GP Hungary, Budapest

Gestart door Gerard, 26 juli 2010 - 08:34:14

« vorige - volgende »

Gerard

#30
Nou mensen..
We zouden nog wel eens een buitje regen kunnen krijgen tijdens de Quali morgen en de race op Zondag
http://www.f1fanatic.co.uk/2010/07/29/rain-set-to-return-in-hungary/

Laat maar komen die regen!!!  :D

De eerste vrije training is zojuist verreden....

Red Bull-duo zet de toon op de Hungaroring



Red Bull-coureur Sebastian Vettel heeft de snelste tijd gereden tijdens de eerste vrije training voor de Grand Prix van Hongarije. De jonge Duitser was een tiende van een seconde sneller dan zijn teamgenoot Mark Webber, die de tweede tijd op de klokken bracht. Het Red Bull-duo was samen een seconde sneller dan de rest.

Het is natuurlijk nog maar Vrijdag,maar een seconde.... is wel erg veel...

Even de 2de VT afwachten



gloudiesaurus

Jep 1 seconde is veel.

Over HRT, denk dat Chandock later dit jaar nog wel terugkomt. Zijn sponsoren staan nog steeds op de auto. Of zou het geld bij hem toch echt op zijn? Overigens was ik zowel van Senna als Chandock niet echt onder de indruk, om over Yamamoto nog maar te zwijgen. Van Klien heb ik een hogere pet op, maar hij heeft geen sponsorgeld en is er toch ook alweer een tijdje uit. Hij zal de rest van het seizoen zowat nodig hebben om weer echt terug te komen op snelheid en de auto te leren kennen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Pfff, nou, die Yamamoto is echt niet snel..
Hij reed in de eerste VT een tijd van 01:28.157
Dat is dezelfde tijd als v/d/ Garde vanochtend gereden heeft in de GP2..... :P

Zaphod_Beeblebrox

Senna zit anders tegenwoordig soms aardig dicht tegen de Virgins aan en dan vooral die van Di Grassi. Gezien de omstandigheden hebben Chandhok en Senna het verre van slecht gedaan volgens mij. In zo'n badkuip op  wielen rondrijden is ook een kunst.


gloudiesaurus

Virign is wat dat betrefd hetzelde als Hispania Racing, ook een badkuip op wielen ;) Volgens mij stopt Virgin er lang niet zoveel geld in en is het budget veelt e kleinen om te ontwikkelen daar. En tsjah alles zonder windtunnel he.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimmySPA

Citaat van: Gerard op 30 juli 2010 - 14:07:46
Pfff, nou, die Yamamoto is echt niet snel..
Hij reed in de eerste VT een tijd van 01:28.157
Dat is dezelfde tijd als v/d/ Garde vanochtend gereden heeft in de GP2..... :P

Check deze dan van Yammamoto:
Ik dank mijn racestoeltje niet aan sponsorgeld, maar aan mijn prestaties op het circuit.

Ja natuurlijk jongen! En Mickey Mouse komt uit de Efteling!!! ::)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
http://www.youtube.com/watch?v=-l4Vqz1S0gE

Gerard

Button en Hamilton verwachten na de Vrijdagtrainingen weinig te kunnen presteren dit weekend...

Zou het dan toch nog een strijd tussen de Red Bulls en de Ferrari's worden??

robbert

of is mss wat zand in de ogen van de concurrentie strooien. Ze hebben in het verleden nog bewezen dat ze niet mee konden in de vrije trainingen, maar in de kwalificaties en race waren ze dan 1 van de betere.
Ik zie ze nog strijden met ferrari voor de 3 de plaats in hongarije

dj Peter

McLaren speelt verstoppertje volgens mij.

gloudiesaurus

Heb toch het idee dat het meer tussen Alonso en de Red Bull's zal gaan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Danny-boy

Citaat van: gloudiesaurus op 31 juli 2010 - 13:07:06
Heb toch het idee dat het meer tussen Alonso en de Red Bull's zal gaan.

Ni moeilijk, Massa mag niet meedoen. Good boy, zit, pootje, lig. Play dead  ::)

_Makke_

Citaat van: dj Peter op 31 juli 2010 - 09:09:24
McLaren speelt verstoppertje volgens mij.

Wat kunnen ze daar nu bij winnen? Natuurlijk verstoppen ze zich niet.

McLaren_über_alles

Red Bull maakt vandaag het hele veld compleet belachelijk. WTF, meer dan 1.2 seconden op de dichtste concurrent  :D
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

T.Nuvolari

De McLaren van Button verstopt zich nochtans ergens in het middenveld.  ;)

Idd, Djiezes kraaist die Red Bulls. Ze hebben aan hun eigen spul gezeten denk ik.
Op een circuit waar grip belangrijk is wat dat te denken natuurlijk. Beloofd niet veel voor morgen qua spanning om de overwinning.

Folkert

Wat hoorde ik nou over een illegale vleugel? heb het niet gevolgd echt.

Maar tjoep, ze zijn rete snel die RBR's. Ferrari en Mclaren zit er dicht bij iig.
Trotse vader van Rosalie(L)