Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Franky R.

Even iets serieus...

Ik heb nu mega-kleine letters als ik de site opstart. Ook het admin-gedeelte toont kleine letters.
Ik werk veelal met Google Chrome. In Firefox heb ik wel een normale grootte qua letters (14)...

De settings zijn in orde. Die staan op grootte 16, terwijl ik nu 7 of 8 zie...Ben ik de enige?

Enzo

Citaat van: frankypankyv8 op 17 september 2010 - 22:09:20
Even iets serieus...

Ik heb nu mega-kleine letters als ik de site opstart. Ook het admin-gedeelte toont kleine letters.
Ik werk veelal met Google Chrome. In Firefox heb ik wel een normale grootte qua letters (14)...

De settings zijn in orde. Die staan op grootte 16, terwijl ik nu 7 of 8 zie...Ben ik de enige?

Hmm, vreemd... ???

Is het echt alleen het lettertype wat kleiner is? Lay-out is gelijk?

Explorer 9 is af, deze schijnt weer beter te zijn dan Chrome en Firefox.
Misschien de moeite waard over te stappen.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 18 september 2010 - 12:43:25
Citaat van: frankypankyv8 op 17 september 2010 - 22:09:20
Even iets serieus...

Ik heb nu mega-kleine letters als ik de site opstart. Ook het admin-gedeelte toont kleine letters.
Ik werk veelal met Google Chrome. In Firefox heb ik wel een normale grootte qua letters (14)...

De settings zijn in orde. Die staan op grootte 16, terwijl ik nu 7 of 8 zie...Ben ik de enige?

Hmm, vreemd... ???

Is het echt alleen het lettertype wat kleiner is? Lay-out is gelijk?

Explorer 9 is af, deze schijnt weer beter te zijn dan Chrome en Firefox.
Misschien de moeite waard over te stappen.

Ben er al achter. Was mijn eigen domme "vout"! ::)
Ik drukte op Ctrl, terwijl ik het wieltje van mijn muis bewoog...Maar het gekke was, dat het verklein effect alleen te zien was op F1pits...

Ach ja, het is opgelost...

Folkert

Citaat van: frankypankyv8 op 18 september 2010 - 13:15:47
Citaat van: Enzo op 18 september 2010 - 12:43:25
Citaat van: frankypankyv8 op 17 september 2010 - 22:09:20
Even iets serieus...

Ik heb nu mega-kleine letters als ik de site opstart. Ook het admin-gedeelte toont kleine letters.
Ik werk veelal met Google Chrome. In Firefox heb ik wel een normale grootte qua letters (14)...

De settings zijn in orde. Die staan op grootte 16, terwijl ik nu 7 of 8 zie...Ben ik de enige?

Hmm, vreemd... ???

Is het echt alleen het lettertype wat kleiner is? Lay-out is gelijk?

Explorer 9 is af, deze schijnt weer beter te zijn dan Chrome en Firefox.
Misschien de moeite waard over te stappen.

Ben er al achter. Was mijn eigen domme "vout"! ::)
Ik drukte op Ctrl, terwijl ik het wieltje van mijn muis bewoog...Maar het gekke was, dat het verklein effect alleen te zien was op F1pits...

Ach ja, het is opgelost...
Het verklein effect is ook enkel zichtbaar of van toepassing op de site waar je controle + Muiswieltje gebruikt. ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 20 september 2010 - 14:52:54
Citaat van: frankypankyv8 op 18 september 2010 - 13:15:47
Citaat van: Enzo op 18 september 2010 - 12:43:25
Citaat van: frankypankyv8 op 17 september 2010 - 22:09:20
Even iets serieus...

Ik heb nu mega-kleine letters als ik de site opstart. Ook het admin-gedeelte toont kleine letters.
Ik werk veelal met Google Chrome. In Firefox heb ik wel een normale grootte qua letters (14)...

De settings zijn in orde. Die staan op grootte 16, terwijl ik nu 7 of 8 zie...Ben ik de enige?

Hmm, vreemd... ???

Is het echt alleen het lettertype wat kleiner is? Lay-out is gelijk?

Explorer 9 is af, deze schijnt weer beter te zijn dan Chrome en Firefox.
Misschien de moeite waard over te stappen.

Ben er al achter. Was mijn eigen domme "vout"! ::)
Ik drukte op Ctrl, terwijl ik het wieltje van mijn muis bewoog...Maar het gekke was, dat het verklein effect alleen te zien was op F1pits...

