Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Folkert

Citaat van: T.Nuvolari op 19 oktober 2010 - 17:51:58
Citaat van: 0634 op 19 oktober 2010 - 17:30:37
Citaat van: T.Nuvolari op 19 oktober 2010 - 12:51:55
Ik vind dat aerodynamica teveel wordt aanzien als hoogtechnologie. Ergens een vleugeltje plaatsen om meer of minder downforce te crëeren heeft weinig met technologie te maken en meer met wetenschap. De echte technologie zit onder de kap. Daarom ben ik ook niet tegen een beperking op Aerodynamica.
Ik wel, het is de boosdoener van het niet-racen. Dat gezegd hebbende zie ik de heren ook liever zelf schakelen.

Ik denk dat je me verkeerd begrepen en gelezen hebt. ;) Was jij ook niet tegen al die oevrdreven aerodynamica?
Dan denk ik dat ik het ook verkeerd heb begrepen. Dacht dat jij niet tegen beperkingen van "overdreven" Aerodynamica was.

Zelf ben ik tegen Aerodynamica die het moeilijker maakt voor volgende auto's om dichter bij te komen.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: JimmySPA op 19 oktober 2010 - 17:20:41
Citaat van: robbert op 19 oktober 2010 - 17:11:11
voila zoals verwacht. spa francorchamps in gevaar voor latere deelname. Den ouwe wil spa weg van de kalender. Echt waar, die gast moe dood, en liefst zo vlug mogelijk >:(

Beetje overdreven dat hij dood moet... 

kvind van niet, want hij wil tot dat hij dood gaat, doorgaan met de f1

0634

Citaat van: T.Nuvolari op 19 oktober 2010 - 17:51:58


Ik denk dat je me verkeerd begrepen en gelezen hebt. ;) Was jij ook niet tegen al die oevrdreven aerodynamica?
Zeker wel. Maar jij toch niet, begrijp ik....?

Enzo

Ik begrijp er weer helemaal niks van... ;D

0634

Citaat van: robbert op 19 oktober 2010 - 19:50:54
Citaat van: JimmySPA op 19 oktober 2010 - 17:20:41
Beetje overdreven dat hij dood moet... 

kvind van niet, want hij wil tot dat hij dood gaat, doorgaan met de f1

Iemand de dood toewensen omdat jij anders denkt over het runnen van de F1 lijkt mij wat ver gaan.

Zeker omdat Bernie een enorme positieve invloed heeft gehad op F1. Niemand in de hele historie van de sport heeft meer voor de sport betekend als hij, durf ik te stellen. Zelfs Enzo Ferrari niet.

Enzo

Citaat van: 0634 op 19 oktober 2010 - 20:03:52
Citaat van: robbert op 19 oktober 2010 - 19:50:54
Citaat van: JimmySPA op 19 oktober 2010 - 17:20:41
Beetje overdreven dat hij dood moet... 

kvind van niet, want hij wil tot dat hij dood gaat, doorgaan met de f1

Iemand de dood toewensen omdat jij anders denkt over het runnen van de F1 lijkt mij wat ver gaan.

Daar sluit ik me bij aan, mag wel een toontje lager.

Gerard

IK ben absoluut geen fan van Bernie, en hij mag van mij vandaag nog aftreden als... whatever hij is,maar dood wensen..... nah, dat hoeft niet.....

Hijzal best heel veel goeds gedaan hebben voor de F1,mar ook heel veel wat NIET goed is i.m.o.

Folkert

Ik sluit me aan bij de rest.

In mijn leven wens ik maar 1 persoon (misschien 2) de dood toe, maar dat is van persoonlijke aard die ook niks minders verdienen. Daar gooi je niet zomaar mee op een forum.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

ok ik geef toe dat ik overdreven gereageerd heb, maar dankzij hem verliest spa wellicht de f1. Daarmee moeten we toch ook niet akkoord gaan?

JimmySPA

Citaat van: robbert op 19 oktober 2010 - 21:07:51
Daarmee moeten we toch ook niet akkoord gaan?
Doen we ook niet, maar wat doe je er aan? Naar de F1 fans wordt al jaren niet meer geluisterd...

TV uitzetten en geen GP's bezoeken is de oplossing... :-\

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
http://www.youtube.com/watch?v=-l4Vqz1S0gE

Gerard

Je hebt gelijk robbert, het zou echt zonde zijn als 1 van de mooiste races op de kalender verdwijnt omwille van het grote geld in India,Rusland en andere landen,waar ze met moeite een circuit optijd afkrijgen  :'(

Races als Spa,Monza,Silverstone en Monaco moeten gewoon op de kalender blijven! Kijk maar eens naar de laatste paar jaren, er was altijd een mooie race op deze circuits...
Maarzoals Jim okal zegt, wat doe je eraan?
Zowel Australie als Belgie lijden al jaren verlies op de GP, Turkijke wil geen hond heen,dat speelt ook mee...

0634

Citaat van: robbert op 19 oktober 2010 - 21:07:51
ok ik geef toe dat ik overdreven gereageerd heb, maar dankzij hem verliest spa wellicht de f1. Daarmee moeten we toch ook niet akkoord gaan?
O, daarin heb je volkomen gelijk natuurlijk. Maar het kan ook zo zijn dat Bernie de media weer eens gebruikt om een circuit onder druk te zetten. Dat deed hij al vaker. Eerder dit jaar nog Monaco.

F1 zonder Spa... alsjeblieft zeg...

robbert

Citaat van: 0634 op 19 oktober 2010 - 21:45:54
Citaat van: robbert op 19 oktober 2010 - 21:07:51
ok ik geef toe dat ik overdreven gereageerd heb, maar dankzij hem verliest spa wellicht de f1. Daarmee moeten we toch ook niet akkoord gaan?
O, daarin heb je volkomen gelijk natuurlijk. Maar het kan ook zo zijn dat Bernie de media weer eens gebruikt om een circuit onder druk te zetten. Dat deed hij al vaker. Eerder dit jaar nog Monaco.

F1 zonder Spa... alsjeblieft zeg...

let wel, waar rook is, is vuur. Dus ik zou niet gerust zijn, moest ik u zijn. Voor bernie is geld het belangrijkste, ook al ontkent hij het.
Moest hij het echt menen dat geld hem niet gelukkig maakt, dan zou hij zeker maken dat circuits zoals spa en silverstone op de kalender blijft

Enzo

Spa moet ook gewoon blijven, echt onacceptabel als dit circuit wegbezuinigd zou worden.
Maar wat 0634 zei, hij heeft in het verleden wel vaker circuits op deze manier onder druk gezet en met positief resultaat.
Als Spa werkelijk van de kalender af zou zijn, komen vermoedelijk zelfs de teams en de rijders in opstant.
Slechte publiciteit kost ook geld, daar zal Bernie ook voor moeten uitkijken.

robbert

Citaat van: Enzo op 19 oktober 2010 - 22:02:21

Als Spa werkelijk van de kalender af zou zijn, komen vermoedelijk zelfs de teams en de rijders in opstant.
Slechte publiciteit kost ook geld, daar zal Bernie ook voor moeten uitkijken.

dat weet ik niet hoor. Kijk maar naar 2003 en 2006. De teams zijn ook niet in opstand gekomen