IndyCar Series

Gestart door lemans24uur, 13 juli 2009 - 12:26:09

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Perton op 17 februari 2015 - 20:28:43
X-wings op de voorvleugel. Mooi man. Optyfen met dat ding. Voor vleugeltjes ga ik wel foto's van Schumacher en Ferrari in hun dominante jaren bekijken.
;D ;D ;D


Maar inderdaad ziet het er niet uit. Een beetje een F1-achtige Indycar a la 2013 of zo...

Miguel

Citaat van: Perton op 17 februari 2015 - 20:28:43
X-wings op de voorvleugel. Mooi man. Optyfen met dat ding. Voor vleugeltjes ga ik wel foto's van Schumacher en Ferrari in hun dominante jaren bekijken.

Die vleugeltjes en flapjes kunnen nog wel eens meevallen. Waarschijnlijk is dit het model met álle aerodynamische opties. Teams mogen zelf kiezen wat ze er wel en niet opplakken.
Peace out yo.

Perton

Elk flapje is er één te veel in mijn mening. Een auto hoort lekker strak te zijn. En ja die woordkeuze is expres.

Miguel

Peace out yo.

Franky R.

Citaat van: Perton op 21 februari 2015 - 02:35:31
Elk flapje is er één te veel in mijn mening. Een auto hoort lekker strak te zijn. En ja die woordkeuze is expres.


Dit is toch mooi? Wat is er in de tussentijd gebeurd, vraag ik mij wel eens af.... ::)





Perton

Tsja als je 250 miljoen te besteden hebt en er is geen ruimte om daadwerkelijk écht innovatief te zijn, dan moet het maar in de details. Dat het is gebeurd, vind ik dan ook niet zo raar.

sjakie

even een goed berichtje: Simona de Silvestro heeft dan toch een goed contract overgehouden aan de Sauber mess. Ze stapt in bij Andretti Autosport. Helaas voorlopig voor maar 1 race: St Pete. Maar ik verwacht dat minstens Indy daar nog bijkomt.

Perton

Nuja de schorsing van Kurt Busch is opgeheven in de NASCAR, dus misschien dat IndyCar ook niet moeilijk gaat doen over hem en hij weer Indy 500 gaat rijden. Maar goed, in het verleden deed Andretti wel vaker vijf auto's voor Indy, dus hopelijk is daar voor De Silvestro inderdaad wat te fixen.

Perton

Voor wie het interesseert: Max Chilton doet mee aan de Indy Lights-race van komend weekend.

En over Team Moore gesproken:

"I thought I had a deal done on Saturday with a driver from Europe who was supposed to be here today, but that didn't materialize, so we have a car ready to go for this weekend," said Mark Moore. "And we can also spend more time for drivers who might want to come in at the second race at Long Beach."


Iemand enig idee om wie dit gaat?

-Nino-

Mij interesseert dat wel! Eindelijk gaat het weer beginnen.
Maar waar zijn de Indy Lights te zien? Helaas niet op Sport1...

Perton

Voor zover ik weet nergens op. Misschien een livestream ergens te vinden, maar ik heb begrepen dat de race in de VS niet live wordt uitgezonden. Wel integraal op een later tijdstip, maar goed, daar heb je weinig aan.

Verder beetje jammer dat het veld maar uit 13 coureurs bestaat na hele mooie praatjes deze winter dat het veld enorm zou groeien met de nieuwe auto. Ik had er al een hard hoofd in.

-Nino-

Oke dertien coureurs is niet heel erg veel. Dan is het ook moeilijk om te verkopen natuurlijk.
Zondag toch wel een hele mooie dag voor racefans, met als toetje de Indycars:
04.45 uur           V8 Supercars           Motors TV
06.25 uur           TCR                        Motors TV
vanaf 07.55 uur  Formule 1               Sport1
13.55 uur           MotorsTV Raceday   Motors TV
vanaf 14.45 uur  MotoGP                   Eurosport
vanaf 16.55 uur  Motorcross              Eurosport 2 / Motors TV
18.55 uur           Nascar                    Sport1
21.25 uur           Indycar                   Sport1


Jehoentelaar

NASCAR in Martinsville. Als je graag drie uur naar een willekeurige rijksweg koekeloert best een aanrader.

-Nino-

Ja dat de Nascar in Martinsville wordt overlapt door onder andere de MotoGP en de Indycars vond ik eigenlijk ook al niet erg.
Ovals korter dan 1,5 mijl zijn voor mij ook zware kost, waaronder dus Martinsville.
Het blijft trouwens jammer dat de Indycar nog maar beperkt op ovals racet...

Miguel

Voor wie racet Max Chilton dit weekend? Carlin? Sowieso onverwacht, maar hij zal toch iets moeten racen dit jaar ;)

Indy Lights is volgens mij te volgen via ESPN live stream. Moet je wel voor betalen, maar je kan per race, per maand of per seizoen betalen maar dan heb je wel alles van IndyCar en Indy Lights-races, al weet ik niet of die ook live zijn. Even opzoeken dus, als je serieus die races wil volgen.

Citaat van: Jehoentelaar op 24 maart 2015 - 22:29:28
NASCAR in Martinsville. Als je graag drie uur naar een willekeurige rijksweg koekeloert best een aanrader.
Of Formule 1: BARF in me bek van verveling!
Peace out yo.