Ach ja, het is opgelost...
Het verklein effect is ook enkel zichtbaar of van toepassing op de site waar je controle + Muiswieltje gebruikt. ;)

Ha,

De "wondere wereld va het internet"... :-[
;)

JimPunkRawker

zomaar een idee  ::)

uitslagen staan altijd zo klein en in een ander lettertype (volgens mij) op de site.
is het een idee om deze wat te vergroten (en op te leuken)?? vind het er altijd zo kaal uitzien.  ::)

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Enzo

Citaat van: JimPunkRawker op 10 oktober 2010 - 22:38:57
zomaar een idee  ::)

uitslagen staan altijd zo klein en in een ander lettertype (volgens mij) op de site.
is het een idee om deze wat te vergroten (en op te leuken)?? vind het er altijd zo kaal uitzien.  ::)

Goed idee, volgende GP eens proberen.  :)
Foto erbij, groter lettertype en inleidende tekst?

Enzo

Citaat van: Enzo op 11 oktober 2010 - 00:07:00
Citaat van: JimPunkRawker op 10 oktober 2010 - 22:38:57
zomaar een idee  ::)

uitslagen staan altijd zo klein en in een ander lettertype (volgens mij) op de site.
is het een idee om deze wat te vergroten (en op te leuken)?? vind het er altijd zo kaal uitzien.  ::)

Goed idee, volgende GP eens proberen.  :)
Foto erbij, groter lettertype en inleidende tekst?

Wegeens tijdgebrek is het er nog niet van gekomen, maar het blijft een goed idee.
:)

JimPunkRawker


F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Franky R.

Citaat van: JimPunkRawker op 10 november 2010 - 17:29:12
is het tijdgebrek al opgelost??  ;) ;) :)

Ik heb ermee gestoeid, maar ik had een hoop gedonder qua lay-out via Firefox of Chrome! Maar we werken eraan, dat zeker!

0634

Trouwe (en minder trouwe ;)) Pits bezoekers:

We hebben een zeer woelig jaar achter de rug waarin vrijwel de voltallige redactie op de schop is gegaan. Eventjes leek de site een flinke knauw te krijgen, maar gelukkig draait de Pits momenteel weer heel goed. De cijfers zien er uitstekend uit en groeien nog steeds. Ook in het nieuwe seizoen blijven wij uiteraard onze schouders onder deze site zetten.

Maar wij kunnen het niet alleen. Input van anderen is altijd wenselijk. Dus: als er nog mogelijke verbeteringen mogelijk zijn voor het nieuwe seizoen zijn, dan horen wij het graag!

Kootje

Heren en wellicht ook dames van de redactie:

Allereerst ,mijn complimenten voor deze site.
Dagelijks neem ik toch wel minimaal 1x 'n kijkje en ook reageer ik met grote regelmaat.
Dat geeft denk ik wel aan dat ik de site goed kan waarderen.

Echter heb ik toch één minpuntje.
Misschien is het 'n idee om de langdurig niet gebruikte of niet actuele topics te wissen.
Ik denk dan bijvoorbeeld aan topics als Man of the race / man of the season ,als deze races of seizoenen allang voorbij zijn.
Soms zie je namelijk door de bomen het bos niet meer.

Tevens word er ,iig bij mij ,ten alle tijden 'n foutmelding gemaakt bij het opstarten van deze site.
Onderin mijn beeld staat namelijk altijd 'n gevarendriehoekje met ! en de tekst: Gereeed maar met fouten op de pagina.
Nu kan dit ook zo aan mijn PC liggen hoor ,daarvoor heb ik te weinig kennis van zaken.
Maar zoniet ,misschien kan daar ook 'ns naar gekeken worden.

Voor de rest ,vooral zo doorgaan !!!

Met vriendelijke groet: E. Koot alias Kootje.  ;)

JimPunkRawker

nog even een compliment,

ben zeer tevreden over de invulling van het nieuws, filmpje ect.  in deze 'winterstop'.
andere site's waar ik kom heb je soms een week lang geen nieuws te lezen maar hier kan ik me vaak genoeg vermaken met nieuwtjes, weetjes en 'old school' f1 fimpjes

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

0634

Da's erg fijn om te horen, Jim. Dank, namens de redactie. De bezoekersaantallen zijn na de afsplitsing afgelopen voorjaar ook weer flink stijgende. Dat motiveert enorm. We gaan dan ook zeker zo door :).

JimPunkRawker

volgens mij klopt de tijdwaarneming niet meer op het forum  ::)
of ligt het aan mn computer..

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races