Diskwalificatie Renault

Gestart door lemans24uur, 27 juli 2009 - 14:17:23

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 18 augustus 2009 - 11:59:12
Zoals ik al een keer zei: de monteurs wisten waarschijnlijk zelf niet wat er gebeurde, en het duurde nog geen minuut voor Alonso zijn wiel er toch af lag.
Ja akkoord, maar als ik de beelden zag, dan wisten ze toch dat hun job niet volledig klaar was? Ze zullen dat toch niet gewoon zo hebben gelaten?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 18 augustus 2009 - 12:05:01
Citaat van: Schumi 2009 op 18 augustus 2009 - 10:07:56
Citaat van: Burorri op 18 augustus 2009 - 09:41:25
Citaat van: Schumi 2009 op 18 augustus 2009 - 09:22:13
Citaat van: Burorri op 18 augustus 2009 - 09:03:17
Iemand hier zei ook al iets van dat het hele team het wist. Vraag me af waar hij het vandaan haalde. Want nu bleek dat slechts 2 monteurs er van af wisten.
Het zou me toch ontzettend verbazen moesten die 2 monteurs dat niet aan hun bazen hebben verteld, dat zou geen proper staaltje teamwork zijn...
Ik heb geen idee. Ik heb het uit een artikel op f1gpupdate gehaald.  Daar melden ze dat maar 2 monteurs het wisten en dat zei de advocaat.
Tsja, zoiets is niet na te trekken aangezien de communicatie binnen het team denk ik niet door de FIA kan geraadpleegd worden. Uiteraard kan de advocaat dit pleiten aangezien het tegendeel niet bewezen kan worden. Als je niet aan je leidinggevende meld dat een pitstop niet correct is afgehandeld, en dat bij een F1 wagen, dat schort er toch wel wat in de teamgeest...
Dat is ook mijn punt(en die van Jasper.) waarom zou Renault dan moeten worden geschorst als het niet eens te bewijzen is. Een schorsing opbasis van een vermoeden is heel gevaarlijk.
Ik denk dat we het er al lang over eens zijn dat een schorsing te zwaar was hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Schumi 2009 op 18 augustus 2009 - 12:06:52
Citaat van: Burorri op 18 augustus 2009 - 12:05:01
Citaat van: Schumi 2009 op 18 augustus 2009 - 10:07:56
Citaat van: Burorri op 18 augustus 2009 - 09:41:25
Citaat van: Schumi 2009 op 18 augustus 2009 - 09:22:13
Citaat van: Burorri op 18 augustus 2009 - 09:03:17
Iemand hier zei ook al iets van dat het hele team het wist. Vraag me af waar hij het vandaan haalde. Want nu bleek dat slechts 2 monteurs er van af wisten.
Het zou me toch ontzettend verbazen moesten die 2 monteurs dat niet aan hun bazen hebben verteld, dat zou geen proper staaltje teamwork zijn...
Ik heb geen idee. Ik heb het uit een artikel op f1gpupdate gehaald.  Daar melden ze dat maar 2 monteurs het wisten en dat zei de advocaat.
Tsja, zoiets is niet na te trekken aangezien de communicatie binnen het team denk ik niet door de FIA kan geraadpleegd worden. Uiteraard kan de advocaat dit pleiten aangezien het tegendeel niet bewezen kan worden. Als je niet aan je leidinggevende meld dat een pitstop niet correct is afgehandeld, en dat bij een F1 wagen, dat schort er toch wel wat in de teamgeest...
Dat is ook mijn punt(en die van Jasper.) waarom zou Renault dan moeten worden geschorst als het niet eens te bewijzen is. Een schorsing opbasis van een vermoeden is heel gevaarlijk.
Ik denk dat we het er al lang over eens zijn dat een schorsing te zwaar was hoor ;)
Hahah, ja weet ik. Was eigenlijk niet tegen jou bedoeld, maar meer van: hoe zat of zit dat nou. Want iemand zei dat het hele team het wist, enzo. Was meer denk ik aan het brainstormen ofzo.
Trotse vader van Rosalie(L)


Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)