F1 Challenge 99-02 league

Gestart door Rene567, 02 november 2008 - 23:32:40

« vorige - volgende »

Rene567

Ik heb een vraagje. Weet iemand van jullie misschien nog een league waar ze nog met F1 challenge 99-02 online spelen?
Ik vind dit namelijk nog steeds een leuk spel. 

groetjes, Rene

Rene567

Sorry. Was een beetje voorbarig met mijn vraag. Heb er al 1 gevonden. funracingbenelux.com. Daar rijden ze met de F1 maniamod 2008 zonder tractioncontrol ??? Toch maar eens proberen. Lijkt mij wel een uitdaging :)

Maar als iemand nog een andere league weet. Laat het mij maar weten svp.

groetjes, Rene

Flying A

Vandaag een oude computer opgestart, en wat stond er nog op F1LL. Het deed het nog, dus even een paar rondjes tegen Perton, HOL, shark en nog wat andere gereden... Wel lachen. En de ophef na die races. Dat was niet mis zeg....

Jehoentelaar

Nou, dat zijn wel de serieuzere geschiedenisboeken die je daar hebt opengeslagen.

Flying A

Ja, maar het was ook wel erg lachen. Die zelf ontworpen helmen, die geshowed werden. En man o man, welk team je uiteindelijk mocht uitkiezen... Laatste seizoen mocht ik in de Arrows met Hunt helm. Hoewel de Prost met Gulf helm ook erg gaaf was...

Wallie

Citaat van: Flying A op 06 september 2014 - 21:09:00
Vandaag een oude computer opgestart, en wat stond er nog op F1LL. Het deed het nog, dus even een paar rondjes tegen Perton, HOL, shark en nog wat andere gereden... Wel lachen. En de ophef na die races. Dat was niet mis zeg....
Mooie tijd was dat, met Christopher ofzo die dacht dat iedereen tegen hem was etc. etc.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen