IndyCar Series

Gestart door lemans24uur, 13 juli 2009 - 12:26:09

« vorige - volgende »

KVDracer

Weet er iemand of je in België live de indy500 kunt volgen?

SDG

Als je er iets van wilt zien, zul je wellicht een of andere livestream op internet moeten opzoeken. Vorig jaar zond de Franstalige betaalzender Be-TV de race rechtstreeks uit, maar ik weet niet of ze dat dit jaar ook weer gaan doen.

SDG

Jean Alesi loopt tegenwoordig overigens met een apart hoofddeksel rond...

http://indycar.com/Drivers/IZOD-IndyCar-Series/Jean-Alesi

gloudiesaurus

Zend RTL7 het ook weer uit?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: SDG op 20 mei 2012 - 13:42:31
Jean Alesi loopt tegenwoordig overigens met een apart hoofddeksel rond...

http://indycar.com/Drivers/IZOD-IndyCar-Series/Jean-Alesi

Een echte Fransman  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 20 mei 2012 - 16:00:19
Citaat van: SDG op 20 mei 2012 - 13:42:31
Jean Alesi loopt tegenwoordig overigens met een apart hoofddeksel rond...

http://indycar.com/Drivers/IZOD-IndyCar-Series/Jean-Alesi

Een echte Fransman  ;)


Hij lijkt eerder op een oudere versie van Kruimeltje met dat ding op zijn hoofd!

Wizard

Citaat van: gloudiesaurus op 20 mei 2012 - 15:59:46
Zend RTL7 het ook weer uit?

Morgen de Indy 500! Ja. :D Heb het een paar jaar overgeslagen. Geen idee waarom ik de interesse ben verloren voor de autosport aan de overkant.

SDG

Er staan morgen dus vijf voormalige F1-coureurs op de startgrid:

Rubens Barrichello (10e)
Takuma Sato (19e)
Justin Wilson (21e)
Sébastien Bourdais (25e)
Jean Alesi (33e)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 26 mei 2012 - 17:19:53
Citaat van: gloudiesaurus op 20 mei 2012 - 15:59:46
Zend RTL7 het ook weer uit?

Morgen de Indy 500! Ja. :D Heb het een paar jaar overgeslagen. Geen idee waarom ik de interesse ben verloren voor de autosport aan de overkant.


Idem. Ik keek vroeger ook vaker, maar ik denk dat dat te maken heeft met het stoppen van Luyendijk?


I.i.g. ben ik wel benieuwd naar Barri, Sato en Alesi! De reclame's slik ik dan wel even door...(voor dit jaar dan).

Wizard

Nagaan, de laatste die ik kampioen heb zien worden als actief volger is Al Unser Jr. Senior deed toen nog mee. :D Oh nee wacht, Vasser in 1996! Gil de Feran debuteerde in 1995. Vond het wel een fraaie rijder. Ergens altijd wel fan geweest van Braziliaanse rijders. ;) Daarna ben ik het minder gaan volgen. Zanardi werd de jaren daarna kampioen. Af en toe nog eens een race meegepikt maar zelfs dat is verwaterd. Nu al een paar jaar geen race meer gezien. Soms een stukje, omdat het met zappen voorbij komt. Ben dus benieuwd morgen!


SDG

Derde overwinning voor Dario Franchitti en opnieuw onder de gele vlag, nadat Sato bij het aansnijden van de laatste ronde nog in de muur vloog toen hij de kop wilde overnemen. Suspens...

Kootje

Was geen handige actie van Sato. ::)
Hij had z'n kans na het rechte stuk moeten pakken, maar blijkbaar werd hij ongedurig.
Zonde, de winst was er voor het grijpen. :-X

Franky R.

Citaat van: Kootje op 27 mei 2012 - 21:30:00
Was geen handige actie van Sato. ::)
Hij had z'n kans na het rechte stuk moeten pakken, maar blijkbaar werd hij ongedurig.
Zonde, de winst was er voor het grijpen. :-X


Ik had echt het gevoel dat dit de dag van Sato zou worden...helaas vergat ik dat hij een kamikaze is, en hij herinnerde zich weer dat hij een kamikaze was?!?


Zonde!

Kootje

Citaat van: Franky R. op 27 mei 2012 - 22:50:23
helaas vergat ik dat hij een kamikaze is, en hij herinnerde zich weer dat hij een kamikaze was?!?

;D ;D ;D

gloudiesaurus

Ik gokte ook op Sato, hij had net wat meer geduld moeten hebben denk ik. Maar wie niet waagt wie niet wint!

Het was een mooie Indy!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is