Wie kijkt er nog F1 op de VRT ?

Gestart door sven bettio, 25 maart 2010 - 14:02:41

« vorige - volgende »

cookie

Citaat van: FerrariMan op 02 april 2010 - 12:47:07
Citaat van: cookie op 02 april 2010 - 11:40:19
Citaat van: sloggerke op 29 maart 2010 - 19:35:27
Vroeger gaven ze op maandagnacht nog een samenvatting op BBC.
Blijkbaar is dat wel afgeschaft..?

Samenvatting is zondagavond op BBC3, en daarna minstens een dag continue herhaald onder de rode knop van BBC.
Cookie, dat is al even geleden, toch?

Nee, na elke race 's avonds een samenvatting op BBC3

Formula 1: The Malaysian Grand Prix

Monday 01:35 - BBC THREE

Dat is vanacht dus. Normaal was dit veel vroeger op de avond maar op die plek zenden ze vanaf vandaag nieuwe afleveringen van doctor Who uit.

FerrariMan

Citaat van: cookie op 04 april 2010 - 20:06:53
Citaat van: FerrariMan op 02 april 2010 - 12:47:07
Citaat van: cookie op 02 april 2010 - 11:40:19
Citaat van: sloggerke op 29 maart 2010 - 19:35:27
Vroeger gaven ze op maandagnacht nog een samenvatting op BBC.
Blijkbaar is dat wel afgeschaft..?

Samenvatting is zondagavond op BBC3, en daarna minstens een dag continue herhaald onder de rode knop van BBC.
Cookie, dat is al even geleden, toch?

Nee, na elke race 's avonds een samenvatting op BBC3

Formula 1: The Malaysian Grand Prix

Monday 01:35 - BBC THREE

Dat is vanacht dus. Normaal was dit veel vroeger op de avond maar op die plek zenden ze vanaf vandaag nieuwe afleveringen van doctor Who uit.
Ik bedoelde dat het al even geleden was je hier te zien, of ben ik mis.  :)

Ferrari 2010

Ik denk dat je het volledig juist hebt FerrariMan :) Cookie, toch de man achter de compilatiefilmpjes vroeger hé? Sinds de FOM al zulke sites down haalde heb ik Cookie niet vaak meer op het forum gezien.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

cookie

Kom hier nog geregeld, maar post niet zoveel.

Doefke

Question: welke commentor wordt er bedoeld:

Situatie: GP Canada (het jaar verklap ik niet, wegens too easy)
Time of the weekend: race en/of kwali (maakt niet veel uit)
Quote:
ronde 1: 'oee...dat was dicht tegen die muur'
ronde 2: 'oee...dat was dicht tegen die muur'
ronde 3: 'oee...dat was dicht tegen die muur'Wat rijdt die Schumacher toch dicht
ronde 4: 'oee...dat was dicht tegen die muur'
ronde 5: 'oee...dat was dicht tegen die muur', Wat rijdt die Schumacher toch dicht.
...

De commentator kent/kende wel iets van F1.


Indien jullie een tip willen, graag een seintje


PS: zeg nu niet: "Elke commantor zegt dat gans de wedstrijd". Kan mss zijn, maar bij diegene die ik bedoel viel het echt op.

Grts,

Dave.

PSS: Heb nooit echt gekeken naar canvas, wegens too boring. Ik heb liever nen halven zot (zoals op den RTBF) of the professionals (BBC)....die ervoor zorgen dat er altijd spektakel is (ook al is het opgefokt)
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

T.Nuvolari

Waar ik vooral gek van word bij Canvas is die mens van "Het Nieuwsblad" of Jeffrey van Hooydonck. Man, man, man...
De eigen commentatoren vallen dan al bij al nog mee.

Bridelance

Enkele jaren geleden keek ik nog op Canvas, met als resultaat dat F1 mij niet echt boeide (sry, was nu eenmaal zo). Op Canvas leek het gewoon dat ze wat achter elkaar reden en af en toe de pitstraat in doken. Maar toen ik voor het eerst naar de BBC keek (geen idee, hoe dat plotseling kwam, een visioen ofzo  ;) ) , was dat direct helemaal anders   :D.  Je bent direct mee met alle tactieken, regels (die ze soms bij canvas zelf maar half weten), moeilijkheden, ... . Bovendien heb je dan nog eens de talloze interviews, besprekingen vooraf, nieuws uit de pitstraat tijdens de race, ... .  Nog nooit zo content geweest met een programma van de BBC  :)
Ok, zoals iemand al zei, herhalen ze soms enkele dingen die al lang wist. Persoonlijk erger ik mij daar niet aan. Zo kunnen immers nieuwe kijkers ook de sport verstaan.

Af en toe zap ik nog eens naar Canvas als ik zin heb om eens te lachen  :P  Ik ga hun denk ik een keer een reglementenboekje cadeau doen, want sommige keren zitten ze er wel echt serieus naast (vooral die keer dat ze al aan het verkondigen waren dat de race gedaan was, terwijl dat nog niet zo was   of  toen ze niet verstonden dat een rijder, die vooraan reed, enkele ronden voor het einde nog in de pits gaat om van prime naar option te gaan terwijl iedereen weet dat je op beide moet gereden hebben tijdens de race.  :)


Nog een vraagje aan de mensen die al digitaal kijken: de 'rode knop', werkt die ook voor buitenlandse tv? En wat geeft dat dan extra op de BBC? Extra tussentijden, camerakeuze, ... zoals ze tijdens de race altijd beweren?
Mocht dit echt zo zijn, ben ik ook wel geinteresseerd. In het andere geval blijf ik nog even bij de klassieke kabel.


cookie

Citaat van: Bridelance op 17 april 2010 - 22:17:10
Nog een vraagje aan de mensen die al digitaal kijken: de 'rode knop', werkt die ook voor buitenlandse tv? En wat geeft dat dan extra op de BBC? Extra tussentijden, camerakeuze, ... zoals ze tijdens de race altijd beweren?
Mocht dit echt zo zijn, ben ik ook wel geinteresseerd. In het andere geval blijf ik nog even bij de klassieke kabel.

De rode knop bij BBC werkt niet via de kabel, enkel als je via satelliet kijkt. Dan krijg je een onboard kanaal, een highlight kanaal (herhaald gedurende de race de beste momenten) en alternatief commentaar van BBC radio 5 live (of geen commentaar, enkel de omgevingsgeluiden).

Na de race een heel uitgebreide nabeschouwing, vandaag duurde die tot 12:20 uur ongeveer. Met daarin interviews met zowat alle rijders en met teambazen.

Dus zeker aan te raden voor elke F1 fan,