Oranje WK voetbal?

Gestart door Enzo, 06 juni 2010 - 17:28:16

« vorige - volgende »

Wie gaat het WK voetbal winnen?

Nederland
Brazilie
Argentinie
Italie
Engeland
Duistland
Spanje
Portugal
Zuid Afrika
Anders?

Enzo

The magische vier zijn er nog maar drie, nu Robben geblesseerd is aan de hamstring.
Gaat nederland het nog redden in zuid afrika?
Of gaat een ander land ermee aan de haal?
Wat denken jullie?

Ik stem vooralsnog op Nederland die bijzonder veel kwaliteit heeft in de voorste linies.

Ferrari 2010

Nederland WK ;D ;D ;D Al wat ik weet is dat de Nederlanders veel te optimistisch zijn in dat soort zaken. Ik ga niet zeggen dat het niet kan, zeker niet, maar sommigen vergeten nu al dat het WK nog gespeeld moet worden. Net zoals die van Argentinië, die ook al denken dat ze in de finale zitten. Op een WK zoals het WK voetbal, kan elk foutje het einde betekenen, ik vind het vreemd dat velen er nu al vanuit gaan dat ze in de finale gaan zitten of zelfs WK gaan zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Dat is ook vreemd om van uit te gaan, maar dat deed ik toch niet?
De vraag was, wat denk jij?

Uiteraard heb ik een Oranje zonnebril op, maar niet geheel onterecht.
Nederland staat momenteel derde geklasseerd op de fifa wereldranglijst en heeft volgens de kenners nagenoeg de beste aanval van de wereld.
Ze zijn nu alweer 18 wedstrijden ongeslagen, alleen één tegenvaller en dat is Robben met z'n breekbare fysiek....

gloudiesaurus

Als Robben niet mee kan dan zal dat een enorme tegenvaller zijn, hij is mijn ogen de beste speler. Elia of Babel zou hem kunnen vervangen, maar zij zijn toch minder. Robben is een speler van de buitenklasse, een sterspeler.

Ik heb in de voetbalpoule waarin ik mee doe Spanje ingevuld als winnaar... zij hebben een mooi elftal en natuurlijk ook regerend Europees kampioen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 06 juni 2010 - 17:48:10
Dat is ook vreemd om van uit te gaan, maar dat deed ik toch niet?
Citaat van: Enzo op 06 juni 2010 - 17:28:16
The magische vier zijn er nog maar drie, nu Robben geblesseerd is aan de hamstring.
Gaat nederland het nog redden in zuid afrika?
Of gaat een ander land ermee aan de haal?
Zo komt dat anders wel over. En dan nog doel ik niet enkel op jouw post hoor, ook wat ik elders lees enzo, veel Nederlanders zien hun land al WK worden, maar lijken te vergeten dat alles nog moet beginnen. En voor de duidelijkheid, niet alleen Nederlanders hoor, er zijn nog landen die zichzelf een finaleplaats toeschrijven, meer dan er überhaupt aan de halve finales kunnen deelnemen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Ach ja, soms is de er maar een klein verschil tussen wat je hoopt en wat je denkt, zeker met zaken als het WK voetbal.
Ongeacht mijn voorkeur vind ik dat Nederland één van de beste elftallen heeft van dit moment.
Daarnaast spelen ze mooi aanvallend voetbal, waar ze ook bekend om staan.

Er loopt een actie voor een 83 cm LED TV van Toshiba, als je die nu koopt en NL word WK krijg je hem gratis... 8)
Aangezien ik een nieuwe tv nodig heb ga ik een gokje wagen... ;D

gloudiesaurus

hehe coole actie :)

Morgen wordt bekend hoe het er precies voor staat met Robben, hij is vandaag door de scan gegaan. Hopelijk valt het mee :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Robben gaat toch mee naar het WK, spoedig herstel verwacht!!  8)
http://www.nu.nl/sport/2263795/robben-alsnog-wk.html

JimPunkRawker

Citaat van: Enzo op 06 juni 2010 - 23:52:36
Robben gaat toch mee naar het WK, spoedig herstel verwacht!!  8)
http://www.nu.nl/sport/2263795/robben-alsnog-wk.html

vind het meer spoedig herstel geforceerd, wat in 6 weken gebeurt proberen ze in 1 week.

het Argentinië gekozen, technisch een heel sterk team met  net zoals Nederland veel individuele klasse

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Zaphod_Beeblebrox

Argentinië wordt met 1-0 wereldkampioen in een finale tegen Engeland.
Nederland wordt jammer genoeg pas 4de nadat het in de kleine finale met 3-0 de boot ingaat tegen Spanje.

Althans zo ziet mijn WK-pronostiek eruit.

Enzo

Citaat van: Zaphod_Beeblebrox op 07 juni 2010 - 14:06:09
Argentinië wordt met 1-0 wereldkampioen in een finale tegen Engeland.
Nederland wordt jammer genoeg pas 4de nadat het in de kleine finale met 3-0 de boot ingaat tegen Spanje.

Althans zo ziet mijn WK-pronostiek eruit.

Welkom op het forum, Zaphod_Beeblebrox .....!! (waar haal je die naam vandaan)  ;D

Supermariobros

Mijn prono: Spanje - Brazilië wordt de finale, met Spanje als winnaar.

Nederland verwacht in ieder WK om WK te worden, maar telkens delven ze het onderspit. Ik schat Spanje, Brazilië en Argentinië hoger in.

Zaphod_Beeblebrox

Citaat van: Enzo op 07 juni 2010 - 18:34:04
Welkom op het forum, Zaphod_Beeblebrox .....!! (waar haal je die naam vandaan)  ;D

Thx!

Naam komt van een boek "The Hitchhikers guide to the Galaxy" van Douglas Adams. Geweldig hilarisch en absurd.  :D

gloudiesaurus

Volgens onderzoek naar de resultaten in het verleden zou Spanje - Brazilië ook de meest logische finale zijn. Maar elk WK zijn er de verrassingen... er wordt vast ook deze keer wel een topland uitgeschakeld in de groupsfase...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

JimPunkRawker

Citaat van: gloudiesaurus op 09 juni 2010 - 21:11:26
Volgens onderzoek naar de resultaten in het verleden zou Spanje - Brazilië ook de meest logische finale zijn. Maar elk WK zijn er de verrassingen... er wordt vast ook deze keer wel een topland uitgeschakeld in de groupsfase...

dan gok ik op frankrijk.

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races