Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Wings

Is toch geen probleem? Silly Season is voor wat algemenere shizzle en inzoomen via een ander topic kan verder geen kwaad. Als mmerdere verhaallijnen door elkaar lopen in een topic wordt het ook onoverzichtelijk.

Jozef

Het menu op de hoofdpagina klopt niet meer (de dropdowns).

De forumknop waar ik jarenlang blindelings op klikte, is ook verplaatst. :'(

Jehoentelaar

Ik merk zo op het oog geen veranderingen op. Kan door het tijdstip komen.

Robbert65

Citaat van: Jozef op 06 maart 2017 - 22:07:37
Het menu op de hoofdpagina klopt niet meer (de dropdowns).

De forumknop waar ik jarenlang blindelings op klikte, is ook verplaatst. :'(

is opgemerkt, wordt aan gewerkt. De fp  is aangepast, er is een knop verwijderd (gppro-spel) en een knop bijgekomen: Max Verstappen. Daaronder vinden geïnteresseerden alle berichten over Verstappen.

Vanaf gisteren wordt er onder alle berichten op de fp gewezen op ons forum en hoe leuk -en gratis- dat is. We hopen daarmee enige aanwas in het aantal posters te bewerkstelligen.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 06 maart 2017 - 22:07:37
Het menu op de hoofdpagina klopt niet meer (de dropdowns).

De forumknop waar ik jarenlang blindelings op klikte, is ook verplaatst. :'(

Werkt inmiddels weer!  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pancake Shield

#890
Ik ben dom geweest. Schijnbaar heb ik hier twee accounts (deze en Flashback007) en ik heb met die andere mijn wachtwoord veranderd en daardoor een paar posts daarmee geplaatst. Die mag gedeactiveerd worden overigens, ik wist niet eens dat ik er twee had tot vandaag. Deze houd ik wel graag.

Sorry voor de verwarring
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

"Samenwerking wordt uitgebreidt"

M'n ogen doen zeer man. :D

Franky R.

Citaat van: Jozef op 25 september 2017 - 12:52:34
"Samenwerking wordt uitgebreidt"

M'n ogen doen zeer man. :D


En mijn jeukende vingers hebben het gecorrigeerT... ;D
;) ;) ;)

Franky R.


MOD III
Dubbele accounts zijn niet toegestaan.

In geval van constatering zal diegene worden aangesproken welk account hij/zij wil behouden en wordt de tweede account gedeactiveerd.

Dank u!

gloudiesaurus

Ik heb het forum geüpdatet. Het is nu responsive en mobielvriendelijk (dus beter zichtbaar op mobiel en ipad).

Helaas is er gisteren ook wat mis gegaan waardoor het forum vannacht en vanochtend offline is geweest.
We hebben een back up van 2 dagen terug moeten zetten om alles weer werken te krijgen, hierdoor zijn helaas wat posts verloren gegaan.
Onze excuses hiervoor.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Voor betere mobiele toegang zou ik voor Tapatalk gaan. Tapatalk heeft een plugin die je als beheerder zo kunt installeren op een SMF-forum. Gebruikers kunnen dan de (gratis) Tapatalk-app installeren en zo het forum gebruiken via een app die gemaakt is voor mobiel. Dat zal altijd veel mobielvriendelijker zijn dan SMF ooit zal zijn.

Sabai

Ik vind het prima zo . Ik ga geen extra app installeren

Mickey

Ik vind het geen verbetering om eerlijk te zijn. Nu krijg ik een onoverzichtelijk half scherm en de andere helft is een advertentie die ik niet wil. Gebruik zolang wel gewoon de desktopsite.

Kunnen jullie als je toch zo lekker bezig bent ;-) gelijk iets doen aan de quotefunctie? Quoten is nu heel onoverzichtelijk, vooral als je meerdere posts quote.

Tapatalk vind ik niet fijn ook, trouwens.

gloudiesaurus

Citaat van: Mickey op 11 oktober 2018 - 17:30:46
Ik vind het geen verbetering om eerlijk te zijn. Nu krijg ik een onoverzichtelijk half scherm en de andere helft is een advertentie die ik niet wil. Gebruik zolang wel gewoon de desktopsite.

Kunnen jullie als je toch zo lekker bezig bent ;-) gelijk iets doen aan de quotefunctie? Quoten is nu heel onoverzichtelijk, vooral als je meerdere posts quote.

Tapatalk vind ik niet fijn ook, trouwens.

Advertentie? Die is sinds gisteren uitgeschakeld  :) Misschien even verversen met F5?

Quote kan ik naar kijken.

Aanmelden voor Tapatalk kan, voor de mensen die dit handig vinden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Ah, oké. Ik herschreef mijn bericht dat jullie gisteren verwijderd hebben.  :P