Auteur Topic: Moto GP  (gelezen 72269 keer)

Edwin90

• Redactielid
  • GPPits God
    • Bekijk profiel
Re: Moto GP
« Reactie #615 Gepost op: 13 augustus 2017 - 18:15:36 »
Wat een wedstrijd weer vanmiddag. Actie tot de laatste bocht, mooie overwinning van Dovi en Ducati!

Wings

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #616 Gepost op: 02 september 2017 - 15:11:42 »
Rossi ligt er voorlopig uit. ??? ::)
Out Of Many, One People....

gloudiesaurus

• Administrator
  • GPPits mythe
    • Bekijk profiel
    • GPPits.net
« Reactie #617 Gepost op: 11 september 2017 - 12:33:09 »
Citaat
Van der Mark vervangt Rossi in MotoGP-race in Aragon
Foto: ANP
Gepubliceerd: 11 september 2017 12:13 Laatste update: 11 september 2017 12:26

Michael van der Mark zal over twee weken zijn debuut maken in de MotoGP. De Nederlander vervangt bij de Grand Prix van Aragon de geblesseerde Valentino Rossi in de koningsklasse van de motorsport

Dat maakt Yamaha, het team van Rossi, maandag bekend.

"Ik ben blij met de kans om in Aragon voor Yamaha te rijden", zegt de 24-jarige Van der Mark in een eerste reactie. "Ik heb nog nooit op een MotoGP-motor gereden, dus het zal een compleet nieuwe ervarin voor me worden."

Rossi is voorlopig uit de roulatie door een dubbele beenbreuk. De negenvoudig wereldkampioen liep die blessure op bij een ongeluk tijdens een trainingsrit op een crossmotor vlak bij zijn huis in het Italiaanse Tavullia. Vorige week verliet hij het ziekenhuis.

Van der Mark rijdt momenteel voor Yamaha in het WK Superbike. De Zuid-Hollander neemt in dat kampioenschap de zevende plaats in.

Gaaf!!!  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

• GPPits groupy
    • Bekijk profiel
« Reactie #618 Gepost op: 11 september 2017 - 12:50:28 »
Mooi zeg! Ik hoop dat´ ie er iets van maakt.

Groet,

C.G. de Beaufort

gloudiesaurus

• Administrator
  • GPPits mythe
    • Bekijk profiel
    • GPPits.net
« Reactie #619 Gepost op: 11 september 2017 - 12:59:56 »
Mooi zeg! Ik hoop dat´ ie er iets van maakt.

Groet,

C.G. de Beaufort

Ik ook, dit is een mooi kans. Maar het zal ook niet makkelijk zijn, hij heeft nog geen MotoGP ervaring.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

• GPPits groupy
    • Bekijk profiel
« Reactie #620 Gepost op: 11 september 2017 - 13:04:42 »
Wij blijven er op hopen! Trouwens, Bo heeft in San Marino een fantastisch resultaat behaald. Hij lag 4e in de eerst paar rondes, toen hij crashte. Zijn motor bleef lopen en startte weer als 20ste. Na een een tiental mensen onderuit ging en Bo een aantal mensen inhaalde, werd hij 6e in de race!

Groet,

C.G. de Beaufort

Sphinx

• Redactielid
  • GPPits held
    • Bekijk profiel
« Reactie #621 Gepost op: 11 september 2017 - 14:25:36 »
waren idd gekke races in San Marino, of beter San Marine, want die hadden ze wel nodig met die regenval daar. In de Moto2 zelfs een Zwitserse 1-2 nadat de eerste drie man onderuit gingen en Dominic Aegerter en Thomas Lüthi kozen voor Zwitserse degelijkheid ipv Latijnse emotie. Aegerter won voor het eerst sinds 2014 weer een race, Luthi tweede en hij loopt verder in op Morbidelli, die puntloos bleef. In de Motogp hoopten de Italianen even op een stunt van Danilo Petrucci, die op de Pramac Ducati lang aan de leiding reed, maar in de laatste ronde alsnog Marc Marquez langs zag komen . Daardoor staan Marquez en Dovizioso nu gelijk in punten
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

C.G. de Beaufort

• GPPits groupy
    • Bekijk profiel
« Reactie #622 Gepost op: 20 september 2017 - 15:40:32 »
Citaat
Van der Mark vervangt Rossi in MotoGP-race in Aragon
Foto: ANP
Gepubliceerd: 11 september 2017 12:13 Laatste update: 11 september 2017 12:26

Michael van der Mark zal over twee weken zijn debuut maken in de MotoGP. De Nederlander vervangt bij de Grand Prix van Aragon de geblesseerde Valentino Rossi in de koningsklasse van de motorsport

Dat maakt Yamaha, het team van Rossi, maandag bekend.

"Ik ben blij met de kans om in Aragon voor Yamaha te rijden", zegt de 24-jarige Van der Mark in een eerste reactie. "Ik heb nog nooit op een MotoGP-motor gereden, dus het zal een compleet nieuwe ervarin voor me worden."

Rossi is voorlopig uit de roulatie door een dubbele beenbreuk. De negenvoudig wereldkampioen liep die blessure op bij een ongeluk tijdens een trainingsrit op een crossmotor vlak bij zijn huis in het Italiaanse Tavullia. Vorige week verliet hij het ziekenhuis.

Van der Mark rijdt momenteel voor Yamaha in het WK Superbike. De Zuid-Hollander neemt in dat kampioenschap de zevende plaats in.

Gaaf!!!  8)

Rossi zal toch deelnemen aan de GP van Aragón. Van de Mark wordt de reserve-rijder.

http://www.gpupdate.net/nl/motogp-nieuws/358652/rossi-waagt-gok-op-aragon-van-der-mark-op-reservebank/

Jammer.

Groet,

C.G. de Beaufort

C.G. de Beaufort

• GPPits groupy
    • Bekijk profiel
« Reactie #623 Gepost op: 24 september 2017 - 16:54:02 »
Bo Bendsneyder verruilt Moto3 voor Moto2 in het volgende seizoen. Hij gaat rijden voor het Tech3 racing team die ook in de MotoGP Zarco en Folger vertegenwoordigd.

https://nos.nl/artikel/2190046-bendsneyder-verruilt-moto3-voor-moto2-in-2018.html

Groet,

C.G. de Beaufort

Wings

• GPPits God
    • Bekijk profiel
« Reactie #624 Gepost op: 29 september 2017 - 15:55:46 »
Positieve ontwikkeling!
Out Of Many, One People....