'Raikkonen bezig aan laatste jaar in Formule 1'

Gestart door webberonpole, 14 juli 2009 - 18:44:04

« vorige - volgende »

redasian

Alonso kan een auto bouwen - terugkomen van niks en zeggen wat er mis is. Ik heb het van Kimi nooit gezien. In een snelle bak kan "iedereen" de stukken ervan af rijden (en dat heeft hij meer dan eens gedaan). Ik zie hem graag rijden, maar als zijn kar niet meedraait in de top zie ik hem niks bijbrengen. Hij is daarom geen slechte piloot

Lewis zit in hetzelfde straatje - schitterende piloot, and that's it. Hungaro gewonnen? totaal verschillend van Spa of Monza, daar is hij weer 9de (if!)

robbert

ik weet het niet van hamilton, het is toch vrij toevallig dat hij 2 races na elkaar goeie tijden rijdt é

Miek

Hmm, lijkt me onwaarschijnlijk. Tegenwoordig zeggen ze over elke piloot dat ze bezig zijn aan hun laatste jaar. En zoveel zou het me niet kunnen schelen. Ik vind hem echt zo... Koud en kil. Die man lacht echt nooit. Bekijk dit maar eens:



en deze is nog beter:


Ferrari 2010

Die eerste kan Kimi niet aan doen. Die 2de ga ik niet verdedigen, hij had hem even goed een klein tikje kunnen geven zodat de fotograaf het begreep.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Niels_

En toch... ik verwacht dat Kimi gewoon de zege gaat meedoen in Spa. Samen met Schumacher toch telkens de beste rijder daar. Onbegrijpelijk hoe hij het vorig jaar nog heeft kunnen verknallen.

RadioActiveMan

Volgens mij is Schumacher bezig aan zijn laatste jaar in de F1.  8)

Folkert

Citaat van: Beco op 30 juli 2009 - 18:20:18
Volgens mij is Schumacher bezig aan zijn laatste jaar in de F1.  8)
Schumacher zeg je? Die naam komt me bekent voor. Reed hij geen DTM?
Trotse vader van Rosalie(L)

Miek

Citaat van: Ferrari 2009 op 30 juli 2009 - 18:10:32
Die eerste kan Kimi niet aan doen. Die 2de ga ik niet verdedigen, hij had hem even goed een klein tikje kunnen geven zodat de fotograaf het begreep.
Ze vroegen een handtekening. Dan zou ik in de plaats van doorlopen toch een handtekening gegeven hebben.

robbert

Citaat van: Scuderia91 op 30 juli 2009 - 18:18:45
En toch... ik verwacht dat Kimi gewoon de zege gaat meedoen in Spa. Samen met Schumacher toch telkens de beste rijder daar. Onbegrijpelijk hoe hij het vorig jaar nog heeft kunnen verknallen.

Voor de overwinning weet ik het niet, maar ik zie ze mss allebei daar goed presteren. Het is daar meestal frisser dan andere races, en het circuit ligt schumacher en raikkonen heel goed.

Raikkonen viel vorig jaar uit doordat het weer opeens veranderde.  Ze reden rond op droogweerbanden toen het 5ronden (denk ik) voor de finish begon te regenen

Ferrari 2010

Citaat van: Miek op 30 juli 2009 - 21:36:26
Citaat van: Ferrari 2009 op 30 juli 2009 - 18:10:32
Die eerste kan Kimi niet aan doen. Die 2de ga ik niet verdedigen, hij had hem even goed een klein tikje kunnen geven zodat de fotograaf het begreep.
Ze vroegen een handtekening. Dan zou ik in de plaats van doorlopen toch een handtekening gegeven hebben.
Die man kwam niet uit zen motorhome voor een handtekeningensessie maar om ergens heen te gaan. Waarom zou hij wachten? Ok, hij is niet de sympathiekste van de hoop, maar ik vind niets verkeerd aan het doorlopen. Hij heeft nog wel dingen te doen. Die vrouw kan hem nog steeds achterna lopen. Die vrouw vond het blijkbaar niet eens erg dat dat kind door haar viel, want ze bleef Kimi gewoon aanklampen. Kimi wees haar daarentegen op het feit dat ze dat kind omver had gelopen. 
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Niels_



Ik heb Kimi wel de laatste 2/3 seizoenen nooit zo enthousiast gezien. :P


webberonpole

Citaat van: Scuderia91 op 01 augustus 2009 - 15:16:21


Ik heb Kimi wel de laatste 2/3 seizoenen nooit zo enthousiast gezien. :P

Hij heeft lang haar! Zijnhaar zie je bijna nooit. Die R&B stijl pet zit er altijd op en hij spreekt meer dan één zin, zonder zonnebril met een glimlach! Hij mag van mij de rally wel in, Ferrari heeft mijn telefoonnummer vast nog ergens ::)

_Makke_

Citaat van: redasian op 30 juli 2009 - 15:56:20
Alonso kan een auto bouwen - terugkomen van niks en zeggen wat er mis is. Ik heb het van Kimi nooit gezien. In een snelle bak kan "iedereen" de stukken ervan af rijden (en dat heeft hij meer dan eens gedaan). Ik zie hem graag rijden, maar als zijn kar niet meedraait in de top zie ik hem niks bijbrengen. Hij is daarom geen slechte piloot

Lewis zit in hetzelfde straatje - schitterende piloot, and that's it. Hungaro gewonnen? totaal verschillend van Spa of Monza, daar is hij weer 9de (if!)

Ah, hoeveel keer heb jij Alonso zien zeggen wat er mis is met de wagen. Best wel cool dat jij er constant bij bent. Ik ben jaloers!

robbert

Citaat van: Makke op 02 augustus 2009 - 18:57:51
Citaat van: redasian op 30 juli 2009 - 15:56:20
Alonso kan een auto bouwen - terugkomen van niks en zeggen wat er mis is. Ik heb het van Kimi nooit gezien. In een snelle bak kan "iedereen" de stukken ervan af rijden (en dat heeft hij meer dan eens gedaan). Ik zie hem graag rijden, maar als zijn kar niet meedraait in de top zie ik hem niks bijbrengen. Hij is daarom geen slechte piloot

Lewis zit in hetzelfde straatje - schitterende piloot, and that's it. Hungaro gewonnen? totaal verschillend van Spa of Monza, daar is hij weer 9de (if!)

Ah, hoeveel keer heb jij Alonso zien zeggen wat er mis is met de wagen. Best wel cool dat jij er constant bij bent. Ik ben jaloers!

;D haha ja grappig