Acht maanden geëist tegen Jos Verstappen voor slaan vrouw

Gestart door Martin, 08 december 2008 - 20:06:15

« vorige - volgende »

Martin

Jos Verstappen moest zich maandag voor de rechtbank in het Belgische Tongeren verantwoorden voor het slaan en verwonden van zijn echtgenote, van wie hij feitelijk gescheiden woont. Het Openbaar Ministerie eiste acht maanden cel tegen hem.

Jos Verstappen besefte dat de berichtgeving rond zijn persoon negatief voor hem uitpakte. ,,Je krijgt een stempel waar je niet meer van afkomt", zei hij, maar hij ontkende zijn nog steeds huidige vrouw Sophie te hebben geslagen. ,,De afgelopen tijd zijn de gemoederen soms wel hoog opgelopen, maar geslagen heb ik haar niet. Dat zal ik ook nooit doen. Sophie is wel naar de politie geweest en daar hebben zij ons beiden op het matje geroepen. Voor de rechtbank eiste het Openbaar Ministerie een celstraf van acht maanden, wel voorwaardelijke acht maanden".

Verstappen was er ook van op de hoogte dat er banden van de auto van Sophie zijn lekgestoken, ,,maar daar heb ik niets mee te maken. Ik werd ermee in verband gebracht door haar advocaten maar geheel ten onrechte".

Hij vertelde dat de relatie met zijn vrouw juist de afgelopen periode stukken beter verliep, ,,maar de berichtgeving van vandaag maakt de situatie er niet beter op". Verstappen, die in Maaseik woont, gaf toe dat hij relationele problemen heeft maar zei het overdreven te vinden dat hij hiervoor voor de rechter moest verschijnen.

De advocaat van zijn echtgenote toonde de rechtbank een sms-bericht van afgelopen zondagnacht, waarin Verstappen dreigende taal uitte aan haar adres.

De rechtbank doet uitspraak op 5 januari.

Bron: De Telegraaf

Ik heb het hier maar geplaatst ook al rijdt hij geen F1 meer. ;)

scho0634


Martin


scho0634

Nou, ik heb het wel inmiddels uit meerdere bronnen gehoord. Dus het zal niet alleen maar een roddel zijn. Maar ach, het heeft niet veel meer met Formule 1 te maken, he ;).

Martin

Verplaats maar naar andere autosport.
Daar had ik het beter kunnen plaatsen.

Folkert

Roddelmeester Martin weer aan het werk? ;D

Ik weet nou nooit wat ik met dit soort berichten moet. Is het waar of is het weer zo'n typisch opgeblazen verhaal. Nu is Jos volgens mij soms best een driftige in character, maar ik heb altijd idee dat de artikels meer anti gericht worden geschreven dan andersom.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

gloudiesaurus

Hij moet wel echt voorkomen dus het is zeker geen roddel. Ben benieuwd hoe dit afloopt... Het is jammer van dit zaken kennen louter verliezers
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Die heeft wel vaker losse handjes gehad. Op de kartbaan, met journalisten en nu zijn ex. Lekker een tijdje laten zitten. Kan die zijn zonden overdenken.
Some things are too important to be left in the past.

Martin


janke

Ik hoop het voor hem. Anders ken ie Le Mans 2009 ook op zijn buik schrijven. Hij was in gsprek met Euskadi/Epsilon. Aan de andere kant, laat hem even "Brommen". Mannen die vrouwen en kinderen slaan zijn viespeuken.
Some things are too important to be left in the past.