Moto GP

Gestart door 0634, 07 oktober 2010 - 20:45:10

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

KTM lees ik in Engelse media?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

Zarco heeft het weer geflikt. Met een 1.53:680 heeft'ie een nieuw record gevestigd op Qatar. Bo op de Moto2 start op de 20e plaats, zo'n 1.2 sec langzamer dan de polesitter. Hopelijk gaat het morgen wat beter.

Groet,

C.G. de Beaufort

C.G. de Beaufort

Moto3 en... het zijn mooie dames! Ze zitten strak in het vel!

Groet,

C.G. de Beaufort



C.G. de Beaufort

Goede race van Bo, hij werd 18e, met aan het einde de snelste rondes. Nog even en hij was in de punten... op naar de volgende!

Groet,

C.G. de Beaufort


C.G. de Beaufort

Pocheraral (Tech3) was ook tevreden over Bo :



https://nl.motorsport.com/moto2/news/poncharal-potentie-bendsneyder-mistral-tech3-1015998/

Nu maar wachten op de Argentijnse GP, op 2½ week vanaf nu.

Groet,

C.G. de Beaufort

Sphinx

Bo's tempo onderweg was iig goed, zijn start niet, maar dat gaf hij zelf ook aan. Het hielp ook niet dat hij helemaal naar buiten werd gedrukt.

Zarco reed naar het schijnt de race van het weekend op een "knutselmotor". 2016 chassis, 2017 motorblok, 2018 aero. Ik vraag me af of hij wel zo gelukkig mee is als Tech3 KTM team wordt als KTM zo slecht blijft presteren als zondag.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Sabai

Was wel een leuke race

C.G. de Beaufort

"Maar vanaf vrijdagochtend doet Marques deze dingen bij Viñales, Dovizioso, met mij op zaterdagochtend en in de race reed hij ook in op vier rijders onder wie Aleix Espargaró. Hij doet dit met opzet, het is geen foutje", meende Rossi. "Hij doet het op zo'n manier dat niet hij crasht maar hoopt dat jij crasht.

https://www.telegraaf.nl/sport/autosport/1891719/rossi-razend-marquez-toont-geen-respect-voor-ons

Hij was als een stier in de arena, opgefokt door iedereen die voor'm reed...

Groet,

C.G. de Beaufort

[btw, Argentina was een teleurstelling voor Bo hij eindigde als 28e.. Ik hoop dat de rest nu wat beter gaat]

C.G. de Beaufort

GP van Amerika, Austin. Gridpenalty Marquez wegens blokken van Viñales. Marquez moet boeten omdat hij in de laatste runs in Q2 Maverick Viñales ophield. Terwijl de coureur van Repsol Honda in zijn outlap zat, was zijn concurrent van Movistar Yamaha bezig met een vliegende ronde. Viñales had in de eerste en tweede sector de snelste tijd gereden, maar kwam daarna Marquez tegen. Dat kostte hem zijn ronde, zijn woede maakte hij met armgebaren ook duidelijk aan Marquez...

https://nl.motorsport.com/motogp/news/motogp-austin-marquez-gridpenalty-drie-plaatsen-1028820/

Het is duidelijk. Hij blijft maar bezig.

Groet,

C.G. de Beaufort


C.G. de Beaufort

Bo heeft het wel aardig gedaan. Hij werd de 20e, terwijl Gardner als 17e eindigde. In GP van Argentinië werd Gardner 7e. Bo reed constant in de 2:13. Voor de Tech3 was dit niet de ideale baan. We gaan nu naar Europa, ik neem aan dat het daar wel beter ligt, Bo maakt langzaam een progressie in z'n tijden.

Groet,

C.G. de Beaufort


C.G. de Beaufort

Teamgenoot van Bo, Remy Garder heeft z'n beide benen gebroken tijdens een motorcross. De 19-jarige Spanjaard Hector Garzo zal nu naast Nederlander Bo Bendsneyder op de motor van Tech 3 kruipen. Garzo viel vorig seizoen al in voor Xavi Vierge in de Grand Prix van Duitsland bij het Franse team. Zie hier :

https://nl.motorsport.com/moto2/news/teamgenoot-bendsneyder-gardner-beenbreuk-1032322/

Groet,

C.G. de Beaufort

C.G. de Beaufort

Zo'n 20 mensen zaten binnen 1 seconde van de pole in Moto2 in de GP van Spanje. Net hier buiten zat Bo met 1,1 seconde. Dat wordt morgen wat...

Groet,

C.G. de Beaufort


Jozef

Is die "Bo" eigenlijk je neefje of zo? ???

C.G. de Beaufort

Het gaat steeds beter met Bo, hij eindigde op de plaats 16, 0,2 seconde achter Locatelli! Op naar de volgende.

Groet,

C.G. de Beaufort


C.G. de Beaufort

Moto2 in Le Mans. Bagnaia reed zo'n 0,2 seconde af van Luthi die vorig jaar een pole-record reed. Daarna kwam Bo die 1,3 seconde af was Bagnaia en vanaf nr. 2 zo'n 1 seconde verschil had. Ik denk dus dat hij morgen (een paar) punten gaat scoren.

Groet,

C.G. de Beaufort