24 uur van Spa

Gestart door lemans24uur, 14 juli 2009 - 15:41:49

« vorige - volgende »

lemans24uur

Er zullen in Belgie heel wat autosportfans ernaar uitkijken , gezien het aantal Belgische coureurs wat meedoet, maar zijn we in Nederland er in voor deze race van 24 uur met ca 40 auto's ?  8)

gloudiesaurus

CitaatHo-Pin Tung zal op 25 en 26 juli samen met oud-Formule 1- wereldkampioen Jacques Villeneuve deelnemen aan de 24 uurs race van Spa-Francorchamps. De jonge Chinese coureur rijdt in een Mosler MT900R, die door Gravity Racing International is ingeschreven voor de G3 klasse van het FIA GT kampioenschap. Naast de Chinese held en de Canadese legende wordt de auto bestuurd door Vincent Radermacker en Loris de Sordi.

'Ik kijk er enorm naar uit om samen met de drie collega's 24 uur lang het uiterste te geven,' zegt Ho-Pin terwijl hij zich aan het voorbereiden op een ander Belgisch evenement, de twee races in de Superleague Formula, die dit weekend op het circuit van Zolder worden verreden.  Ho-Pin Tung:  'Het  Ardennencircuit is de droom van elke coureur, ook van mij. Het zal zwaar worden, een etmaal op de limiet rijden, maar ik ben er klaar voor.'

Villeneuve en Tung doen ook mee!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Martin

Citaat van: gloudiesaurus op 16 juli 2009 - 16:07:43
CitaatHo-Pin Tung zal op 25 en 26 juli samen met oud-Formule 1- wereldkampioen Jacques Villeneuve deelnemen aan de 24 uurs race van Spa-Francorchamps. De jonge Chinese coureur rijdt in een Mosler MT900R, die door Gravity Racing International is ingeschreven voor de G3 klasse van het FIA GT kampioenschap. Naast de Chinese held en de Canadese legende wordt de auto bestuurd door Vincent Radermacker en Loris de Sordi.

'Ik kijk er enorm naar uit om samen met de drie collega's 24 uur lang het uiterste te geven,' zegt Ho-Pin terwijl hij zich aan het voorbereiden op een ander Belgisch evenement, de twee races in de Superleague Formula, die dit weekend op het circuit van Zolder worden verreden.  Ho-Pin Tung:  'Het  Ardennencircuit is de droom van elke coureur, ook van mij. Het zal zwaar worden, een etmaal op de limiet rijden, maar ik ben er klaar voor.'

Villeneuve en Tung doen ook mee!

Krijg jij ook de persberichten van Ho-Pin......

gloudiesaurus

Die krijgt volgens mij de hele wereld ;) Maar wel aardig dat een naam zoals "Villeneuve" mee doet...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Ferrari 2010

Ik niet hoor, maar ik moet ze ook niet hebben :) Inderdaad aardig dat Villeneuve meedoet, is al de 2de keer dat hij het circuit opzoekt dit seizoen, leuk :) Waarschijnlijk wel 2 keer goed betaald, maar het blijft leuk :)
Jammer wel dat de 24h van Spa zo'n duur evenement zijn, je betaald er 70€ voor, toch wat te veel voor mij. Er zijn wel goedkopere kaarten maar dan mag je niet eens door de paddock dacht ik.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

Dat is iig. prijzig. Carlo van Dam doet ook mee in een Saleen zag ik, na zijn mislukte F3 avontuur in Europa.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is