IndyCar Series

Gestart door lemans24uur, 13 juli 2009 - 12:26:09

« vorige - volgende »

janke

En Barrichello start geloof ik van de 24ste stek.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Rubinho 16e geworden in de race dacht ik...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 01 april 2012 - 00:15:49
Rubinho 16e geworden in de race dacht ik...

Zoiets, ja. Eindelijk ook nog eens een overwinning voor Castroneves en vandaag alweer de tweede race, in Alabama.

SDG

Die nieuwe Indycar-wagens, het wordt hoe dan ook wennen. Mijn indruk in de race was dat ze er van voren af gezien als een gewone formule-wagen uitzien, maar van achteren af lijken ze zo weggeplukt uit de Le Mans-series of zo. Nu ja, als ze hun doel waarmaken - meer veiligheid - zal er na een tijdje uiteindelijk niemand nog om malen als er ook nog voldoende spanning in de races is.

gloudiesaurus

Toch vind ik het nog niet helemaal ogen... het zijn meer die grote Formule - wagens...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Wedstrijd is net afgelopen. Overwinning voor Power en een mooie achtste plaats voor Barrichello, meteen ook de beste van alle ex-F1 coureurs in de wedstrijd.

Fabian

Citaat van: SDG op 01 april 2012 - 00:27:12
Die nieuwe Indycar-wagens, het wordt hoe dan ook wennen. Mijn indruk in de race was dat ze er van voren af gezien als een gewone formule-wagen uitzien, maar van achteren af lijken ze zo weggeplukt uit de Le Mans-series of zo. Nu ja, als ze hun doel waarmaken - meer veiligheid - zal er na een tijdje uiteindelijk niemand nog om malen als er ook nog voldoende spanning in de races is.
Die nieuwe wagens zien er van de zijkant een beetje futuristisch uit.

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 01 april 2012 - 23:39:24
Citaat van: SDG op 01 april 2012 - 00:27:12
Die nieuwe Indycar-wagens, het wordt hoe dan ook wennen. Mijn indruk in de race was dat ze er van voren af gezien als een gewone formule-wagen uitzien, maar van achteren af lijken ze zo weggeplukt uit de Le Mans-series of zo. Nu ja, als ze hun doel waarmaken - meer veiligheid - zal er na een tijdje uiteindelijk niemand nog om malen als er ook nog voldoende spanning in de races is.
Die nieuwe wagens zien er van de zijkant een beetje futuristisch uit.


Het oogt allemaal nogal 'Wipe Out'-achtig... :P

Fabian

Citaat van: Franky R. op 02 april 2012 - 12:28:40
Citaat van: Fabian van Tiel op 01 april 2012 - 23:39:24
Citaat van: SDG op 01 april 2012 - 00:27:12
Die nieuwe Indycar-wagens, het wordt hoe dan ook wennen. Mijn indruk in de race was dat ze er van voren af gezien als een gewone formule-wagen uitzien, maar van achteren af lijken ze zo weggeplukt uit de Le Mans-series of zo. Nu ja, als ze hun doel waarmaken - meer veiligheid - zal er na een tijdje uiteindelijk niemand nog om malen als er ook nog voldoende spanning in de races is.
Die nieuwe wagens zien er van de zijkant een beetje futuristisch uit.


Het oogt allemaal nogal 'Wipe Out'-achtig... :P
Ja klopt. Ik moet er wel erg aan wennen. Die andere wagens oogde veel 'stoerder'.

JimmySPA

Het lijkt een beetje op een onprofessionele kart die je krijgt bij een kartbaan :P

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
http://www.youtube.com/watch?v=-l4Vqz1S0gE

Fabian

Citaat van: JimmySPA op 02 april 2012 - 22:31:28
Het lijkt een beetje op een onprofessionele kart die je krijgt bij een kartbaan :P
Haha. Vond het eerbetoon aan Dan Wheldon in de eerste race overigens echt geweldig. Heb op mijn blog een klein overzicht gemaakt met filmpjes en kreeg echt kippenvel. Vooral Castroneves die het hek in klimt en wijst naar het bord Dan Wheldon Way

SDG

Niets zo saai overigens als de kwalificaties bij de Indycars. Is er daar echt niemand die al op het idee gekomen is om tijdens een snelle ronde van een auto de timing te laten meelopen, in plaats van dat men nu enkel de rondetijd weergeeft na het overschrijden van de finish?

SanderD

Zit er nu naar te kijken, maar ik word er niet echt warm van

SDG

Alweer een overwinning voor Will Power; het lijkt dit keer echt zijn jaar te worden. En de eerste podiumplaats voor Takuma Sato ooit in de Indycars (derde).

Barrichello finisht als tiende, dit lijkt zo'n beetje het niveau waar hij momenteel zit.

Franky R.

Citaat van: SDG op 30 april 2012 - 22:28:58
Alweer een overwinning voor Will Power; het lijkt dit keer echt zijn jaar te worden. En de eerste podiumplaats voor Takuma Sato ooit in de Indycars (derde).

Barrichello finisht als tiende, dit lijkt zo'n beetje het niveau waar hij momenteel zit.


Het werd werd tijd dat Sato-San eens op de podium geraakte... :D