Witsel breekt Wasyl's been in turbulente topper...

Gestart door Hamilton MASTER, 31 augustus 2009 - 02:14:45

« vorige - volgende »

Enzo

Standard Luik kwam gister goed weg tegen AZ, wat een deceptie voor de Alkmaarders... ::)

RadioActiveMan

Wat wil je ook. De Belgische vertegenwoordiger begon weer de match als een angsthaas. 5 verdedigers en dat voor een aanvallende ploeg, schandalig.  >:(
AZ speelde het eerste kwartier in de 2de helft zijn spel en dan was het vat af, niet veel soeps de Nederlandse kampioen. Gelukkig stond Bolat in de weg tijdens dat kwartier. Uiteindelijk kwam de ommekeer en het doelpunt er na het inbrengen van een extra aanvaller tijdens het laatste kwartier waarin Luik duidelijk de betere was. Povere match, verdiend gelijkspel voor 2 ploegen die ondermaats speelden.

Enzo

Ja vond je dat echt? Ik moet toegeven, het niveau lag laag en AZ is al twee weken zoekende.....
Maar AZ had toch wel duidelijk het betere spel op het slotoffensiefje van luik na dan, dat die er via de lange bal in blessuretijd met geluk invalt is mooi voor Standard luik maar eigenlijk niet terecht. Of ben ik nou gek....?

Maar dat hele verhaal daar gelaten, AZ is zeker niet meer de ploeg van vorig jaar inmiddels zijn er een vijftal ploegen in de NL eredivisie die beter spel spelen, Ajax, PSV en Feyenoord bv.
Ik baal er dan ook van dat AZ de gene is die ons land mag verdedigen op de CL.

RadioActiveMan

Natuurlijk was AZ de beter voetballende ploeg Standard kwam niet om te voetballen maar om de netten proper te houden. Aan die eerste helft was dan ook geen bal aan, AZ probeerde maar Standard stak daar vrij gemakkelijk een stokje voor. Begin 2de helft drukte AZ wat door en eind 2de helft Standard. Meer vond ik er niet aan en meer dan een gelijkspel vond ik het niet waard.

Jasper

Wel schandalig dat Standard maar half zoveel Belgen aan de aftrap had staan als AZ. ::)

Enzo

Misschien is dat ook wel de reden dat AZ het op het laatse moment uit handen gaf..... :P

RadioActiveMan


Jasper

#52
4 (Swerts, Pocognoli, Dembélé, Martens). Bij Standard alleen Witsel en Carcela-Gonzalez.

RadioActiveMan

Citaat van: Jasper op 01 oktober 2009 - 20:17:40
4 (Swerts, Pocognoli, Dembélé, Martens). Bij Standard alleen Witsel en Carcela-Gonzalez.

Sinds wanneer heeft Nederland België geanexeerd? Dat zijn toch allemaal belgen niet? Ik vroeg naar het aantal Nederlanders.  ;)

3 Nederlanders dus. Schaars, Da Silva en Jaliens. Daarmee doen ze niet echt onder voor Standard. Dat is toch overal hetzelfde binnen Europa, niet meer of minder dan in België.

Ferrari 2010

Citaat van: Beco op 01 oktober 2009 - 23:51:24
Citaat van: Jasper op 01 oktober 2009 - 20:17:40
4 (Swerts, Pocognoli, Dembélé, Martens). Bij Standard alleen Witsel en Carcela-Gonzalez.

Sinds wanneer heeft Nederland België geanexeerd? Dat zijn toch allemaal belgen niet? Ik vroeg naar het aantal Nederlanders.  ;)

3 Nederlanders dus. Schaars, Da Silva en Jaliens. Daarmee doen ze niet echt onder voor Standard. Dat is toch overal hetzelfde binnen Europa, niet meer of minder dan in België.
Het ging erom dat zij meer Belgen hebben dan de gemiddelde Belgische topclub ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Beco op 01 oktober 2009 - 23:51:24
Citaat van: Jasper op 01 oktober 2009 - 20:17:40
4 (Swerts, Pocognoli, Dembélé, Martens). Bij Standard alleen Witsel en Carcela-Gonzalez.

Sinds wanneer heeft Nederland België geanexeerd? Dat zijn toch allemaal belgen niet? Ik vroeg naar het aantal Nederlanders.  ;)

3 Nederlanders dus. Schaars, Da Silva en Jaliens. Daarmee doen ze niet echt onder voor Standard. Dat is toch overal hetzelfde binnen Europa, niet meer of minder dan in België.

Ah, fout gelezen, mijn fout. :)

Supermariobros

http://www.youtube.com/watch?v=nM1SPwPbcDc&feature=player_embedded

Schandalig dat de doelman doet of zijn neus bloed, hij zou voor altijd van een voetbalveld moeten verbannen worden.