MotoGP - playboy sponsor Honda

Gestart door gloudiesaurus, 27 maart 2009 - 22:00:43

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaatnlangs doken de geruchten al op, maar nu is het definitief. Playboy is hoofdsponsor van Honda LCR, het team waarvoor Randy de Puniet rijdt.


Contact
"We hebben al lange tijd contact met Playboy", legt teambaas Lucio Cecchinello uit. "Playboy Italiƫ heeft het project op een positieve manier gesteund en heeft het sponsorschap voor het eerste deel van het seizoen bevestigd."

De Puniet
Randy de Puniet is positief gestemd voor het komende seizoen. "De eerste indruk van de motorfiets was positief. Het motorblok is competitiever vergeleken met het blok van vorig jaar vooral op het gebied van maximale snelheid."

Banden
"Ik heb al twee jaar ervaring met de Bridgestone-banden, maar de voorband is anders. Ik moet mijn rijstijl aanpassen. Ik kan het gevoel met de voorband nog verbeteren waardoor ik sneller kan gaan."

Doel
"Mijn doel voor het seizoen is meedraaien in de top hoewel de concurrentie sterk is. Maar het is nog te vroeg om te zeggen waar we op dit moment staan."


http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/components/motogp/nieuws/articles/090327_playboy_sponsor_honda_lcr.xml

Dit zou ook wel iets voor de Formule 1 zijn ;D

Motoren en Playboy... hoe mooi kan het matchen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Martin