Baguette mag in Amerika aan de slag bij Conquest Racing

Gestart door RadioActiveMan, 22 maart 2010 - 15:09:29

« vorige - volgende »

RadioActiveMan

Bertrand Baguette mag bij het team van Eric Bachelart de rest van het seizoen uitdoen.
Nu zal ik de resultaten daar met iets meer interesse volgen.

KVDracer

Ik ben eens benieuwd, het is te hopen dat hij het goed doet daar in Amerika.

cookie

Goed nieuws, de eerste Indycar race was een superspektakel stuk en met een Belg op de grid word het nog leuker om naar te kijken. Hopelijk krijgt hij snel de ovals onder de knie en kan ik voor hem supporteren wanneer ik de Indy 500 bezoek, zou leuk zijn als hij dan al fatsoenlijk kan meedraaien in het middenveld.

Jan Heylen start trouwens dit weekend in de Indy lights race. Misschien zien we hem ook nog wel in de Indycar later dit seizoen.

gloudiesaurus

Leuk voor hem, ik had gehoopt dat hij via Sauber of Renault nog in de Formule 1 kon komen. Dat wordt nu wel een stukje moeilijker...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

T.Nuvolari

Zijn eerste race was blijkbaar niet echt super, maar simpel zal het niet zijn natuurlijk.
Denk niet dat enige testkilometers heeft kunnen maken.

Doefie

Hij had enkel de tijd om naar ginder te gaan en zijn licentietests te gaan afleggen, waren zijn enige rondjes in een Indycar. Bij de laatste training dit weekend was hij in elk geval net dat ietsje sneller dan zijn teamgenoot Romancini, benieuwd naar de kwalificatie.