IndyCar Series

Gestart door lemans24uur, 13 juli 2009 - 12:26:09

« vorige - volgende »

sjakie

Aleshin komt zo te zien niet meer terug in Indycar. Het was al onwaarschijnlijk gezien de sancties die Amerika heeft opgelegd aan Russische bedrijven na MH17 (Aleshin wordt gesponsord door een Russische bank), maar hij heeft nu een contract getekend om in de LMP2 categorie te rijden in de WEC.

http://sportscar365.com/lemans/wec/a...th-smp-racing/

Simona de Silvestro probeert het budget bij elkaar te schrapen om in elk geval Indy te kunnen rijden.

Perton

Niet alleen Aleshin wordt daardoor gesteund, overigens. Volgens mij heeft praktisch elke Rus wel steun ervan gehad :P

Wallie

Mooi nieuws voor de Sport1 abonnees:

CitaatNascar en Indycar live op Sport1

Sport1 heeft de uitzendrechten van de Amerikaanse racetoernooien Nascar en Indycar gekocht. Dat maakte algemeen directeur Wil Moerer in het voetbalblad Voetbal International wereldkundig.


De live-uitzendingen en de samenvattingen van de Amerikaanse Nascar- en Indycar-races lijken bij betaalzender Sport1 de leemte opvullen die het verlies van de MotoGP achterlaat. Eurosport gaat de komende jaren in Nederland de MotoGP uitzenden. Naast de Nascar en Indycar zijn op Sport1 onder meer de Formule 1, GP2 en GP3 als racesporten te zien. De eerste Nascar-wedstrijd zendt Sport1 op 22 februari uit. Indycar is voor het eerst op 8 maart op de betaalzender te zien.

http://www.totaaltv.nl/nieuws/18802/nascar-en-indycar-live-op-sport1.html
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Jehoentelaar

Ah nee, dus geen Indy meer op RTL zeker.

Wallie

Citaat van: Jehoentelaar op 22 januari 2015 - 21:05:48
Ah nee, dus geen Indy meer op RTL zeker.
Dat zit er wel in, maar het voordeel is dat er geen reclame meer is, nu deden ze dat bij de 500 altijd wel netjes tijdens de full course cautions.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Jehoentelaar

Ik heb liever Indy met reclame dan helemaal geen Indy.

Perton

Hmm Sport 1 heeft nu voor mij toch wel een goede prijs/aanbod-verhouding. In maart maar een abonementje afsluiten.

sjakie

nou, dat betekent dus Indy live timing kijken, aangevuld met internet radio van het lokale radio station. Beetje nostalgisch.... :)

Perton

Chilton waarschijnlijk met Carlin in 2016 naar IndyCar

Miguel

Citaat van: sjakie op 23 januari 2015 - 10:10:32
nou, dat betekent dus Indy live timing kijken, aangevuld met internet radio van het lokale radio station. Beetje nostalgisch.... :)
Of gewoon live stream van NBC.
Peace out yo.

Edwin90

Frank Weeink gaat het commentaar verzorgen op Sport1 voor de IndyCars. Alweer een +1 voor Sport1  :)

Jehoentelaar

I dunno, Weeink is prima aan te horen (uitstekend zelfs), maar IndyCar en motor(cross)racing zijn niet hetzelfde.

sjakie

Citaat van: Jehoentelaar op 23 januari 2015 - 16:26:08
I dunno, Weeink is prima aan te horen (uitstekend zelfs), maar IndyCar en motor(cross)racing zijn niet hetzelfde.

Allard Kalff vond ik altijd prima te pruimen, al sinds zijn eerste keer in 1990. "daar staat wel 'unoffical winner' maar hij IS het gewoon!!"

Perton

Tsja maar sinds die op 4 mei over Michael Ammermüller riep: "Wat een heerlijke dag om een Duitser in het grind te zien staan" kon ik hem niet langer serieus nemen als commentator. Ik vond het stiekem wel een grappige opmerking, want zo ben ik, maar niet iets wat je als commentator behoort te doen.

SDG

Citaat van: sjakie op 27 januari 2015 - 13:47:40
Citaat van: Jehoentelaar op 23 januari 2015 - 16:26:08
I dunno, Weeink is prima aan te horen (uitstekend zelfs), maar IndyCar en motor(cross)racing zijn niet hetzelfde.

Allard Kalff vond ik altijd prima te pruimen, al sinds zijn eerste keer in 1990. "daar staat wel 'unoffical winner' maar hij IS het gewoon!!"

Zijn hosting van de Dakar-verslaggeving op RTL7 vind ik dan weer helemaal niks. De manier waarop hij bepaalde woorden in zijn zinnen zo overdreven staat te beklemtonen, precies alsof hij tegen een bende schoolkinderen bezig is.