'Raikkonen bezig aan laatste jaar in Formule 1'

Gestart door webberonpole, 14 juli 2009 - 18:44:04

« vorige - volgende »

Niels_

Zit er alles behalve op te wachten dat Kimi naar McLaren overstapt, maar als er 1 ding is wat Raikkonen moet motiveren, is het in hetzelfde team zitten als Lewis Hamilton.

Forza F1

Ik mag het ergens wel hopen... hij mist het vuur in de ogen... Toen ie bij McLaren reed was het een fighter! Sinds ie in 2007 bij Ferrari gekomen is heb ik eigenlijk niks indrukwekkend meer gezien. Bij McLaren heb ik Raikkonen zotte dingen zien doen, het uiterste uit de wagen zien halen. Bij Ferrari? Nooit....

Enzo

Zou het wel vreemd vinden als Raikonnen weer de sterren van de hemel rijdt als hij bij Mclaren mee doet.
Volgens mij ligt het niet zozeer aan Ferrari of Mclaren maar meer aan Kimi zelf.
Als hij geprikkeld word gaat hij ineens presteren, in alle andere gevallen lijkt hij soort van in slaap te sukkelen.

kaisz

Zou het misschien niet aan de auto liggen?
Ik dacht dat een Ferrari meer onderstuur had en een McLaren meer overstuur. Als coureur kan je aanpassen, maar een rijstijl is ook een keuze.
Daarnaast is de Ferrari veel soepeler, rustig draaien terwijl als je naar Hamilton kijkt zit hij als een gek te sturen om de auto recht te houden na een bocht.

Misschien is Kimi ook iemand die houd van een auto waar je echt tekeer in moet gaan.



Enzo


Niels_

The hottest new rumour is that McLaren and Toyota are not alone in pushing for Kimi Raikkonen. Germany's Sport Bild reports contact between the Finn's management and Red Bull Racing, despite the fact that Mark Webber was recently put under contract for the 2010 season.

Said Raikkonen's manager Steve Robertson: "We are negotiating even with teams that everybody thinks have no vacancies."

Another new rumour is that Renault, even after replacing Fernando Alonso with Kubica, is also on the lookout for a teammate for the 24-year-old Pole.

Hawthorn2

"Kimi Raikkonen zal volgend jaar deelnemen aan het WRC in een Citroën van het Red Bull Junior team."
:'(
Kan iemand me vertellen hoe het WRC kan gevolgd worden in België ?  :)
Ik weet het, dit hoort nu niet meer thuis in deze rubriek, maar nu mag het nog even hé?