'Raikkonen bezig aan laatste jaar in Formule 1'

Gestart door webberonpole, 14 juli 2009 - 18:44:04

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: meatball op 15 juli 2009 - 21:17:16
Citaat van: Eric op 15 juli 2009 - 11:08:11
Citaat van: meatball op 14 juli 2009 - 21:56:45
Vettel mischien ?  Kimi mag in elk geval oprotten ,hij moet zowat de meest overbetaalde piloot zijn uit de f1 geschiedenis.

...onze Kimi basher...
dat hij de laatste twee jaar tegenvalt zal ik niet ontkennen...maar jouw opmerkingen zijn wel steeds kort door de bocht.   ::)
om het eens anders te zeggen...je begint het niveau te halen van het forum hier tegenwoordig.  ???
Als je de best betaalde f1 piloot bent verwacht ik toch veel meer en mijn opmerkingen kort door de bocht ? Noem mij 1 race waar hij bewijst dat hij zijn meerloon tegenover Massa waard is en wat mijn niveau op dit forum betreft laat mij 1 post van mij zien waarbij ik, zoals jij nu doet iemand persoonlijk aanval .Typisch gevalletje van de ketel die de pot verwijt. ;)
Monaco dit jaar
Trotse vader van Rosalie(L)

webberonpole

Kimi is absoluut niet goed genoeg. Soms laat hij wat zien maar verder voegt hij niets toe en is hij bijna niet beter dan Massa. En dat met een salaris van heb ik jou daar. Laat hem maar gaan rally rijden in de bergen waar hij verder niemand tot last is met zijn saaie irritante overbetaalde hoofd.  :D

robbert

en voila alles over het vertrek wordt ontkent door ferrari en raikkonen, zoals verwacht.
De pers gelooft nog in sprookjes

RadioActiveMan

En natuurlijk spreken al die mensen altijd de waarheid.
Bourdais ging ook gewoon zijn seizoen uitdoen volgens de chaf van Torro Rosso.

F_A_Diaz

Citaat van: robbert op 16 juli 2009 - 22:52:27
en voila alles over het vertrek wordt ontkent door ferrari en raikkonen, zoals verwacht.
De pers gelooft nog in sprookjes

Je kent het aloude gezegde in de F1 niet?

"Het is pas waar als het officieel ontkent wordt"  ;)
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

robbert

Citaat van: F_A_Diaz op 17 juli 2009 - 11:58:32
Citaat van: robbert op 16 juli 2009 - 22:52:27
en voila alles over het vertrek wordt ontkent door ferrari en raikkonen, zoals verwacht.
De pers gelooft nog in sprookjes

Je kent het aloude gezegde in de F1 niet?

"Het is pas waar als het officieel ontkent wordt"  ;)

en het is pas waar als het officieel bevestigd word. ;) Dus voor mij blijft raikkonen nog altijd bij ferrari tot het officieel bevestigd word dat hij daadwerkelijk zal vertrekken na dit seizoen

F_A_Diaz

Daar heb je gelijk in maar we kunnen rustig concluderen dat een officiƫle ontkenning in de F1 niet zoveel zegt.

Het spreekt voor zich dat, ook al mocht het waar zijn, Ferrari en Raikkonen geen belang bij hebben dat het nu al bekend wordt, dat ze het voorlopig zullen ontkennen had ik je van tevoren ook wel kunnen vertellen. Dat zegt verder niet zoveel over of het wel of niet waar is.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Wizard

Citaat van: Burorri op 15 juli 2009 - 07:01:48
Citaat van: meatball op 14 juli 2009 - 21:56:45
Vettel mischien ?  Kimi mag in elk geval oprotten ,hij moet zowat de meest overbetaalde piloot zijn uit de f1 geschiedenis.
Hij haalde wel direct de titel in zijn eerste jaar, dus zo slecht kan hij nooit geweest zijn. Hij valt wat tegen in de laatste 2 jaar, maar zijn salaris was meer dan te verantwoorden in zijn jaren bij Mclaren. Massa heeft voorals nog de titel vorig jaar niet gehaald. Ik blijf er bij: Het zit Kimi tussen de oren, want zo nu en dan laat hij wel het niveau zien van zijn Mclaren jaren. En met alle respect: Massa heeft in mijn ogen nooit zulke races gereden als Kimi.

Dat is dan jouw mening. Massa is in mijn ogen nooit de mindere geweest. Dat Kimi kampioen werd in 2007, leuk maar geen heldenprestatie. Zelfs falende concurentie was niet genoeg om het af te dwingen, zijn teamgenoot moest 'er aan te pas' komen om te zegevieren.

Wizard

Citaat van: F_A_Diaz op 15 juli 2009 - 16:12:51
Raikkonen heeft altijd veel potentie gehad maar het is er nooit echt helemaal uitgekomen dus achteraf moet je je misschien afvragen of hij wel echt dat supertalent was. Ik denk bijvoorbeeld dat iemand als Vettel nu een veel groter talent is dan Raikkonen dat was in 2001/2002.

