Oranje WK voetbal?

Gestart door Enzo, 06 juni 2010 - 17:28:16

« vorige - volgende »

Wie gaat het WK voetbal winnen?

Nederland
Brazilie
Argentinie
Italie
Engeland
Duistland
Spanje
Portugal
Zuid Afrika
Anders?

Zaphod_Beeblebrox

Proficiat voor de Nederlanders, al mogen ze een keer afkloppen.

janke

Citaat van: Enzo op 14 juni 2010 - 19:59:39

Die Vuvuzalies mogen ze van mij thuis laten, wat irritant zeg....
Tv geluid uit en de radio aan, heb je geen/weinig last meer, hoor je alleen nog bijen gezoem. :)
Some things are too important to be left in the past.

Zaphod_Beeblebrox

Citaat van: janke op 15 juni 2010 - 12:04:17
Citaat van: Enzo op 14 juni 2010 - 19:59:39

Die Vuvuzalies mogen ze van mij thuis laten, wat irritant zeg....
Tv geluid uit en de radio aan, heb je geen/weinig last meer, hoor je alleen nog bijen gezoem. :)

Canvas is net hetzelfde, ik zelfs de indruk dat er op Sporza radio geen gezoem te horen is, althans niet als ik in de auto zit onderweg naar huis.

Enzo

Het valt me op dat alle grote teams middelmatig presteren in de eerste wedstrijden.
Hoe zou dit komen....

Te lang seizoen gehad?
Spanning?
De hoogte waarop ze moeten spelen?

Valt op iig.   ???

gloudiesaurus

Spanje zo zo zo 1-0 verliezen. Wat mij opvalt is dat ook bijna alle lange afstandschoten over vliegen en er heel weinig gescoord wordt? Zou het dan toch aan de bal liggen of toch aan de hoogte?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Citaat van: gloudiesaurus op 16 juni 2010 - 21:57:33
Spanje zo zo zo 1-0 verliezen. Wat mij opvalt is dat ook bijna alle lange afstandschoten over vliegen en er heel weinig gescoord wordt? Zou het dan toch aan de bal liggen of toch aan de hoogte?

Of beetje van beide, ze zeggen dat de bal op grote hoogte nog vreemder reageert.

Zaphod_Beeblebrox

Goed voor het WK dat verlies van Spanje, nu moeten ze er vol tegenaan in de komende 2 matchen.


Supermariobros

Alle titelfavorieten aan het werk gezien en daarin heeft Duitsland de beste indruk op mij nagelaten. Het moet wel gezegd zijn dat ze tegen een hele zwakke tegenstander voetbalden. Nederland en Italië moeten veel beter kunnen dan ze hebben laten zien.

Argentinië, Spanje en Brazilië hadden veel kansen, maar kunnen maar moeilijk scoren. Ook die ploegen kunnen veel beter, maar moeten zoals veel andere teams nog groeien in het tornooi.

Tot nu toe is het een saai WK, het is dus hopen op meer spektakel.

Enzo

Ja inderdaad, het is nog niet om over naar huis te schrijven.
Misschien is het seizoen is misschien toch te lang geweest...

janke

Citaat van: Enzo op 17 juni 2010 - 11:45:58
Ja inderdaad, het is nog niet om over naar huis te schrijven.
Misschien is het seizoen is misschien toch te lang geweest...
Dat is al zo sinds het wk bestaat en elk team en speler heeft er last van. Het is tot nu toe maar magertjes.
Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Eigenlijk hebben alleen Duitsland en Argentinie overtuigend gespeelt, al waren de tegenstanders niet echt gelijk.
Ik heb nog hoop dat het WK weer op gang komt... 8)

Supermariobros

Eindelijk een match gezien die het bekijken waard was. Argentinië speelde een sterke partij, scoorde vier keer, maar de score had veel hoger kunnen oplopen.

Frankrijk - Mexico 0-0 tijdens de rust, de Fransen begonnen veelbelovend, maar dat duurde niet lang. De Fransen zouden er wel eens kunnen uitliggen na de eerste ronde. Ze hebben maar een matige ploeg.

Enzo

Yep, bij Frankrijk zit het niet goed, ze gaan het niet redden denk ik.
Mexico speelde daar en tegen wel goed en verfrissend voetbal.
Was een mooie wedstrijd! 8)

Zaphod_Beeblebrox

Heb de indruk dat het WK nu echt begonnen is. De eerste ronde was met 25 doelpunten uit 16 matchen niet vet, de 2 ronde is met 13 goalen uit 4 matchen een heel pak aantrekkelijker (tot nu toe).
Mijn favoriete team voor de titel heeft het uitstekend gedaan met 4-1 tegen Zuid-Korea. Hopelijk wordt dat kassa kassa.  :)