Formule 1 in de toekomst

Gestart door Gerard, 15 oktober 2010 - 13:14:04

« vorige - volgende »

Welke GP zal in de toekomst verdwijnen

Belgie
10 (17.2%)
Duitsland
3 (5.2%)
Hongarije
6 (10.3%)
Spanje (Barcelona)
7 (12.1%)
Spanje (Valencia)
26 (44.8%)
Een andere GP, namelijk....
6 (10.3%)

Totaal aantal stemmen: 52

Niels_

De term F1 circus lijkt me echt wel iets te serieus genomen te worden nu. Zoals elders al vermeld: moest het geen nachtrace zijn dan is Singapore ook maar een saai stratencircuit. Maar die hebben natuurlijk een pak geld hé!

Hoewel Bernie vandaag nog zei dat hij het voor het geld niet meer hoefde te doen. Maar toch gooien we het mooiste circuit van de kalender eraf. Wat een logica. Die kerel gaat ooit nog een kogel door z'n kop krijgen. Er zijn genoeg zotte mensen op de wereld.

Enzo

Citaat van: robbert op 19 oktober 2010 - 22:19:39
Citaat van: Enzo op 19 oktober 2010 - 22:02:21

Als Spa werkelijk van de kalender af zou zijn, komen vermoedelijk zelfs de teams en de rijders in opstant.
Slechte publiciteit kost ook geld, daar zal Bernie ook voor moeten uitkijken.

dat weet ik niet hoor. Kijk maar naar 2003 en 2006. De teams zijn ook niet in opstand gekomen

Das waar inderdaad, er was toen wel protest maar geen opstand. Misschien moeten we maar alvast een petitie opstellen...

Enzo

Maar stellingen als 'kogel door de kop' of 'iemand dood wensen' vind ik te ver gaan.
Dat wil ik toch nog even benadrukken.  ::)

Niels_

Citaat van: Enzo op 19 oktober 2010 - 22:31:58
Maar stellingen als 'kogel door de kop' of 'iemand dood wensen' vind ik te ver gaan.
Dat wil ik toch nog even benadrukken.  ::)
Ik zeg ook niet dat ik mensen dood wens he. Ik zeg gewoon dat er gekken op de wereld rondlopen die tot alles in staat zijn. :P

Folkert

Ik vind een balans tussen classieke races die vaak mooie races met zich mee brengen en de wat nieuwere oosterse gelegen races het mooiste. Spa, Silverstone, Monaco , Canada en Japan Susuka)  mogen nooit verdwijnen. Die brengen toch behoorlijk wat spanning en nostalgie mee.
Maar nieuwe circuits kunnen ook mooi worden ooit. Maar ze moeten niet in de plaats komen van huidige goede circuits.

Circuits die ik niet zou missen als die vervangen worden:
Valantia
Barcelona
Hongarije
Bahrein


China hoeft van mij ook niet te verdwijnen, want daar is toch best grote kans op regen elk jaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Turkije moet er ook af. Geen Turk die F1 boeit. Hebben we niks te zoeken.

T.Nuvolari

Citaat van: 0634 op 19 oktober 2010 - 20:01:33
Citaat van: T.Nuvolari op 19 oktober 2010 - 17:51:58


Ik denk dat je me verkeerd begrepen en gelezen hebt. ;) Was jij ook niet tegen al die oevrdreven aerodynamica?
Zeker wel. Maar jij toch niet, begrijp ik....?

???? Dan heb je me echt verkeerd begrepen of een woord niet gelezen.

CitaatDaarom ben ik ook niet tegen een beperking op Aerodynamica.
Volgens mij zeg ik met deze zin dat ik voor of niet tegen een beperking ben.

Maar goed we hebben dus hetzelfde gedacht erover. :D

Barcelona en Hongarije zijn voor mij toch ook blijvers. Saaie races meestal, maar ik zou ze toch missen.

Folkert

Citaat van: T.Nuvolari op 20 oktober 2010 - 07:02:42
Citaat van: 0634 op 19 oktober 2010 - 20:01:33
Citaat van: T.Nuvolari op 19 oktober 2010 - 17:51:58


Ik denk dat je me verkeerd begrepen en gelezen hebt. ;) Was jij ook niet tegen al die oevrdreven aerodynamica?
Zeker wel. Maar jij toch niet, begrijp ik....?

???? Dan heb je me echt verkeerd begrepen of een woord niet gelezen.

CitaatDaarom ben ik ook niet tegen een beperking op Aerodynamica.
Volgens mij zeg ik met deze zin dat ik voor of niet tegen een beperking ben.

Maar goed we hebben dus hetzelfde gedacht erover. :D

Barcelona en Hongarije zijn voor mij toch ook blijvers. Saaie races meestal, maar ik zou ze toch missen.

Nee denk toch dat jij net wat anders bedoelt. een beperking in Aerodynamica zorgt er voor dat er geen 200KG extra flapjes word op gezet die voor vuile rijwind zorgen. En daar is 0634 tegen. En ik ook.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Dus je zegt nu dat je voor vuile rijwind en het gevolg dat er geen close racing meer bij is?  ???

Ik wilde het er eigenlijk niet meer over hebben, maar kom.

Enzo

Jullie lullen langs elkaar heen... ::)

Folkert

Citaat van: T.Nuvolari op 20 oktober 2010 - 11:47:19
Dus je zegt nu dat je voor vuile rijwind en het gevolg dat er geen close racing meer bij is?  ???

Ik wilde het er eigenlijk niet meer over hebben, maar kom.
Sorry, daar ben ik iig voor en 0634 ook: geen extra vleugeltjes op plekken waar die niet horen.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Citaat van: Enzo op 20 oktober 2010 - 11:53:19
Jullie lullen langs elkaar heen... ::)

Dat heb ikzelf al gezegd, maar hij wil het niet snappen.  ::)

Citaat van: Burorri op 20 oktober 2010 - 12:09:55
Citaat van: T.Nuvolari op 20 oktober 2010 - 11:47:19
Dus je zegt nu dat je voor vuile rijwind en het gevolg dat er geen close racing meer bij is?  ???

Ik wilde het er eigenlijk niet meer over hebben, maar kom.
Sorry, daar ben ik iig voor en 0634 ook: geen extra vleugeltjes op plekken waar die niet horen.

Net als ik dus, tegen overdreven aerodynamica.


Folkert

Citaat van: T.Nuvolari op 20 oktober 2010 - 17:28:57
Citaat van: Enzo op 20 oktober 2010 - 11:53:19
Jullie lullen langs elkaar heen... ::)

Dat heb ikzelf al gezegd, maar hij wil het niet snappen.  ::)

Citaat van: Burorri op 20 oktober 2010 - 12:09:55
Citaat van: T.Nuvolari op 20 oktober 2010 - 11:47:19
Dus je zegt nu dat je voor vuile rijwind en het gevolg dat er geen close racing meer bij is?  ???

Ik wilde het er eigenlijk niet meer over hebben, maar kom.
Sorry, daar ben ik iig voor en 0634 ook: geen extra vleugeltjes op plekken waar die niet horen.

Net als ik dus, tegen overdreven aerodynamica.


Als 2 mensen het al verkeerd begrepen, kan de kans ook zijn dat je je zelf neit begrijpt he ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Een misverstand, laten we er over ophouden. Is de moeite niet waard, jongens :).

Kootje

#59
Wat mij betreft komt het Ground Effect weer terug tezamen met de Turbo"s.