GPPits.net zoekt schrijftalent!

Gestart door gloudiesaurus, 07 december 2008 - 16:11:13

« vorige - volgende »

scho0634


FerrariMan

Citaat van: 0634 op 11 december 2008 - 13:59:27
Zoals Doefie? Of Gloudisaurus?
Ik zat destijds als redactielid ook met mijn nickname op het forum, en JVA ook. Maakt dus niet veel uit.

janke

Citaat van: Martin op 11 december 2008 - 13:31:05
Citaat van: janke op 11 december 2008 - 13:02:19
Lijkt wel een roddelhoek hiero. Zullen de genoemden leuk vinden. :)

Jij bent geen redactielid 'Janke'. Maar ik vind dat je als redactielid met je voornaam op het Forum moet staan.
Of ben ik de enige die er zo over denkt?

Daar heb ik het niet over. Maar dat hier een paar "toffe" ex forummers genoemd worden. Maar het is nu eenmaal zo, als je een forum hebt met veel leden zitten er altijd wat etterbakkies tussen. Ik ken je er zo 2 opnoemen. En of verder een redactielid zijn naam moet gebruiken, heb ik geen mening over. Ik gebruik de naam van mijn vrouwtje en heet eigenlijk Bertje. Als iemand daar problemen mee heeft dan verander ik dat. Ben de moeilijkste niet.
Some things are too important to be left in the past.

Supermariobros

Ik ben ook redactielid, maar gebruik nog steeds mijn nicknaam. Ik zie niet wat daar verkeerd aan is.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 11 december 2008 - 13:02:19
Lijkt wel een roddelhoek hiero. Zullen de genoemden leuk vinden. :)
De genoemden zullen al wel langer doorhebben dat ze niet populair waren zeker ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: janke op 11 december 2008 - 13:02:19
Lijkt wel een roddelhoek hiero. Zullen de genoemden leuk vinden. :)
Als je jezelf onmogelijk maakt, weet je dat doorgaans zelf ook wel. Provoceren heet dat. Trouwens, de genoemden komen hier nooit meer. ;)

Eric

Citaat van: FerrariMan op 10 december 2008 - 10:40:57
Bezoeker van de site sinds 1999, of was het einde 1998?
Toen ook al lid op het forum, destijds nog van network54 en in het heel begin nog Engelstalig.
Grappig is dat dat forum de tijden heeft doorstaan en nog steeds online staat op http://www.network54.com/Forum/11652/

Hevige discussies gehad als puber hier. Virtueel opgegroeid met personen als Geert, Martin, Luc, Bjorn, Jos, Eric, Alan, Bruno ...  ;D
De intrede van Jasper meegemaakt, nog altijd een trauma. De tijden van 'MANATWORK', heerlijk. Redactielid geweest rond de periode van 2003.
Hevige woordenwisselingen gehad met Luc, Mikacouli (die ik regelmatig MiLkacouli noemde om hem te jennen), Dermika, Snekuem, Raikkonen Master, noem maar op.

Bijna 10 jaar F1Pits....raar als je erop terug kijkt.

mooie tijden...leuke tijden.
Wij hebben F1Pits zien groeien en dat groeien ging niet altijd vlekkeloos...we kunnen gerust zeggen dat F1pits de grondlegger is geweest van vele F1 websites in Vlaanderen.
Idd de intrede van Jasper alias de raketman :)


Hawthorn2

Ik zou het, eerlijk gezegd, wel leuk vinden.
Maar helaas, garanderen dat ik er steeds tijd voor heb, is een brug te ver.
Hoop dat jullie de nodige 'enthousiastelingen' vinden, want dit is nog steeds mijn favoriete (en één van de beste) F1-sites.

:)

Alan Blues

Citaat van: Eric op 12 december 2008 - 08:48:36
Citaat van: FerrariMan op 10 december 2008 - 10:40:57
Bezoeker van de site sinds 1999, of was het einde 1998?
Toen ook al lid op het forum, destijds nog van network54 en in het heel begin nog Engelstalig.
Grappig is dat dat forum de tijden heeft doorstaan en nog steeds online staat op http://www.network54.com/Forum/11652/

Hevige discussies gehad als puber hier. Virtueel opgegroeid met personen als Geert, Martin, Luc, Bjorn, Jos, Eric, Alan, Bruno ...  ;D
De intrede van Jasper meegemaakt, nog altijd een trauma. De tijden van 'MANATWORK', heerlijk. Redactielid geweest rond de periode van 2003.
Hevige woordenwisselingen gehad met Luc, Mikacouli (die ik regelmatig MiLkacouli noemde om hem te jennen), Dermika, Snekuem, Raikkonen Master, noem maar op.

Bijna 10 jaar F1Pits....raar als je erop terug kijkt.

mooie tijden...leuke tijden.
Wij hebben F1Pits zien groeien en dat groeien ging niet altijd vlekkeloos...we kunnen gerust zeggen dat F1pits de grondlegger is geweest van vele F1 websites in Vlaanderen.
Idd de intrede van Jasper alias de raketman :)



Haha... De traumatische intrede van Jasper!! Ik denk dat niemand dat snel zal vergeten... Door zijn jeugdig enthousiasme konden we er zelfs niet kwaad op worden. Maar het was wel best vervelend gedurende de eerste dagen... :) :) :)

En de live commentaar tijdens de races op F1Portal en de ruzies met Sergi Sanchez... Haha... 't Was allemaal plezant!! :)

Jasper

Citaat van: Martin op 11 december 2008 - 12:49:26
@0634

Toen ik redactielid was van de F1Pits en later van F1-Geschiedenis gebruikte we altijd onze voornaam.
Misschien een hint. ;)
Zoals JVA? :)

Jasper

Citaat van: Alan Blues op 15 december 2008 - 16:48:40
En de live commentaar tijdens de races op F1Portal en de ruzies met Sergi Sanchez... Haha... 't Was allemaal plezant!! :)

Iemand op het forum: "Maybe the Catalonians are so quick because they have special tyres?"
Alan Blues: "Nah, Spanish rubber sucks. Ask Sergi's father."

;D ;D ;D ;D ;D

tazpas

Ik heb ook nog de prachtdiscussies meegemaakt hier. Met Alan, Martin en vooral Luc. Het was heerlijk om onze "neutrale" Luc op stang te jagen door anti-Mclare te posten.Schitterende tijden! Samen met Luc verdwenen feitelijk. Nu lees ik hier wekelijks het forum en de nieuwsitems...
Enkel maar om te melden dat ik toch niet helemaal verdwenen ben hoor!

Martin

Citaat van: tazpas op 24 december 2008 - 12:44:35
Ik heb ook nog de prachtdiscussies meegemaakt hier. Met Alan, Martin en vooral Luc. Het was heerlijk om onze "neutrale" Luc op stang te jagen door anti-Mclare te posten.Schitterende tijden! Samen met Luc verdwenen feitelijk. Nu lees ik hier wekelijks het forum en de nieuwsitems...
Enkel maar om te melden dat ik toch niet helemaal verdwenen ben hoor!

29 juli 2007 was je laatste bericht hier. ;D

tazpas

Citaat
29 juli 2007 was je laatste bericht hier. ;D


Ik weet het, nog eens geprobeerd op dat moment, zwakheid? Drugs en alcohol kunnen soms raar uit de hoek koen...

McChouffe

I.p.v. een topic voor schrijftalent, is het meer de nostalgische toer opgegaan  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.