car number 7"!!!!! :(

fawlty

ik was in Le Mans en het was indrukwekkend. het was mijn eerste keer daar en ik ga zeker nog eens terug.
Op het einde van de race nog een mooie souvenir te pakken kunnen krijgen. De handdoek waarmee 1 van de audi piloten(Lotterer)  zijn zweet mee afdroogde op het podium met een mooie "Le Mans" opschrift is nu van mij  ;D

In vergelijking met F1 is dit zeker de moeite. na de race door de pits en de paddock gewandeld. probeer dit maar eens tijdens een f1 weekend als je niet over de juiste pasjes beschikt... :-\
Ja sluw is die Hamilton

SDG

Citaat van: fawlty op 21 juni 2011 - 02:08:55
ik was in Le Mans en het was indrukwekkend. het was mijn eerste keer daar en ik ga zeker nog eens terug.
Op het einde van de race nog een mooie souvenir te pakken kunnen krijgen. De handdoek waarmee 1 van de audi piloten(Lotterer)  zijn zweet mee afdroogde op het podium met een mooie "Le Mans" opschrift is nu van mij  ;D

In vergelijking met F1 is dit zeker de moeite. na de race door de pits en de paddock gewandeld. probeer dit maar eens tijdens een f1 weekend als je niet over de juiste pasjes beschikt... :-\

Yep, de F1 is de laatste decennia echt een soort van 'ivoren toren'-wereldje geworden. Bij het WTCC in Zolder eerder dit jaar mocht ook iedere bezoeker door de pits wandelen en was er een handtekeningensessie met alle rijders. Hopelijk slaat dat soort van superprofessionalisme van de F1 in de toekomst dan ook niet te veel over naar andere raceklassen...

gloudiesaurus

Citaat van: fawlty op 21 juni 2011 - 02:08:55
ik was in Le Mans en het was indrukwekkend. het was mijn eerste keer daar en ik ga zeker nog eens terug.
Op het einde van de race nog een mooie souvenir te pakken kunnen krijgen. De handdoek waarmee 1 van de audi piloten(Lotterer)  zijn zweet mee afdroogde op het podium met een mooie "Le Mans" opschrift is nu van mij  ;D

In vergelijking met F1 is dit zeker de moeite. na de race door de pits en de paddock gewandeld. probeer dit maar eens tijdens een f1 weekend als je niet over de juiste pasjes beschikt... :-\

Zo dat is wel heel vet!
Ik wil er ook echt nog eens heen, ben er helaas nog nooit geweest. Maar het staat met stipt op mijn lijstje :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

lemans24uur

We zijn dit jaar voor de vierde keer geweest en waren al op woensdag op het circuit. Echt ales meegemaakt , kwalificaties 2 x, trainingen, pitwak, en natuurlijk de rijdersparade in het oude centrum van Le Mans , wat een enorm feest. Volgend jaar zeker weer , dan voor de vijfde keer en dan is het de 80 ste editie, dat wordt extra feest, kan niet wachten. Hier nog wat foto's bijgevoegd, deel 1.

http://www.lemans24uur.nl/2011/06/fotos-24-uur-van-le-mans-2011/#more-12180