Zeker weten! Destijds vond ik het onbegrijpelijk dat Kimi boven Heidfeld werd verkozen om Mika's stoeltje over te nemen. Ik meen dat Mika behoorlijk wat vinger in de pap heeft gehad bij deze beslissing. Verder is Kimi zeker een goede rijder maar geen absolute top net als Hamilton, Alonso en Vettel (zeg ik er voorzichtig bij). Massa heb ik daarentegen altijd een onderschat coureur gevonden. Ook zou hij geen partij zijn voor de oh zo snelle Fin. Ik denk dat het tegendeel reeds bewezen is.

Wizard

Citaat van: Enzo op 15 juli 2009 - 16:27:10
Vind Kimi ook een goede coureur, en hij hoort zeker in de top thuis.
Maar zodra het wat minder gaat lijkt hij moeite te hebben zich te motiveren.
Massa weet er toch wel wat meer uit te halen tot dusver...

Juist! En dat niet gemotiveerd zijn zodra het tegenzit, tekent een coureur. Kampioen worden met de beste wagen als alles meezit is geen kunst aan, presteren als het niet meezit en je rondrijd in een barrel wel. Daarin faalt Kimi hard! In mijn ogen geen groot coureur en dat Ferrari hem op de schopstoel plaatst, zegt heel veel over het vertrouwen in Kimi.

Wizard

Citaat van: Forza Ferrari op 15 juli 2009 - 23:47:54
Vettel/Kubica zouden goede opvolgers zijn...

Kubica vind ik van het zelfde laken een pak. Doet het alleen leuk, als het meezit. Als het tegenzit hoor ik hem niks anders doen dan jammeren.

Folkert

Citaat van: Wizard op 25 juli 2009 - 13:23:11
Citaat van: F_A_Diaz op 15 juli 2009 - 16:12:51
Raikkonen heeft altijd veel potentie gehad maar het is er nooit echt helemaal uitgekomen dus achteraf moet je je misschien afvragen of hij wel echt dat supertalent was. Ik denk bijvoorbeeld dat iemand als Vettel nu een veel groter talent is dan Raikkonen dat was in 2001/2002.

Zeker weten! Destijds vond ik het onbegrijpelijk dat Kimi boven Heidfeld werd verkozen om Mika's stoeltje over te nemen. Ik meen dat Mika behoorlijk wat vinger in de pap heeft gehad bij deze beslissing. Verder is Kimi zeker een goede rijder maar geen absolute top net als Hamilton, Alonso en Vettel (zeg ik er voorzichtig bij). Massa heb ik daarentegen altijd een onderschat coureur gevonden. Ook zou hij geen partij zijn voor de oh zo snelle Fin. Ik denk dat het tegendeel reeds bewezen is.
Hamilton en Vettel vind ik ene kant nog wat te vroeg om te vergelijken, want Kimi reed in het begin van zijn carriere beter dan dat hij nu doet. Kubica daar en tegen vind ik niet van het zelfde caliber als Kimi, ik schat Kimi hoger in.
Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3

Iemand als Damon Hill  kon ook enkel kampioen worden met
de beste wagen en dat betekent niet dat hij een slechte rijder was!
Het blijft wel vreemd dat Kimi de laaste 2 jaar duidelijk minder goed
doet en ik denk dat hij er niet in slaagt om de bolide naar zijn hand
te krijgen en dat is zijn zwakste punt als rijder.

scho0634

Citaat van: Wizard op 25 juli 2009 - 13:27:35
Citaat van: Forza Ferrari op 15 juli 2009 - 23:47:54
Vettel/Kubica zouden goede opvolgers zijn...

Kubica vind ik van het zelfde laken een pak. Doet het alleen leuk, als het meezit. Als het tegenzit hoor ik hem niks anders doen dan jammeren.
Klopt. Kubica is overschat.

_Makke_

Citaat van: 0634 op 26 juli 2009 - 11:35:14
Citaat van: Wizard op 25 juli 2009 - 13:27:35
Citaat van: Forza Ferrari op 15 juli 2009 - 23:47:54
Vettel/Kubica zouden goede opvolgers zijn...

Kubica vind ik van het zelfde laken een pak. Doet het alleen leuk, als het meezit. Als het tegenzit hoor ik hem niks anders doen dan jammeren.
Klopt. Kubica is overschat.

En waar baseer jij je op? Ik vond hem vorig jaar sterk bezig. Maakte bitterweinig fouten en was overduidelijk een pak sneller dan zijn meer ervaren teamgenoot. Dit jaar sukkelt hij in de ene gracht na de andere, maar dat heeft mi alles te maken met de BMW-wagen, die bij wijlen echt wel een krel is.