24 uur van Zolder

Gestart door fawlty, 15 juni 2009 - 20:49:12

« vorige - volgende »

fawlty

ik ben van plan dit jaar naar de 24 uren van Zolder te gaan...
ik ben er al een keer geweest , maar slechts voor enkele uurtjes.
dit jaar zou ik heel het weekend willen gaan... dus van woensdag tot zondagavond. (ik ben dit eigenlijk al twee jaar van plan, maar twee jaar na elkaar lag ik in de maand augustus in het ziekenhuis...)
overnachten zou ik doen op de camping...
is er al iemand die daar op de camping gelegen heeft en mijn vraag was of dit eigenlijk de moeite was...
groetjes
Ja sluw is die Hamilton

Jasper

Overnachten? Overnachten op de tribune ja! :)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 15 juni 2009 - 22:27:10
Overnachten? Overnachten op de tribune ja! :)
Zaterdag op zondag zal hij niet slapen hoop ik, feesten tot en met daar. Heb er afgelopen jaar geweest, en ondanks dat er toen ocharme 27 wagentjes rondreden, toch goed gefeest. Maar ik schat dat als hij er van woensdag al is, hij toch wel 3 van de 4 nachten zal willen slapen :)

Ik heb zelf nog niet op die camping gelegen, maar ben er al wel vaak genoeg gepasseerd en ik denk dat dat is zoals elke andere camping. Uiteraard moet je geen kostbare dingen in die tent laten, maar dat doe je op geen enkele camping lijkt me ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

fawlty

feesten in de vorm van?
grote feesttent ofzo?
Ja sluw is die Hamilton

Ferrari 2010

Citaat van: fawlty op 16 juni 2009 - 12:34:29
feesten in de vorm van?
grote feesttent ofzo?
In de vorm van:
- de VIP-tenten waar je op vreemde wijze plots binnen staat en ziet dat iedereen daar een bandje voor heeft behalve jij
- de randanimatie verzorgd door de organisatoren
- een DJ, geregeld door de organisatoren. Verleden jaar was er een truck van Pioneer met 2 dj's, dus dat kon zeker tellen

Nuja, als je alleen gaat is het misschien minder, maar als je met enkelen bent dan kan je je buiten de race zeker en vast nog amuseren.

En uiteraard niet te vergeten, de race zelf!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

lemans24uur

Klinkt echt gaaf zeg , maar wanneer wordt de race verreden , kan daar niet zo snel wat over vinden .
Ben zelf al 2 x naar de 24 uurs van Le Mans geweest en dat was ook wel zo supergaaf kijk maar eens op www.lemans24uur.nl, dat vogend jaar
weer zeker maar  misschien   ook wel dit jaar jaar naar Zolder .

Ferrari 2010

http://www.circuit-zolder.be/nl/events/24_hours_of_zolder.html

De site van de 24u zelf, www.24u.be, staat nog op 2008. De 24h van Zolder zitten een beetje in het slop, het is dit jaar een heel zooitje met SRO (de organisator van de BelgianGT), de BelgianGT heeft amper 15 wagens aan de start van hun races, de paddock is zodoende half leeg, je had het moeten zien tijdens de Belgian race Kick-Off, 15 trucks verspreid over 44 boxen, echt beschamend. Aangezien er verleden jaar al maar 27 wagens in de 24h meereden, enkel BelgianGT-like wagens waren toegelaten, moest men nu wel iets doen. Met 20 wagens een 24h rijden zou helemaal belachelijk zijn. Dus heeft men beslist om ook wagens uit de DSMEC en BTCS toe te laten, mits een tijdslimiet waarbinnen ze moeten zitten. Het komt dus wel goed voor de race denk ik.

Gisterenmiddag is bekend gemaakt dat SRO Belgium is overgenomen door PRC en Motorsport Promotion, respectievelijk de promotoren van de BTCS en de DSMEC, 2 kampioenschappen die zich wel relatief goed door de crisis lijken te werken. Volgens mij kan dit de Belgische autosport redden, want wie wil nu een perperdure BelgianGT wagen sponsoren als er 15 wagens meerijden en al niet veel meer toeschouwers zijn? Ik hoop dat de DSMEC, BTCS en BelgianGT volgend jaar spetterende weekends in elkaar kunnen steken.

In verband met de randanimatie, er werd gezegd dat de Pussycat Dolls zouden komen, nu zijn er geruchten dat ze niet komen, dus ik weet niet hoe het ermee zit.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

lemans24uur

Ok bedankt voor de info , de prijzen zijn wel schappelijk, denk dat ik het dit jaar maar eens gaat proeven 8)