GP Hungary, Budapest

Gestart door Gerard, 26 juli 2010 - 08:34:14

« vorige - volgende »

Gerard

Klopt, het is een mickey mouse baantje... en inhalen is moeilijk,gezien de ene bocht eindigt waar de volgende begint..maar het is wel degelijk gebleken mogelijk te zijn in te halen.. :)

meatball

Dit wordt de eerste race in meer dan 20 jaar die ik niet bekijk,ik heb er genoeg van.Wat is nog het nut voor mij als Massa supporter om te kijken naar een sport waar een race winnen voor hem verboden is.Ik keek al een gans seizoen uit naar het moment dat er weer een beetje de oude Massa te zien zou zijn en dan verkloot dat dom team alles. :'( :'( :'(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

Citaat van: meatball op 27 juli 2010 - 19:01:09
Dit wordt de eerste race in meer dan 20 jaar die ik niet bekijk,ik heb er genoeg van.Wat is nog het nut voor mij als Massa supporter om te kijken naar een sport waar een race winnen voor hem verboden is.Ik keek al een gans seizoen uit naar het moment dat er weer een beetje de oude Massa te zien zou zijn en dan verkloot dat dom team alles. :'( :'( :'(

ok dan bye bye en tot de volgende :D

Gerard

#18
@meatball; ik kan me er wel iets bij voorstellen...
Ik had datzelfde gevoel in de tijd dat Schumacher alles won (2001-2004)
Ik vond er niets meer aan, de spanning was helemaal weg...
Als jouw idool op overwinningskoers ligt, en die wordt op deze manier ontnomen, is de lol eraf!!

BTW, Yamamoto rijdt ook de GP van Hongarije nu naast Senna

Ik vind het toch raar hoo dat ze daar per race bekijken wie wel of niet rijdt
Als je als team  wilt doorontwikkelen heb je toch stabiliteit nodig? Tuurlijk,ook geld,maar dit helpt niet  ::)
Op deze manier blijven ze achteraan ploeteren en is het voor andere coureurs niet aantrekkelijk  om eventueel in te stappen in een volgend seizoen!


T.Nuvolari

De grootste sponsor van HRT is die van Chnadhok. Vorige race knikte hij nog braafjes, maar zullen hij en sponsor blijven knikken? Ik hoop voor hem van niet.
Yamamoto is een pak slechter dan Chandhok, Kolles is een idioot en HRT is door op deze manier te werken ten dode opgeschreven als je het mij vraagt.

Gerard

Citaat van: T.Nuvolari op 27 juli 2010 - 21:41:27
De grootste sponsor van HRT is die van Chnadhok. Vorige race knikte hij nog braafjes, maar zullen hij en sponsor blijven knikken? Ik hoop voor hem van niet.
Yamamoto is een pak slechter dan Chandhok, Kolles is een idioot en HRT is door op deze manier te werken ten dode opgeschreven als je het mij vraagt.

Mee eens!!

KVDracer

Hiernet gelezen dat Ecclestone één tot twee teams minder op de startgrid verwacht aan het einde van het seizoen, zet daar HRT al maar zeker bij. Het tweede team zou ik niet weten, maar dit opent dan toch deuren naar mensen die met iets deftigs in de F1 willen komen.

robbert

Citaat van: KVDracer op 28 juli 2010 - 15:24:36
Hiernet gelezen dat Ecclestone één tot twee teams minder op de startgrid verwacht aan het einde van het seizoen, zet daar HRT al maar zeker bij. Het tweede team zou ik niet weten, maar dit opent dan toch deuren naar mensen die met iets deftigs in de F1 willen komen.
ik gok op virgin

Gerard

Dat zou goed kunnen!! Richard Branson had denk ik toch wel op iets meer gehoopt dan wat Virgin tot nu toe heeft gepresteerd..
Als het zo doorgaat zal Branson zih in een stewardessenpakje moeten hijsen om bij AirAsia de passagiers te bedienen ;D
http://www.f1today.nl/20091217/lotusteambaas-en-virginbaas-sluiten-weddenschap-af.html

Zaphod_Beeblebrox

Ondertussen gaat Dereck Warwick de stewards bijstaan komend weekend.

Franky R.

Citaat van: T.Nuvolari op 27 juli 2010 - 21:41:27
De grootste sponsor van HRT is die van Chnadhok. Vorige race knikte hij nog braafjes, maar zullen hij en sponsor blijven knikken? Ik hoop voor hem van niet.
Yamamoto is een pak slechter dan Chandhok, Kolles is een idioot en HRT is door op deze manier te werken ten dode opgeschreven als je het mij vraagt.

Ik zat al te wachten op een 'hondse' actie van Kolles (Gerard weet daar alles van... :D).
Ik druk mij nogal krachtig uit, maar die man is een geëvolueerde versie van Tom 'the criminal' Walkinshaw!!!
>:(

Chandhok betaalt toch? Als er haperingen zijn op dat gebied, dan is het enigszins logisch om een (teveel betalende) Yamamoto in te zetten. Bovendien zou HRT veel meer gebaat zijn bij een Klien in 1 van die auto's.
Prioriteiten stellen is niet de sterkste kant van Kolles...

tune

Ik vraag me eigenlijk af...

Als Red bull dit weekend terug maar 1 nieuw onderdeel heeft.. wie krijgt het dan..?  :) :)
To finish first, first you need to finish

Folkert

Citaat van: tune op 29 juli 2010 - 15:18:04
Ik vraag me eigenlijk af...

Als Red bull dit weekend terug maar 1 nieuw onderdeel heeft.. wie krijgt het dan..?  :) :)
Geen van beide denk ik. Al hoewel, Horner zou nog wel eens Vettel het nieuwe onderdeel geven. Maar leuke vraag.  Ik geloof dat Mclaren dit jaar keer niemand iets gegeven had, omdat er maar 1 was.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

En Force India heeft dit weekend een nieuw diffuser, in ieder geval op vrijdag.

Ik snap HRT ook niet maar ik denk, cq. weet vrijwel zeker, dat het hier puur om de dollars draait. Anders kozen ze ook wel voor een andere coureur als Yamamoto. Je kunt wel zeggen dat hij ervaring heeft en het team daarmee vooruit kan helpen maar dat is natuurlijk bullshit. Ervaring uit 2007... daar heb je niet veel meer aan in de tegenwoordige Formule 1.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Zaphod_Beeblebrox

Yamamoto betaald dan toch wel uit persoonlijke zak.
Belachelijk vind ik het, Chandhok deed het tot hier toe veel beter dan iedereen verwachtte. Als je bekijkt op welke manier hij er is in gegooid en er nu wordt uitgewerkt.