Oranje WK voetbal?

Gestart door Enzo, 06 juni 2010 - 17:28:16

« vorige - volgende »

Wie gaat het WK voetbal winnen?

Nederland
Brazilie
Argentinie
Italie
Engeland
Duistland
Spanje
Portugal
Zuid Afrika
Anders?

Enzo

Argentinie deed het inderdaad erg goed, maar dat mag ook wel met deze spelers.
Hebben jullie dat interview gezien van Maradona na afloop van de wedstrijd?
Iets over waarom hij zoveel knuffelt met de spelers, was de vraag.
Hij kreeg de vertaling via zijn oortje binnen en begreep het verkeerd, hij dacht dat de vraag over zijn seksuele geaardheid ging.... ;D ;D
Als ik tijd heb zoek ik de beedlen er wel bij, was best grappig.

Enzo

Duistland is ook het haasje.... ::)

Gerard

Citaat van: Enzo op 18 juni 2010 - 14:09:51
Duistland is ook het haasje.... ::)

Ongelooflijk... Doelpunt tegen, rode kaart, penalty missen.. en met 1-0 verliezen...
Wie had dat gedacht??

Enzo

Schaam me een beetje om het te zeggen, maar ik heb zojuist zo'n Vuvuzolie toeter kado gekregen.... ;D

JimPunkRawker

Citaat van: Enzo op 18 juni 2010 - 17:22:17
Schaam me een beetje om het te zeggen, maar ik heb zojuist zo'n Vuvuzolie toeter kado gekregen.... ;D

direct weggooien  :P ;)

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Enzo

Citaat van: JimPunkRawker op 18 juni 2010 - 22:04:36
Citaat van: Enzo op 18 juni 2010 - 17:22:17
Schaam me een beetje om het te zeggen, maar ik heb zojuist zo'n Vuvuzolie toeter kado gekregen.... ;D

direct weggooien  :P ;)

Ach, ik ga er morgen even irritant mee doen tijdens Nederland-Japan....
Daarna geef ik hem aan me neefje.....zal me zus blij mee zijn! ;D ;D

JimPunkRawker

hoop dat vandaag spetterend voetbal wordt gespeeld (zeker door Nederland  :P)
gister was op Duitsland na, zeer bedroevend

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

0634

De grote favorieten kunnen het in ieder geval nog niet brengen. Argentinie nog het meest. Engeland was gisteren ook weer een pijnlijke flop.

Vanmiddag kan NL het laten zien. Ze kunnen niet zeuren over de hoogte, want nu spelen ze op zeenivo. Ik denk dat ze wel gaan winnen, maar sprankelend zal het niet zijn. Bij vlagen misschien.

Supermariobros

Wat een zwakke partij van de Engelsen! Het spel was belabberd en niemand had er zin in. Ik ben vandaag benieuwd naar de prestatie van Nederland, tegen Japan moet er zeker kunnen gewonnen worden.

0634

Ongehoord hoe inspiratieloos zulke goede spelers als die van Engeland kunnen spelen. Het leek echt nergens op.

Nou waren ze voor mij geen topfavoriet, omdat ze de nodige zwakke plekken hebben, maar ze hebben toch zeker ook een paar toppers die in de Engelse ploeg gewoon totaal niet uit de verf komen. Zelfs Gerrard niet. Dat moet Capello zichzelf toch wel degelijk kwalijk nemen.

Enzo

Ik leg de schuld ook bij Capello, hij houdt er een aantal vreemde beslissingen op na...
De trainer van Frankrijf, Dominec is ook niet helemaal lekker, Henry op de bank.... ???
Oranje gaat zich vandaag profileren als titelkandidaat, hoop ik...

gloudiesaurus

Ik snap niet waarom Capello Walcot thuis heeft gelaten? Hij had juist tegen Algerije voor gevaar kunnen zorgen. Verder is Rooney zichtbaar ontevreden met zijn rol. Maar als je goed naar Engeland kijkt heb je Rooney, Terry, Lampard, Gerard als toppers maar wat er voor de rest omheen hangt zijn toch geen echte wereldtoppers. Over de keeper nog maar te zwijgen. Je kunt wel de sterke competitie hebben maar daar spelen toch voornamelijk buitenlanders.

Om over de trainer van Frankrijk nog maar te zwijgen, Benzema en Nasri thuis laten en dan op de world cup zo belabberd spelen. 2 jaar geleden op het EK was het ook a drama, die trainer had al veel eerder plaats moeten maken voor nieuw bloed.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Supermariobros

Zwakke prestatie van Nederland, dat veel beter kan. Ben net niet in slaap gevallen, maar dat was te danken aan de blaffende hond van mijn gebuur.

0634

Heel slecht inderdaad...

Gelukkig wel de drie punten. Landen als Engeland, Duitsland, Frankrijk en Spanje zouden er blij mee zijn.

Maar wat speelden er een hoop slecht zeg. Sneijder, Persie, Vaart, Kuyt... Was allemaal niks zeg.

gloudiesaurus

Best was het zeker niet maar ik heb Nederland op eindronden de laatste jaren steeds fonkelend zien spelen en toen bleven de resultaten uit. Ik ben in ieder geval blij dat ze nu vrijwel zeker door de poulfase komen.

Japan is een taaie tegenstander, Nederland moet het spel er tegen maken, dus wat dat betreft ben ik nog wel optimistisch. En zeg nu zelf, welk land heeft tot nu goed gespeeld met een goed resultaat? Ja Duitsland de 1e wedstrijd maar gisteren ging ze ook ten onder... Misschien alleen Argentiniƫ dan toch.

Het moet nog beter maar Elia en Robben kunnen er nog bij komen en er is natuurlijk nog tijd. Een goede ploeg groeit in het toernooi.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is