IndyCar Series

Gestart door lemans24uur, 13 juli 2009 - 12:26:09

« vorige - volgende »

Perton

O haha ik kom er net achter, dat de drugssmokkelaars die ik ken, samenwerkten met deze meneer. Dus feitelijk gaat het om hetzelfde verhaal dus, maar dit artikel is de eerste keer dat ik wat uitgebreidere info erover lees, dus da's wel interessant.

0634

Wat wel apart is dat iemand die levenslang krijgt zonder kans op vervroegde vrijlating vervroegd vrij komt.

Franky R.

Citaat van: Perton op 09 oktober 2014 - 21:40:34
Alleen nog begin gelezen, maar niet de eerste Amerikaanse coureur die betrokken is bij drugssmokkel. Toch een dingetje daar, blijkbaar.


Ik heb er voor een "e-zine serie" flink over doorgespit, maar enkel verdachtmakingen gevonden voor wat betreft de F1. Best knap voor een wereldwijde sport waarin miljoenen om gaan.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 09 oktober 2014 - 22:04:27
Wat wel apart is dat iemand die levenslang krijgt zonder kans op vervroegde vrijlating vervroegd vrij komt.


De man is nu 60...slechte gezondheid misschien? Maar hij moet zich nog drie jaar bij de reclassering melden. Autoracen zit er niet meer in voor deze oude man, denk ik!

Perton

Ik weet dat het een jaar oud artikel is, Franky, maar er zit één foutje in:

Zijn titel in de Formule 3000 van 2002 werd hem ontnomen nadat hij positief was bevonden op het gebruik van marihuana.

Dit klopt niet over Enge. Hij werd gediskwalificeerd voor het resultaat in Hongarije, en dat heeft hem de titel gekost. Het resultaat is hetzelfde uiteraard, maar wel een belangrijk detail.

Franky R.

Citaat van: Perton op 09 oktober 2014 - 22:22:32
Ik weet dat het een jaar oud artikel is, Franky, maar er zit één foutje in:

Zijn titel in de Formule 3000 van 2002 werd hem ontnomen nadat hij positief was bevonden op het gebruik van marihuana.

Dit klopt niet over Enge. Hij werd gediskwalificeerd voor het resultaat in Hongarije, en dat heeft hem de titel gekost. Het resultaat is hetzelfde uiteraard, maar wel een belangrijk detail.


Dat is inderdaad een ander verhaal...Thanks! ;)

Jehoentelaar

Daniel Abt test morgen een IndyCar op de Indy Roadcourse:


sjakie

donderdag zal de nieuwe kalender voor 2015 bekend worden gemaakt. Bovendien is de verwachting dat vandaag (vanavond) AJ Foyt zal bevestigen dat Sazto en Hawksworth in 2015 zullen rijden voor hem

Jehoentelaar

#443
Het is dan wel offseason, men is alweer druk in de weer voor 2015:

http://www.youtube.com/watch?v=-JBFLQhasZg

Edit door moderator: door een http link https word hij ook direct op het forum getoond  ;)

Jehoentelaar

Volgens Racer.com willen de mannen van Carlin op termijn hun pakket uitbreiden naar de IndyCar Series, te beginnen met deelname aan de Indy Lights in 2015.

Franky R.


Perton

Citaat van: Jehoentelaar op 01 december 2014 - 13:39:27
Volgens Racer.com willen de mannen van Carlin op termijn hun pakket uitbreiden naar de IndyCar Series, te beginnen met deelname aan de Indy Lights in 2015.
Nu weet ik dat ze deze plannen al langer hadden, maar het zegt toch wel iets dat de stap nu gemaakt wordt in het jaar dat ze zich hebben teruggetrokken uit de FR3.5.

Miguel

In het persbericht zegt Carlin dat het een toevoeging is en geen vervanging. Maar ja, dat is een persbericht.
Peace out yo.

Perton

Tsja als je al het hele jaar niet mee hebt gedaan is dat ook wel makkelijk om te zeggen.

Miguel

Peace out yo.