Moto GP

Gestart door 0634, 07 oktober 2010 - 20:45:10

« vorige - volgende »

Kootje

En erbij zijn is natuurlijk ook anders dan thuis naar 'n saaie race kijken.  8)

SDG

Citaat van: Kootje op 23 maart 2012 - 13:54:38
En erbij zijn is natuurlijk ook anders dan thuis naar 'n saaie race kijken.  8)

Zeker wanneer je vanaf de uitgang van het circuit zo het strand op kunt wandelen. Toch iets anders dan in Spa of Silverstone in weer en wind door de modder terug naar je auto ploeteren, nietwaar?  :)


SDG

Zo, het seizoen is ook weer begonnen, met een superspannende kwalificatie in Quatar. Pole is voor Lorenzo, voor Stoner en de verrassende Crutchlow. Rossi stelt weer zwaar teleur, slechts twaalfde.

Franky R.

Citaat van: SDG op 07 april 2012 - 20:00:44
Zo, het seizoen is ook weer begonnen, met een superspannende kwalificatie in Quatar. Pole is voor Lorenzo, voor Stoner en de verrassende Crutchlow. Rossi stelt weer zwaar teleur, slechts twaalfde.


Ik volg de MotoGP niet meer zo...zeker sinds ze nu achter een decoder zitten. Of bij welke zender kijk jij naar de motorraces?

SDG

#64
Citaat van: Franky R. op 07 april 2012 - 23:09:35
Citaat van: SDG op 07 april 2012 - 20:00:44
Zo, het seizoen is ook weer begonnen, met een superspannende kwalificatie in Quatar. Pole is voor Lorenzo, voor Stoner en de verrassende Crutchlow. Rossi stelt weer zwaar teleur, slechts twaalfde.


Ik volg de MotoGP niet meer zo...zeker sinds ze nu achter een decoder zitten. Of bij welke zender kijk jij naar de motorraces?

De MotoGP-race is morgenavond gewoon live te bekijken op BBC en, godbetert, VT4.

Franky R.

Citaat van: SDG op 07 april 2012 - 23:27:06
Citaat van: Franky R. op 07 april 2012 - 23:09:35
Citaat van: SDG op 07 april 2012 - 20:00:44
Zo, het seizoen is ook weer begonnen, met een superspannende kwalificatie in Quatar. Pole is voor Lorenzo, voor Stoner en de verrassende Crutchlow. Rossi stelt weer zwaar teleur, slechts twaalfde.


Ik volg de MotoGP niet meer zo...zeker sinds ze nu achter een decoder zitten. Of bij welke zender kijk jij naar de motorraces?

De MotoGP-race is morgenavond gewoon live te bekijken op BBC en, godbetert, VT4.


OK... ;)

gloudiesaurus

Citaat van: SDG op 07 april 2012 - 23:27:06
Citaat van: Franky R. op 07 april 2012 - 23:09:35
Citaat van: SDG op 07 april 2012 - 20:00:44
Zo, het seizoen is ook weer begonnen, met een superspannende kwalificatie in Quatar. Pole is voor Lorenzo, voor Stoner en de verrassende Crutchlow. Rossi stelt weer zwaar teleur, slechts twaalfde.


Ik volg de MotoGP niet meer zo...zeker sinds ze nu achter een decoder zitten. Of bij welke zender kijk jij naar de motorraces?

De MotoGP-race is morgenavond gewoon live te bekijken op BBC en, godbetert, VT4.

Live? Om 21:00 is de start  :)

Iwena start in de Moto3 als 17e.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 08 april 2012 - 13:42:16
Live? Om 21:00 is de start  :)

Iwena start in de Moto3 als 17e.

OK, uitgestelde uitzending dan. Was mij niet helemaal duidelijk...

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 08 april 2012 - 13:42:16
Iwena start in de Moto3 als 17e.

En finisht als vierentwintigste.

gloudiesaurus

Leuke race toch van de Motogp, maar wat is er met Rossi aan de hand??

Zonde van Iwena, hij kwam bij de start niet weg....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 09 april 2012 - 12:35:02
Leuke race toch van de Motogp, maar wat is er met Rossi aan de hand??

Zonde van Iwena, hij kwam bij de start niet weg....


Mss. dat Rossi het heilige vuur kwijt is? Ik heb anders ook geen andere verklaring...Mss. had hij destijds beter kunnen overstappen naar de auto's... :-\

gloudiesaurus

Ducatti zit er iig. ook niet lekker bij, maar Hayden kwam toch beter uit de verf. Rossi rijdt nu toch absoluut niet op de plek waar hij thuis hoort. Hoorde op Sport1 al zeggen dat er geluiden zijn dat Rossi zich over zijn toekomst beraamd. Dat zou toch zonde zijn  :(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Rossi neemt dit weekend overigens deel aan de Blancpain Endurance Series in Monza. Een teken aan de wand?

http://www.blancpain-endurance-series.com/newsitem.php?key=252

Franky R.

Citaat van: SDG op 14 april 2012 - 10:45:18
Rossi neemt dit weekend overigens deel aan de Blancpain Endurance Series in Monza. Een teken aan de wand?

http://www.blancpain-endurance-series.com/newsitem.php?key=252


Mss. wel, het getuigt IMHO niet van focus [op de MotoGP]... :-X

Kootje

@Franky,

Vraag het me al 'n hele tijd af, maar wat bedoel je toch steeds met IMHO ??
Ik denk iets in de trend van "In Mijn Ogen", maar waar staat die H dan voor ??