Moto GP

Gestart door 0634, 07 oktober 2010 - 20:45:10

« vorige - volgende »

0634

http://www.telegraaf.nl/telesport/7870109/__Pedrosa_doet_niet_mee_in_Maleisi__.html?sn=telesport

En daarmee is de titelstrijd definitief beslist. Goed gedaan van Lorenzo natuurlijk. Maar hij werd flink geholpen door blessureleed bij Rossi en Pedrosa.

gloudiesaurus

Eigenlijk een saai seizoen zo...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: 0634 op 07 oktober 2010 - 20:45:10
http://www.telegraaf.nl/telesport/7870109/__Pedrosa_doet_niet_mee_in_Maleisi__.html?sn=telesport

En daarmee is de titelstrijd definitief beslist. Goed gedaan van Lorenzo natuurlijk. Maar hij werd flink geholpen door blessureleed bij Rossi en Pedrosa.

Och ja,

Zo kun je ook zeggen dat, eer Webber WK wordt, hij geholpen werd door fouten bij Ferrari (begin seizoen en die rare dingen die Alonso deed) plus de fouten van McLaren (Hamilton)...

In de MotoGp moet je wel op die 'fiets' blijven zitten. Net zoals je moet finishen in de punten, om om het WK mee te vechten. Maar idd. een beetje een saai seizoen.
Het is wel opvallend dat een teamgenoot van Rossi WK wordt, aangezien Rossi een zeer sterke rijder is. Maarja, dan niet van die fiets afdonderen... :P

gloudiesaurus

Het is een beetje pech natuurlijk als je van die fiets dondert en gelijk wat breekt...
En dat Lorenzo een keer het MotoGP ging winnen zat er ook een beetje aan te komen natuurlijk, hij liet al eerder zien Rossi en de rest te kunnen verslaan.
Kan voor volgend jaar wel een leuk duel worden Rossi vs. Lorenzo en de rest :)

Vind trouwens dat de Nederlander Jasper Iwema dit jaar ook goed rijdt, eindelijk een Nederlander die in de 125 cc weer regelmatig punten pakt. Helaas heeft hij nu een blessure aan zijn duim.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Voor de MotoGP liefhebbers:

CitaatSport1 verwerft rechten MotoGP

Sport1 heeft voor de komende twee seizoenen de rechten
verworven van de Moto GP. Vanaf 20 maart zal de zender alle MotoGP, Moto2 en
125cc/Moto3 trainingen, kwalificaties en races rechtstreeks uitzenden.
Ook de TT van Assen zal live bij Sport1 te zien zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimmySPA

Jammer... Aan de andere kant, Rossi schijnt er niet echt goed voor te staan met de Duc. Dus of het dan nog een leuk jaar wordt? :-[

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
http://www.youtube.com/watch?v=-l4Vqz1S0gE

gloudiesaurus

En Team Molenaar is er ook niet meer bij in de 125 cc, toch wel een beetje een aanfluiting.

Ducatti zit er iig. niet lekker bij. Waarom stapte Rossi eigenlijk over naar Ducatti?

Stoner ziet er wel goed uit, net zoals Pedrosa. En Lorenzo natuurlijk nog..
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimmySPA

Citaat van: gloudiesaurus op 11 maart 2011 - 23:42:44
Ducatti zit er iig. niet lekker bij. Waarom stapte Rossi eigenlijk over naar Ducatti?


Ik vermoed dat daar nog wel een aantal centjes klaar liggen voor Rossi.Het is natuurlijk ook wel een uitdaging om die Duc snel te laten gaan.
Bij Yamaha was het Rossi gelukt, maar of het nu weer gaat lukken?
En Ducati met de naam Rossi erop is toch helemaal af?  ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
http://www.youtube.com/watch?v=-l4Vqz1S0gE

gloudiesaurus

Moet hij er alleen nog wat snelheid in brengen, tot nu toe was hij nog niet tevreden met de motor..
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Vrijwel alle rijders moeten het eerste jaar flink aan de Ducati wennen. Zie Melandri en Hayden. Hayden begon vorig jaar toch wel progressie te boeken. Melandri kreeg helaas die kans niet.
Komt goed!

De race op Motegi is overigens verzet naar een later tijdstip i.v.m de ramp in Japan.

En wat de uitzendingen betreft...ook als het niet in Nederland op TV komt heb ik wel mijn middeltjes om het te volgen ;)

JimmySPA

Citaat van: Edwin90 op 15 maart 2011 - 19:32:40
ook als het niet in Nederland op TV komt heb ik wel mijn middeltjes om het te volgen ;)

Vertel vertel vertel!!! Je maakt me nieuwsgierig  :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
http://www.youtube.com/watch?v=-l4Vqz1S0gE

Edwin90

Citaat van: JimmySPA op 15 maart 2011 - 21:05:28
Citaat van: Edwin90 op 15 maart 2011 - 19:32:40
ook als het niet in Nederland op TV komt heb ik wel mijn middeltjes om het te volgen ;)

Vertel vertel vertel!!! Je maakt me nieuwsgierig  :)

De races die in Europa worden verreden op de normale zondagmiddag zijn te volgen via de BBC, verder zijn er verschillende livestreams op het internet te vinden  (googlen een 10 minuten voor de race levert al veel op). Op MotoGP.com kun je overigens betaald kijken.

Je zou uiteraard ook op de minder legale toer kunnen gaan...maar de verantwoording daarvoor ligt dan uiteraard bij jezelf.

gloudiesaurus

gewoon via BBC1 is het ook te volgen?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Jep, de eerste paar races waren (vorig jaar teminste) te volgen op de BBC1 en halverwege het jaar op BBC2. De fly away races zenden ze uit op BBC3, en die kun je op de kabel niet ontvangen. Met digitale tv en het juiste pakket wel.

gloudiesaurus

Voor de mensen die digtale TV hebben, sport1 is de hele maand april gratis te bekijken. En daarme dus ook de MotoGP  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is